Hakutulokset

  1. miltsu76

    Espoolaiset äidit

    moi jepa81 :) enpä oo tätä ketjua lukenu ja nyt on jo helmikuu miltei maaliskuu. sain pienen tytön 10vkoa liian aikasin lokakuussa. jos jepa luet tämän niin pistä viestiä ihmeessä ;)
  2. miltsu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Ruokatorven ahtauma eli esofagsuatresia on rakennepoikkeama johon ei ole mitään syytä. Harvinainen poikkeama ja meillä lievin muoto, olisi ollut tämä rakennepoikkeama vaikka neiti olisi synytynyt täysiaikasena, eli ei liitty sillai keskosuuteen, hankaloittaa vaan elämää näin alussa, olisi tuossa...
  3. miltsu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Synnytyskertomus: Illalla 5.10 tunsin kummallista kiristystä navan kohdalla(en tiedä johtuiko alkavasta synnytyksestä), oli vaikea liikkua.Menin nukkumaan n 22. Heräsin n 23.20 tunteeseen että pissaan sänkkyn, mutta lapsivettä se sitten olikin. Mieheni ei ollut ehtinyt vielä nukkumaan ja...
  4. miltsu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Kiitoksia:heart: nyt juuri niin väsynyt ja sumussa menee päivät että en jaksa nyt käydä synnytystä läpi, mutta mielellään kerron kyllä jos kiinnostaa :) Neiti hengittää jo itse happiviiksillä vain tuetaan, että hyvin edistystään :) tänään sain pitää kenguruhoidossa:heart: oli niin ihanaa...
  5. miltsu76

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Enpä tiiä onko täällä mun vanhoja tuttuja täällä enää :). Meille syntyi maanantaina 6.10 tyttö, hieman etuajassa rv 30+0 :) tyttö painoi 1140g ja oli 37,5cm pitkä. Olosuhteisiin nähden voi hyvin ja kasvaa nyt sairaalassa:heart:
  6. miltsu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Tännekin päivitän. Meille syntyi tyttö maannataina 6.10 rv 30+0:heart:. Tyttö painoi 1140g ja oli 37,5cm pitkä. Olosuhteiden nähden voi hyvin :). Hänelle jouduttiin tekemään ruokatorven ahtauman vuoksi leikkaus ensimmäisenä yönä, josta hän toipuu edelleen. Hän on lastenklinikalla tällä...
  7. miltsu76

    maistraatti

    ihan maistraatista saa ja täytetänkin samantien paikan päällä. itse tehnyt sen heinäkuussa.
  8. miltsu76

    Yli kolmevitoset plussanneet/odottajat Vol. 3

    Heippa hei. Tääl menossa rv 25 ja vauva kova liikkumaan. Tykkää ilmeisesti kun äiti puhuu tai laulaa:p sillo yleensä jos ollu hiljanen niin sit ainakin alkaa möngerrys mahassa. Raskaus sujunnut hyvin vaikka sainkin lievän raskausajan diabeteksen, johon en oo ees kerenny hakea verensokerimittaria...
  9. miltsu76

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    No mä menin siihen punktioon sillä en olisi pystynyt elämään epätietosena, ei sovi mun luonteelle. Moni seuloissa jäännyt kiinni on kumminkin väärä hälytys. Toivon sulle kaikkea hyvää ja tsemppiä!
  10. miltsu76

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Moikka Muru. Mulla oli nt vain 1,6 ja jäin kiinni seuloissa. Mä jäin enempi kiinni noista verikokeista kun tosta turvotuksesta. Nyt sitten rakenne ultrassa selvisi että neidillä vaan kaksi napaverisuonta joka voi selittäämiksi jäin kiinni niistä kun se antaa virheellisen tuloksen, niitä suonia...
  11. miltsu76

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Rakenne ultra takana ja kaikki näytti hyvältä :heart: eli terve tyttö meille tulee:heart:
  12. miltsu76

    Minimi äitiysraha???? :O

    Voi myös valita 6kk ajalta olevat ansioiden mukaan äippäraha, mene kelaan keskustelemaan!
  13. miltsu76

    YLI 35 v. KUUMEILIJAT vol 11

    Moikka kuumeilijat. Ei ehkä moni oo mulle tuttu täällä enää kun on vaihtunut moni, sekin on hyvä sillä silloin se tietää että monelle on tärppi käynny:heart: Itse kuumeilin täällä pitkään, ja poistuin taustallekkin. Oltiin jo menossa hoitoihin kun sitten yllätykseksi plussa pärähti tikkuun...
  14. miltsu76

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Pitää tännekin päivittää :). Rakenneultassa käyty ;) Meidän pikku-prinsessalla kaikki hyvin:heart: vähän pieni 331g mutta sallituissa rajoissa kun saa heittää vielä 2viikkoa suuntaansa ;). Miltsu76 ja Hempukka 21+0
  15. miltsu76

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Me ostettiin jo tosi aikasin Brio Happyt kun halvalla sai ozbabystä :) ei oo tämän vuoden mallia mutta ihanat ovat :heart:
  16. miltsu76

    Joulukuun nyytit 2014 ~ kesäkuussa

    Ajattelin jo että eikö tänne kirjoitella enää mutta mukavaa kun joku kirjoittelee ;). Mullakin onn noita unettomia jaksoja yössä, välillä valvon muutaman tunnin esim 2-4 tai 4-6 välillä, sitten oon väsynyt loppupäivän, ei kiva. Alkaa viel työtkin taas ens viikolla, onneks sopparia jäljellä...
  17. miltsu76

    eikö muka ihminen laihdu normi terveellisellä ruokavaliolla ku pitää annokset kohtuullisina?

    Laihtuu. kunhan pitää annoksetpieninä ja syö terveellisesti. vähemmän sokeria ja vehnäjauhoja. herrkupäivä vain kerran viikossa.
  18. miltsu76

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Juuri noi kolme tutkittiin..en oo kyllä ymmärtäny et mitään muuta enää tutkittais..
  19. miltsu76

    G: Paras lahja jonka olet mieheltä saanut?

    Tuleva yhteinen lapsemme :heart:
  20. miltsu76

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Lapsivesipunktion tulokset tuli maanantaina ja tulos normaali eli kromosomeiltaan terve tyttö lapsi kohdussa kasvaa :heart: Miltsu76 ja hempukka 16+3

Yhteistyössä