Hakutulokset

  1. N

    ilmalämpöpumppu-asiaa

    Meillä on poistoilmalämpöpumppu ja ei vie paljon sähköä. Ja todella tyytyväinen olen ollut siihen.
  2. N

    vaunuihin sisäkumeja

    Mistä löytäisin sisäkumin vaunujen renkaaseen??
  3. N

    kesäloma rahoista

    Mulla kerty äippäloman aikaan 20lomapäivää ja hoitovapaalla ollut marraskuusta 07 lähtien, hoitovapaa loppuu elokuussa. Mulle maksetaan kesälomarahat kesälomakaudella milloinn haluan. Lomaltapaluu rahat kai sitten vaihtelee toiset yritykset pitää niin kauan että palaa töihin toiset taas maksaa...
  4. N

    mitä tuhoja teidän koirat tehneet?

    Kamalaa kuultavaa...meillä ei ole poitsut tehny mitään...pienempi...koputtaa puuta. Pentu ajan viettävät häkissä kun ovat yksin. Siellä sitten on pureskeltavaa...saavat sitten kun oppivat olemaan koiraksi niin tulla pois. Pentu aika on aina hankalaa kun se koittaa niin keksiä tekemistä...
  5. N

    koira ja vauva

    meillä 1v tyttö+ 3v ja 12vko rotikkapojat...ei mitään ongelmaa oo ollu.
  6. N

    Kellään valkoista sohvaa?

    Mä näin oliko se nyt tila ohjelmassa kun suikutettiin semmoista ainetta pintaan niin ei tullut jälkeäkään kun punaviiniä kaato siihen. Käy kattoo tilan sivuilta.
  7. N

    millaisia ovat kala ja kaurismiehet??

    Itse olen kanssa jousimies ja kuulostaa aika tutulta kauri mieheltä...itse olen seurustellut 6 vuotta kauris miehen kanssa ja tuo on totta.
  8. N

    Tulossa jättilapsi .. :O

    Tää tehtiin ihan uä...mutta lääkäri sanoi että kun tyttö oli istunut viikosta 29 asti niin se voi siinä tehä ettei saa oikeeta. Mut yli kilo on aika paljon...
  9. N

    Tulossa jättilapsi .. :O

    Mulla annettiin painoarvio viikolla 37 3100g mutta syntyi sektiolla (onneks) perätilan takia ja oli 4360g et voi se oikeesti mennä pielee(viikolla 39)...
  10. N

    Mistä/keneltä saatte tukea arkenne pyörittämiseen ja siinä jaksamiseen?

    Mä saan apua ystävältäni ja naapurilta, olen viikot yksin kotona joten apua välillä kaipaa enemmän mutta on vaan pitäny pärjätä omin voimin. Mies sitten auttaa viikonloppusin ja anoppi jos töihin menen viikolla(harvinaista). Vanhempani, sukuni ja suurin osa ystävistäni asuvat kaukana ja näimme...
  11. N

    Onko kenelläkään mies huomattavasti vanhempi tai nuorempi sinä?!

    Mies 12v vanhempi, yksi yhteinen ihana tyttö. Ei meistä ole tuntunu mitenkään huomattavalta ikäerolta...Mikä siinä ikäerossa nyt ihmisiä häiritsee?? Ei mua ainakaan kiinnosta jos vanhemmalta mieheltä näyttävä kulkee naisen kanssa...mitä sitten! Eikö se ole pääasia että on onnellinen??
  12. N

    Nurmijärvi-riihimäki polttari suunnittelua...

    Polttarit tiedossa ja en löydä netistä mitään hauskaa tekemistä päivälle. Onko siellä jotain hauskaa tekemistä ja mistä löytyis? Olisin onnellinen jos edes joku viitsii auttaa...epätoivonen!
  13. N

    ADRESSI LAPSILISÄT

    jep toivottavasti ehdin kirjoittaa... :)
  14. N

    Kuinka moni täällä ei tulisi toimeen ilman miehensä

    Kai sitä olis pakko pärjätä jos mies lähtis elämästä, mut tosi tiukkaa kyllä tekis. Ei tarvis mitää ylimäärästä ostaa...
  15. N

    minkä rotuisia koiriia teillä on?

    rottis uros 3-vee ja todella kiltti, tottelevainen että uskollinen pakkaus!!!
  16. N

    Kuinka usein te viette koirianne ulos?

    3-4krt ja meil rotikka...
  17. N

    Jos sektion jälkeen pitäis olla sairaalassa se neljä yötä

    Mä parannuin tosi hyvin leikkauksesta. Leikattiin tiistai-iltana ja pääsin kotiin lauantai aamuna, hoidin itse tytön jo keskiviikkona. Aamulla teki kipeää nousta mutta kun sitä hetken siinä harjoitteli niin onnistui kummasti. Mä oon kyl sen luonteinen et jos jossain en halua olla niin teen...
  18. N

    Höh, olisin päässyt ilmaiseksi ratsastamaan

    Mä Käyn ystäväni hevosilla ratsastamassa 3krt/vko kun hän on raskaana. Kannattaa käydä katsomassa jos lähellänne on talli jossa voisi käydä. Hevosen omistaja on onnellinen jos joku viitsii ratsastaa jos ei itse pysty.
  19. N

    Pariskuntia suurella ikäerolla??!!

    Meillä on 12vuotta ikäeroa ja elätään niin kuin normaali pariskunta 1yhteinen rakas tyttönen löytyy. ikäero ei oikeastaan näy missään ja ei sukuilaiset ole mitään kantaa ottaneet. Yhdessä ollaan oltu 6vuotta, het muutettiin yhteen ja samankaton alla asutaan vielä (ollaan kyllä muutettu jo pari...

Yhteistyössä