Hakutulokset

  1. J

    SKS:ssa synnyttäneitä paikalla??

    Vanhempi täytti neljä toukokuussa. Jo iso uhmikas :D tosin pienemmällekin taitaa tulla samanmoinen tempperamentti :D
  2. J

    SKS:ssa synnyttäneitä paikalla??

    Nuorempi syntyi maaliskuussa :)
  3. J

    *KAIPAATKO SEURAA/YSTÄVIÄ* pinoa tähän, laita ikäsi ja mistäpäin suomea olet

    Savonlinnasta 32v kahden tytön (0506&0309) äiti. Kotona oon vielä tyttöjen kans, joten uudet tuttavat ei ois pahitteeks =) Enosta ketään!? Äitini asuu siellä joten sieltäkin oisi kiva saada puisto/kahvittelu/keskustelu seuraa. Jos käydään viikonloppuisin, ne on aika kiireisiä. Mutta...
  4. J

    Savolaeset!

    Täällä myös yksi äiti immeinen. Itellä ikää jo 32 ja tyttäret on 1 ja 4 vuotiaat. Tosi harvoin täällä kirjoittelen mitään ja yleensä kirjautuminen vaatii liikaa :laugh: harvakseltaan käyn lukemassakaan täällä juttuja. Uudet tuttavat ois kyllä tervetulleita =)
  5. J

    pinoon hyviä, helppoja, maukkaita, nopeita, kohtuu terveellisiä arkiruokia

    merkkaan En päässy vielä alkua pitemmälle(luen paremmalla aikaa), joten anteeksi jos tulee toistoa...hyväksi todettuja kasvisruokia kaipailisin.
  6. J

    Nopeita & helppoja leivonnaisia, joissa ainekset vain sekoitetaan!

    Sitruunakakku 1 prk kermaviiliä 2 dl sokeria 2 dl vehnäjauhoja 1 tl soodaa 1 tl vaniljasokeria(oma lisäykseni) 1/2 dl sitruunamehua Lisäys:laitoin myös taikinaan raastettua sitruunankuorta 1 1/2 tl Vatkaa kermaviili ja sokeri kuohkeaksi,kunnes sokeri sulaa.(minä vatkasin puuhaarukalla...
  7. J

    Hätäsektioidun lapsen kehitys

    Mulla on neiti, joka tuli maailmaan hätäsektiolla. Sydänäänet romahti, syntyi elottomana, syke tuntui, onneksi palautui nopeasti. Syytä ei saatu selville eikä sitä miten kauan oli ilman happea. Tahtoisinkin tietää kokemuksia, miten tämän kaltaisissa tilanteissa syntyneet lapset ovat...
  8. J

    hätäsektio ja pystyviilto? vai vaakaviilto?

    Mulla on vaakaan. Vauvan sydänäänet romahti. Syntyi elottomana, syke tuntui, onneksi vauva palautui nopeasti. Kyseessä oli hätäsektio.
  9. J

    Kevätkullat06

    :wave: Hei vaan piiiiiiitkästä aikaa! Jos nyt kukaan enää ees muistaa B) Silloin tällöin oon käyny vilasee teidän tekstejä saamatta itse aikaiseksi kirjoittaa mitään. Olen ollut saamaton tai kiireinen...kai :whistle: Suurin uutinen meillä on se, että neiti sai pikkusiskon (0309), joten...
  10. J

    Savonlinnasta ja ympäristöstä äitejä!

    :wave: Täällä kans 0506 syntyneen neitin äiti ja massussa köllöttää uusi tulokas (0309). Ois kiva saada uusia tuttavuuksia!
  11. J

    Käsityöihmiset

    nostetaas vielä, jos tänään löytys lisää vinkkejä =)
  12. J

    Käsityöihmiset

    nosto
  13. J

    Kevätkullat06

    :wave: Tänne ei oikeastaan kuulu mitään ihmeellistä. Puheessa varmaan tapahtunut suurin muutos. Tulee pitempiä lauseita (4-5 sanaa) ja puhe on selkiytynyt. Tosin välillä on hyvinkin epäselvää sössötystä :D Neidille nosti eilen aavistuksen lämpöä ja vielä tänään oli aamulla. Nenäkin...
  14. J

    Askartelu 2v kanssa

    Itsekin tässä miettinyt mitä vois neidin kanssa tehdä. Onko teillä tiedossa hyviä linkkejä esim askarteluun, missä ois ohjeita? Meinaan tää mamma on vähän mielikuvitukseton aika-ajoin B)
  15. J

    Mitä mä leipoisin?

    Voithan käyttää ne ruokaankin, jos et nyt välttämättä haluu leipoo. Esim munakastike. Kuivakakku, marjapiirakka
  16. J

    Postin hinnoista olis kysymys!

    Ja huomioithan nuo mitat. Ite sain juuri neuleen menemään kirjemaksulla, kun pakkasin sen paperiin. Näin sain sen pitemmäksi eikä tarvinnut taitella, jolloin ois tullu paksumpi.
  17. J

    Kevätkullat06

    Meilläkin vietettiin jo synttärit. Neiti sai lahjaksi leikkikeittiön ja astioita, puhuvan ponin ja ihania kesävaatteita. Nuo keittiö ja astiat ovat tosi kovassa käytössä. Uhmaa on toki havaittavissa. Välillä tuntuu että äksyää ihan äksyymisen ilosta ja äitin kiusaks B) Ja kyllä edelleen...
  18. J

    Kevätkullat06

    :wave: Hei vaan kaikille! Musta on tullut niin äärettömän laiska tän kirjoittamisen suhteen. Oon käyny silloin tällöin lukemassa teidän juttuja, mutta en oo saanut aikaiseksi kirjoittaa. Tosiaan aika menee nopeesti. Vajaan kolmen viikon päästä neiti täyttää kaksi. Tulee paljon yksittäisiä...
  19. J

    Helppoja ja nopeita leivontaohjeita

    Mustikkapiirakka Pohja: 100 g voita 3/4 dl sokeria 1 muna 2 dl vehnäjauhoja 1 dl kaurahiutaleita 1 tl leivinjauhetta Täyte : 2 dl kermaviiliä 1 muna 2 tl vanilliinisokeria 3/4 dl sokeria 5 dl mustikoita Vatkaa voi ja sokeri vaahdoksi. Lisää muna. Sekoita kuivat aineet...

Yhteistyössä