Hakutulokset

  1. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moro emännät! Meilli syntyi rv 36+2 eli lauantaina 20.4 pojat. Vertti eli herra a syntyi klo: 00.42. hän oli 3050g ja 48.5cm. Mortti syntyi klo:00.51 hän oli 3235g ja 50cm. pojat joutui teholle suoraan salista. Vertti oli siellä yhden vuorokauden ja sain hänet vierihoitoon osastolle. Morttin...
  2. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Se on nääs moro!!:kiss: Mitäs tänne kuuluukaa? Meillä ihana mieheni vei pojat uimahalliin työpäivän päätteeksi ja tämä hivelevä hiljaisuus.Olen nauttinut näistä hiljaisuuden hetkistä aina kun on ollu mahis,Tässä ku vaan odottaa milloin se loppuu. On se muuten veikeä tämä naisen...
  3. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Hellou emännät. Kauheasti voimia:hug: teille sairaalassa makaajat,en osaa muuta kannustusta teille sanoa.:x(tyhmä ku olen:headwall:) (.) sit hieman omaa napaa. Isännällä meinas olla hauskaa mun kustannuksella ku käytiin kuopion matkuksella ostoksilla. Kyl mä huomasin itsekkin saman et...
  4. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moro emännät:wave: Mistähän sais kerättyä oikein paljon haleja:hug: ja voimia teille jolla elämä "potkii" päähän. Toisaalta olette jo kuitenkin jo hyvillä viikoilla, joten jos jotain tapahtuu ni olette osaavissa käsissä. Eilen tajusin itse että mulla se on onneksi taakse jäänetty tuo...
  5. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moro emännät!! Tervetuloa idealisti mukaan. Jos maltat joku kerta istua koneella ni pinosta kyl löytyy tietoa kysymyksiisi. Sf mitta on minulla otettu aina.Rv15+1= 18cm painoa itselle tullut -900g Rv 18= 20cm lähtöpainosta +950g...
  6. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    KAUHEAN KAMALASTI ONNEA SINULLE LIBAR :kiss::flower: HIENOA ETTÄ JAKSOIT KÄYDÄ MEITÄ MOIKKAAMASSA.Hyvän kokoiset vauvat sinulla jo syntyessä vaikka maailmaan "aikaisin" tulivat. KAMALASTI VOIMIA ETTÄ PARANET JA PÄÄSET TÄYSILLÄ NAUTTIMAAN ARJESTA:hug: Nicci kiitos kysymästä vointi on hyvä...
  7. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Nicille:Emme ole käyneet erikseen muualla valmennuksessa... Kysillä Ensimmäisenä iltana esittäyty mannerheimin lastensuojelu liitto ja sit oli parisuhteesta yms ja toisena iltana oli hulvaton esittäytyminen savon monikkoperheet ry:stä. Se osio oli minusta ja miehestäni kaikista...
  8. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Voi että Neidin tytöt ovat sit somia:kiss::kiss:. Vieläkö koliikki vaivaa vai joko on antanut periksi.? Joko olette ristiäisistä päättäneet? Joko nimet on valmiiksi mietitty vai väännätkö isännän kaa asiasta. Meillä on nimet mietitty jo, mutta niin meillä on ollut aina ja aina se etunimi on...
  9. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moro emännät!!! Ja tervetuloa ketjuun mama85.On ihanaa ku ketju kasvaa.:wave: Olen huomaavina että kevät tekee tuloaan. Pääsiäinen kolkuttaa koht ovella ja noidat pääsee vauhtiin.:p Niin se isännän lomautus loppuu lyhyempänä mitä ekaks piti olla. Ensiviikolla arki palaa jälleen kuvioihin ku...
  10. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Leonorille kamalasti kauheasti voimia et pienet pysyis kyydissä viel jonkin aikaa. Ovatko kertoneet painoarvion paljonko pienet painaa? Pidän peukkuja kovasti pystys päivällä niinkuin yöllläkin et vielä pääsisit pitkälle. Mamis kysyi et onko joku joks olisi kyllästynyt omaan raskaana oloon...
  11. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moro emännät. Kysillä käyty ja pojut olivat hienosti kasvaneet . A-herra painoi 2055g ja b-herra 2300g. kohdun suutakin oli vielä jäljellä 3.6 uä katsottuna .Mutta muuten paikat kunnossa. Käytiin kotiin tulessa ostamassa pienet ulkoilupuvut sit kotiin haku puvuiksi.Tutteja ja maitotutteja...
  12. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Täyty tulla ihan Mamis80 kertoo et mulla oli sama juttu. B-vauvan liikkeet tuntui tosi selvää rv 20 jälkeen , mut en erottanut a-vauvan liikkeitä. RV 30 tämä herra b mutjautti itsensä toisen päältä pois ja aloin tuntee myös a-herran liikkeet tosi selvästi.Nyt siis ei ole erehdystäkään. Eli...
  13. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moro emännät:cool: On se ihanata ku toi aurinko paistaa,piristää niin pirusti mieltä!Tervetuloa ketjuun 1+2=3. Hienoa että tilanne on tasaantunut painoero jutuissa ja taisi olla jollakin ihan jytkyt tulossa. Koittakaahan huilata ettei käy huonosti kaulojen kaa.Vielä olis kuitenkin matkaa...
  14. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    MORO EMÄNNÄT! :cool:Ihana aurinkoinen päivä.Rutistelee vaan niin himpusti et saa täs miettiä mitäs tekis.Ja tää kutiaminen maha nahassa. Viime yönä supisteli aika napakasti,mut taisi olla myötätunto supistuksia.Meidän 4vuotiaan syntymäpäivä on tänään. Tuli tänään hermostuttua isäntää ihan 120...
  15. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moro emännät! Ensiksi omaa napaa. Kävin tänään neuvola tätin luona eli RV30 Painoa oli tullut lähtöpainoon 12kg lisää RR= 127/68 pissi puhdas hb= 127 SF= 37! liikkeet ok ja sykkeet ok Toinen pt ,mut toisesta ei selvää miten...
  16. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Iltatähteni, ihana kuulla et kaikki ok. Hyvä että tuntuu että aika rientää. Mulla taas tuntuu et aika junnaa paikallaan. Onneksi ens viikolla on kaverin kaa jyväskylässä käyntiä ja perhetyöntekijät myös kyläilevät ja neuvolasssakin on käyntiä ja nuorimmaisen synttärit. Tietenkin kun ajattelen...
  17. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Aurinkoista pakkaspäivää:cool: On se niiiiin ihanaa ku ymmärtää näistä koneista jotain. Tulostelin kutsukortteja aamulla kun yllätys muste loppui. No minä reippaana sit vaihdoin kasetin ja nyt sit en meinaa saada mustaa tulemaan ollenkaan ARH:mad:. Sellainen purpatus. Joo, siltä se taitaa...
  18. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Ihanaa ONNEA KAUHEASTI JONNULLE JA POJILLE!:hug::kiss: IHANAA että kaikki on mennyt hienosti.Toivottavasti jaksat käydä moikkaamassa meitä jossain vaiheessa ja kertomassa kokemuksia. Aloin tos miettimään et kuka on sit seuraavaksi vuorossa? Meillä isäntä ollut kotona jo kuukauden...
  19. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Voi kun suloisia neiti-81 tytöt:kiss:. Hyvinkö neidit ovat kasvaneet.? Huomenna tulee rv 29 täyteen ja jotenkin välillä tulee sellainen hienoinen paniikki päälle et h- hetki vaan lähenee. Toisaalta kun meidän jäbät oli viime arvion mukaan jo ihan hyvän kokoisia ni siinä mielessä voin olla...
  20. Mononen-79

    Juuri tiedon saanut kaksosten odottaja,IHANAA!

    Moro emännät!! :attn:Kevät väsymyskö on iskenyt?????? ekaks omaa napaa. Käytiin perjantaina kysillä ja komeasti oli pojat kasvanut.:heart::heart: rv 28+1 A:herra oli1564g ja B:herra1603g . Kouhdun kaula napakasti kiinni ja 4cm vielä pitkä. Ainut että herrat ovat perätilassa ,kuten...

Yhteistyössä