Hakutulokset

  1. W

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Onnittelut Piikuliinulle ja Haasulle!! Meille syntyi perjantaina klo18.21 pieni poika :barefoot: Painoa 3126g, pituutta 50cm ja pipo 36cm. Viikkoja tuolloin 39+0. 11.30 Laitettiin ballonki jonka jälkeen lähes heti alkoikin jo supistukset. Päästiin lähtee kahvilla käymään kahviossa jonka aikana...
  2. W

    Helmikuun helmet 2017 *MEIDÄN KUU!!*

    Osanotot Kachille:cry: ja Onnittelut teille jotka jo käärön kainaloonne olette saaneet:barefoot: Täällä tukala olo jatkuu ja liitoskivut on varsinkin illalla ja yöllä kovat. Perjantaina neuvolassa kävin ja sf mitta oli taas tipahtanut alakäyrän alle eikä paikoakaan mulle koko raskauden aikana...
  3. W

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    mahan kokoa on minulla myös kommentoitu paljon kun se on melko pieni... toki kun painoa tullut vain 5kg niin eipä se iso voi ollakaan. Hoikka ja pitkä kun vielä olen niin tuntuu että se vähäinenkin katoaa... mutta vauva onneksi kasvaa tasaisesti ja hitusen alle keskikäyrän menee Kokoarviossa...
  4. W

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Paljon onnea Lillii84 :love::love: Täällä on vihdoin muutto ohi ja suurinosa tavaroista paikoillaan. Itsellä muutto ja sitä edeltävä viikko meni lähes täysin vuode potilaana hirmuisen flunssan takia. Mutta nyt on koti jo lähes valmis vauvan tuloon, enään kehto pitää äidin luota hakea :love...
  5. W

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Hyvä, että saitte Haasu miehen kanssa edes osittain jo asioista puhuttua. Neuvolassa käväisin tänään ja nyt oli sf mitta sentään palannut lähes keskikäyrälle, kun viimeeksi oli alakäyrän alapuolella... pää alaspäin nyt myöskin kun viimeeksi poikittain. Painoa olin myös saanut tällä kertaa, nyt...
  6. W

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Qwertylle suuret onnittelut :love: Neuvolassa kävin viikko sitten ja pojun ollessa ilmeisesti poikittain oli sf mitta sitten alakäyrän alla :unsure: no nyt sit 30.pv seuraava neuvola ja jos ei ole normaalilla käyrällä ni sit äitipolille lähete. Kovasti tuo tuolla pyörii ja potkuja tulee joka...
  7. W

    Helmikuun helmet 2017 *joulu- tammikuussa*

    Iloista joulukuuta kaikille ja Boomkaalle kiitokset uudesta pinosta! Täällä on nyt flunssaa sairastettu koko perheen voimin ja nyt alkaa olemaan kaikki vihdoin terveitä. Iloisia uutisia saatiin asunnon suhteen eli tammikuun alussa pääsemme muuttamaan isompaan asuntoon tuohon naapuripihaan :LOL...
  8. W

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Ulkoiluvaatteita ei minulla juurkaan ole tai siis toppahousut puuttuu, mutta toppatakin ostin kuopuksen aikana reilussa koossa jotta menisi loppuun asti. asuntotilanne on edelleen avoin mutta ensi viikolla pitäisi selvitä... toivon mukaan positiivinen päätös tulisi. mulla oli eilen...
  9. W

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Mullakin oli rauta laskenut viimeksi neuvolassa , mutta koska mulle ei sovi mikään rauta tabletti niin ruokavalion avulla yritän nostaa. Painoa mulle on lähtöpainosta tullut vain 1kg mutta ekan käynnin jälkeen kuitenkin 4kg. Pahoinvointi aivan alussa oli syynä alun laskuun... Meillä on asunnon...
  10. W

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Boomkaa jopas on ollut sijainen:( Mulla on lähes koko raskauden ajan sijainen kun oma terkka on vuorotteluvapaalla, mutta onneksi sattui fiksu tapaus ja on aiemmin toiminut kättärillä kätilönäkin (y) Esikoisen aikaan mulle oli useita eri sijaisia ja suurin osa just tollasia epävarmoja. Ei kyl...
  11. W

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    mulla ei vauvan liikkuminen koskaan oo vaikeuttanut nukkumista mutta vessassa käyn moneen kertaan ja kuopus heräilee vielä muutaman kerran yössä joten vähillä unilla mennään täälläkin :confused: mulla olis nyt 17.11. pelkopoli aika, koska haluan ehdottomasti käynnistyksen viimeistään...
  12. W

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Täälläkin RU takana ja aivan ihana kätilö esitteli pojun meille hyvin tarkkaan ja rauhassa:love: ja tosiaan POIKA on hyvin suurella todennäköisyydellä... kuvakin saatiin :ROFLMAO: Ostoksia ei paljoo tartte tehdä kun kuopuksen tavarat ja vaatteet pääosin tallella. Ainoa minkä haluan ostaa on...
  13. W

    Helmikuun helmet 2017 *syyskuu-marraskuussa*

    Pitkästä aikaa tulin tänne edes lukemaan ja paljon oli tekstiä tullut, vaikka selvästi hiljaisempaa on... Kummit meillä on jo valittuna ja tällä kertaa tulee kolme. Kaverini ja hänen mies sekä miehen serkku/minun kaveri. Meillä niin esikolla kuin kuopuksella on yksi mies ja vähintään kaksi...
  14. W

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    äitiysvaatteista: itse olen tykästynyt myös h&mn vaatteisiin ja kuopuksen aikaiset vaatteet onkin onneksi tallella niin ei kaikkea tarvitse ostaa. Vielä en ole mammavaatteisiin siirtynyt mutta normifarkut ei päälle enään mene mutta kesällä harvemmin farkkuja käytän. Kertomisesta : Tällä...
  15. W

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Niin ja kummiasiasta sen verran, että mun tietääkseni pitää olla rippikoulu käytynä jotta voi olla kummina
  16. W

    Helmikuun helmet 2017 *heinäkuussa*

    Kinder_kittylle suuret pahoittelut:cry: Syömisistä melko tarkasti olen ohjeita noudattanut, mutta joulusin olen kyllä graavilohta syönyt mutta se on ollut itse tehtyä tuoreesta, ei vakuumipakatusta, kalasta. Näissä toki kannattaa aina sitä maalaisjärkeä käyttää;) Vitamiinina mulla on juuri tuo...
  17. W

    *Helmikuun helmet 2017*

    Pahoittelut menetyksen kohdanneille:cry: ja tsemppiä niille jotka epäilyksen kanssa elävät:confused: ja tarrasukkia kaikille paljon :love: Sain eilen vihdoin varattua neuvolan ja hurja odotus siihenkin edessä kun vasta 22.7. on sillon viikkoja jo 9+0. Mietin tässä vaan että kun viime...
  18. W

    *Helmikuun helmet 2017*

    kertomisesta. Me ollaan kerrottu vasta mun siskolle jonka kanssa yhtäaikaa aloitettiin yritis. Heillä ei tärppi ekasta käynyt niin kuin meillä, mutta onneksi on kuitenkin tukena. Muille kerrotaan vasta 12 viikon jälkeen kuten aiemminkin ja isovanhemmille saavat nuo lapset kertoa :love...
  19. W

    *Helmikuun helmet 2017*

    Uusi odottaja ilmoittautuu :love::love: Ekan plussan sain jo viikko sitten, mutta nyt vasta tänne uskaltauduin. Taustaa sen verran, että lapsia nyt on 2 eli kolmosta odotetaan. Esikoinen nyt 7v4kk ja kuopus 1v3kk. Molempien synnytykset olivat melko nopeita mutta loppu oli tuskaa, esikoisen...
  20. W

    Toiveena vauva 2017-2018

    Mut varmaan voisi nyt siirtää plussanneisiin kun sain jo lähes tasavahvan viivan one steppiinkin:love::love:

Yhteistyössä