Hakutulokset

  1. A

    Mihin käyttäisin 1 purkillisen creme fraichea?

    No itsellä oli sama ongelma täään, siis yksi purkki creme fraichea, ja piti keksiä joku käyttö sille. Tein kanakeittoa, johon yleensä laitan tuorejuustoa, nyt vaan sen tilalta toi yksinäinen purkki creme fraichea :) Hyvää tuli! :)
  2. A

    Voinko vielä aikuisena passittaa isäni isyystesteihin kun minua ei ole tunnustettu

    Mitä jos paljastuisikin, että hän ei olekaan biologinen isäsi? Järkyttyisitkö, entä miten isäsi reagoisi? Kannattaa ajatella asia myös siltä kannalta etukäteen... Minä en ainakaan haluaisi tietää, jos oma isäni ei olisikaan biologinen isäni. Toisaalta itse olen siitä varma, että on, mutta vaikka...
  3. A

    Mitä joululahjaksi 15-v. tytölle?

    Aion osallistua joululahja keräykseen lastenkodin lapsille. Nyt tarvittais vinkkiä, et mitä vois antaa 15-vuotiaalle tytölle joululahjaksi. Suositus hinta oli n. 20 €. Ajattelin, että jos vaikka leffaliput antais, mut olishan se kiva, et siinä olis sen lisäks jotain muutakin. IDEOITA OTETAAN...
  4. A

    Keksikää hyvää ja helppoa tarjottavaa

    No en tiedä onko iltapalaa, mut itse tykkään pikku naposteltavana syödä niitä ruisnappeja (maustettu valkosipulilla, tai sitte ihan maustamattomina), niihin päälle esimerkiksi valkosipuli/katkarapu/paprika/yms. tuorejuustoa. Jos laitat katkarapu tuorejuustoa, nii saat nätiksi asettamalla...
  5. A

    Uskooko teidän eskari-ikäiset vielä joulupukkiin?

    Mun 10-v sisko ainakin sanoo uskovansa joulupukkiin. Täyttää tammikuussa 11-v. ja oma äitine ei halua siitä kertoa hänelle...
  6. A

    *** Biisi joka on saanut sinut itkemään-ketju ***

    http://www.youtube.com/watch?v=M8Bdw2USpPk Tää biisi saa kyynelehtimään. Kuunneltiin tätä miehen kanssa autoillessa ennen meidän neidin syntymää. Ja mulla käynnistettiin synnytys ni mies kuunteli tätä myös joka kerta ku ajoi sairaalaan mua kattomaan ja ku lähti pois joku viikon verran, ennen...
  7. A

    Mies näkee kaikessa jotain hämärää....

    Ehkä sinä itse et ajattele teillä olevan enää mitään vispilänkauppaa, mut entä se mies joka sua pyysi uimaan? Miks ei pyytäny vaikka leikkipuistoon, jos lasten vuoksi kerran aiotte nähdä...?
  8. A

    Lantionpohjanlihaksista..

    :/ Osaiskohan neuvolassa antaa jotain vinkkejä? Tai sitten soitat suoraa lääkäriin?
  9. A

    Köyhyys on yleensä oma valinta.

    Mieshän onki se ratkaisu, ongelmaan, jos on köyhä.... Siis, sitä varten miehet on, et niitten palkoilla voi elää, ettei ite tarvi mennä töihin...
  10. A

    Mitä isänpäivälahjaksi? Pitäisi paketti mahtua postiin :)

    Tee lahja lapsen kanssa! :) Me annetaan meidän 6kk neidin kanssa isälle lahjaksi t-paitaja/tai bokserit, johon painetaan kangasväreillä neidin käden/jalan jäljet! :) Saatiin idea perhekerhosta. Kangasvärejä myydään ainakin tiimarissa ja sinooperissa, varmasti muissakin askarteluliikkeissä...
  11. A

    Millainen kakku puolivuotiaalle lapselle??

    Tarvitsisin vinkkejä kakkuun, jota voi tarjota puolivuotis synttäreillä, niin että itse sankari voi myös syödä sitä... Tiedän, että jotkut tarjoaa ihan tavallistakin kakkua jo puolivuotiaalle, niin myös oma äitini on tehnyt, mutta itse haluaisin mielellään tarjota jonkun vauvallekin...
  12. A

    Apua! Isä paljon töissä, kuinka äiti jaksaa yksin?

    Kiitos vastauksista! Mä tosiaan olen välillä ylisuorittaja ja sitten tulee hirvee stressi sen takia. Kun pyykit on pesemättä, pölyä joka puolella, tiskejä, silitettäviä vaatteita vino pino.... Stressaan siitä, ku en "saa aikaseks" kaikkia hommia. Tiukat päivärutiinit olis varmaa hyvä...
  13. A

    Apua! Isä paljon töissä, kuinka äiti jaksaa yksin?

    Meillä on 5,5 kk tyttö ja mies on paljon töissä. Taannoin oli kahden viikon putki yötöitä (vkl mukaan lukien). Ja muutenkin paljon yöhön venyviä työ"päiviä". Miten äidit tässä tilanteessa jaksavat olla yötä-päivää lähes yksin vastuussa lapsesta... Tuntuu, että itsellä loppuu voimat...
  14. A

    Äitejä Turusta ja lähikunnista?

    Minä olen Turun läheltä Raisiosta, tosin Turussa syntynyt ja asunut joskus :) Ikää 22v ja 5,5kk tyttö :) Tiedän ainoastaan Raisiosta perhekahvilan...
  15. A

    Kirpputoreilla huijaavat ostajat

    Ja tosiaan, jotkin tavarat vaihtavat jopa nopeammin omistajaa, kun hinta on "kalliimpi". Sekin on koettu. Toisella kertaa yritetty myydä kirpparilla takkia 2e, ei mennyt kaupaksi. Seuraavalla kerralla hinta oli 8e, meni lähestulkoon heti. Ihmisiä hämmentää myös liian halpa hinta...
  16. A

    Itsetehdyt joululahjat ketju

    Oikeen kiva ohje, pitää kokeilla! :)
  17. A

    Kirpputoreilla huijaavat ostajat

    Nii ja maahanmuuttajilla se kuuluu niitten kulttuuriin, et kaikesta tingataan. Esim. Oon ollu ite myymässä jotain pientä, en nyt muista mitä, hinta oli 20cent ja se piti viel tingata 5centtiin... En suostunu ja kyseinen maahanmuuttaja käveli pois. Ei ollu eka kerta...
  18. A

    Kirpputoreilla huijaavat ostajat

    Jokainen hinnoittelee tuotteensa oman mielen mukaan. Jos jonkun mielestä liian kallis, niin jättäkööt ostamatta. Kyllä olisi sama asia, että myydään autoa 1000 eurolla ja joku on satanen ojossa ostamassa sitä auto.... En tiedä onko muualla enää ns. "sunnuntai"-kirppiksiä. Itse rakastan olla...
  19. A

    Pääsin potkaisemaan munille!

    Veera 16w, olet lapsellinen. Toisaalta, sen ehkä voi antaa anteeksi, koska olet tosiaan vast 16w. En missään nimessä hyväksy kopelointia ja kähmimistä, mutta mietitkö yhtään mitä sinulle olisi käynyt, jos esimerkiksi joku miehen ystävä olisi ollut lähettyvillä ja huomannut tilanteen...
  20. A

    Itsetehdyt joululahjat ketju

    Miten ihania ideoita! :) Kyllä te vaan ootte niin kekseliäitä! Olisko jollain ideaa johonkin herkkuun lapselle, johon ei tarvis käyttää sokeria ja olis muutenki semmonen lapselle maistuva, mutta ei sisällä mitään " epäterveellistä".

Yhteistyössä