Hakutulokset

  1. Kartsu_

    nopeita apuja koskien kaupan purkua

    Yksitysiten välisissä kaupoissa takuu loppuu siihen kun auton perävalot ei enää näy. Eli ei todellakaan teiän tarvi purkaa kauppoja.
  2. Kartsu_

    Nyt apua tietämättömälle. Onpa kumma olo!

    Positiiviselta näyttäis! Onnea :flower:
  3. Kartsu_

    mitä sämpylöiden kaveriksi!

    Pekonia, munia, juustoo, leikkeleita, tomaattia, kurkkua, salaattia ja jotakin hedelmiä. Juomaksi tee/kahvi +tuoremehu.
  4. Kartsu_

    Ai vain lastenhoitajat valittaa? noh, tässä kampaajan tyylinäyte

    Tuosta hiusten pesusta... Kyllä mä oon ainakin aina pessy asiakkaalta hiukset vaikka ois samana päivänä ne itekkin pessy. Musta vaan varmasti puhdasta tukkaa on mukavampi leikata ja jos päässä sattuukin oleen jotakin lakkaa yms. niin sakset ei siitä kyllä tykkää.
  5. Kartsu_

    Missä maissa asuvat mielestäsi parhaimman näköisimmät miehet?

    Mun mielestä suomesta. Vaikka ite ihan perussuomalaiselta näytäkkään, niin mun mielestä suomalaiset miehet on ihanimpia. Ja naisetkin on kauniita, vaikka kaippa jokku brassi naisetkin on ihan sieviä. Mun mielestä vaan suomalaisten naisten ulkonäköä parjataan ihan syyttä muutaman vähemmän...
  6. Kartsu_

    typerät uskomukset pinoon!

    Leikkaaminen ei kyllä todellakaan kiihdytä kasvua. Miten se mitä latvalle tapahtuu voisi vaikuttaa juureen jossa hiuksen kasvu tapahtuu? Voi vaikuttaa siltä että kasvaisi nopeampaa kun leikkaa huonot, katkeilevat latvat pois mutta oikeasti kasvaa ihan samaa vauhtia.
  7. Kartsu_

    Helv*tin luonnonkiharat, kertokaa hyvät hoitotuotteet näille!!!

    Mun mielestä paras mun pehkoon on ollu ihan marketista saatava lorealin pinkki suoristus suihke. Ja ei oo tosiaankaan kallis :)
  8. Kartsu_

    Kuumeilen kuudennesta lapsosesta. Olenko "hullu"?

    Hahaha! Niin aitoa kaksplussaa. Keskustelu aloitettu apn taholta kuudennesta lapsesta, ja kun astrolabe käy kommentoimassa jotain nii ketju kääntyykin henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi häntä kohtaan. Miten se jaksaakin täysin tervettä ihmistä kiinnostaa noin kovasti kuinka nopeasti tuntemattomat...
  9. Kartsu_

    Kumpi hedelmöityspäivä?

    No siihen ei kyllä mitään fakta tietoo saa muutakun isyystestillä. Ei todellakaan kannata lähtee arvuutteleen noin tärkeässä asiassa.
  10. Kartsu_

    Kumpi hedelmöityspäivä?

    No sitähän ei voi kukaan tietää että kummat siemenet. Ja onko se ees kovin tärkeä tieto? Paitsi tietenkin sitten jos siemenet ovat eri miesten...
  11. Kartsu_

    Kumpi hedelmöityspäivä?

    No vaikka ne jääkin muhimaan niin hedelmöityspäivä on vasta se jona ovulaatio tapahtuu. Vai meinaatko että olet hedelmmöittynyt pelkästä siittiöstä?
  12. Kartsu_

    Iltakyläily kaveriperheen luona

    Eikö se mene koskaan niin päin että sä saisit heittää vähän "vapaalle"? Istua ja jutella rauhassa ystävän kanssa miehen hoitaessa lapset? Siinä olen miehesi kanssa samaa mieltä että toisten edessä ei aleta riiteleen. Voisiko kyläily iltojen kulusta sopia etukäteen? Vai onko niistä sovittukkin...
  13. Kartsu_

    Vittu että mulla menee hermot tuon kakaran kanssa!

    Meillä joskus esikoinen (4 vuotias) keksii kanssa kaikkea vähemmän kivaa, mutta oon hoksannut, et sitä tapahtuu pääasiassa sillon kun en ole kerrennyt tarpeeksi yksilöllisesti huomioimaan häntä. Voisiko teillä johtua siitä?
  14. Kartsu_

    Mitä mieltä olette talosta? Ostaisitteko?

    Tuollasiako Älvärit on? Ja täällä on haukuttu ne susi rumiks ladoiks. Mun mielestä tuo talo ei kyllä oo mikään ruma, pinta materiaalit alkaa olla jo vanhanaikasia, mutta muuten.
  15. Kartsu_

    Minkä painoisia olette noin 170cm pitkät?

    172 cm ja n. 54kg. Parhaalta on näyttäny kroppa synnytyksen jälkeen ku painoo oli 62kg. (Tietenkin siihen voi vaikuttaa ne turvonneet rinnat :D)
  16. Kartsu_

    APUA, mitä haluaisin synnytyksen jälkeen mieheltäni lahjaksi?!

    No johan on ketkeria kommentteja ;) Musta on aivan ihana idea muistaa vasta synnyttänyttä äitiä, mutta mulla on kyllä muutenkin tapana muistaa ihmisiä (varsinkin sitä rakkaisnta) ihan ilman syytäkin. Korut ja hemmottelu on oikein hyviä ideoita, Laukutkaan ei oo koskaan pahasta :D
  17. Kartsu_

    Mahdollisuus raskauteen olematon?

    No kyllä näkisin että tässä tapauksessa mahdollisuus raskauteen on lähes olemattoman pieni, ja kun ne kuukautisetkin on kerran tullu. Tai voihan kuukautiset tullakkin, mutta olisi vähän liian monta sattumaa yhdessä tapauksessa; pillerit petti, kortsu petti ja vieläpä kuukautiset olisivat tulleet...
  18. Kartsu_

    lapsella kuumetta??

    No sehän näyttää aina pepusta enempi, että kun mittaisit kainalosta niin näyttäisi vaan vähän lämpöä. Ja sillonhan se ei ole edes noussut nopeaa. ja siis kyllä ihan kuumekkin voi nousta nopeaa, ihan hetkessä.
  19. Kartsu_

    valo ei vielä pala mutta bensamittarin viisari on suht lähellä loppua

    Siis onko se mittari jo punasella? Onko se valo tähän asti toiminu? Jos uskot että valo toimii eikä oo vielä syttyny niin uskoisin kyllä että pääset ainakin sen 20 km. Kannattaa muuten lämmittää se auto ensin hyvin, jos kylmänä käynnistät vie enempi bensaa. (Ainakin mun omien tarkkailujen...
  20. Kartsu_

    Onko teistä outoa että jo -90 luvulla syntyneet aikuistuu?

    Elikkä sinä sanot juuri sen mitä ajattelet, kestä sitten myös se että muut sanoo susta mielipiteensä ihan niinkun ajattelee. Sanot Miran käytöstä pentumaiseksi, mutta ehkä juuri niin monet näkee tuon sun "omien mielipiteitten ilmasun" ja sen takia sua kohdellaan kun penikkaa..

Yhteistyössä