Hakutulokset

  1. M

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Täällä oisi äippä(30v) sekä lapset 9,7 ja 6v. Oulusta. Olisi kiva saada uusia ystäviä ja lapsille kavereita. Asumme Oulussa Rajakylässä ja varsinkin täältä suunnalta olisi kiva saada tuttuja. Kirjoitella voi minulle sähöpostiin mari.halonen@suomi24.fi
  2. M

    sinulle, joka olit oysissa naistentautien puolella 14-15.2

    Nostetaampa ylös jotta oikea henkilö löytyisi
  3. M

    Häävalssista

    Meillä oli häävalssina suvivalssi ja sitten toisena oli kesä on rakkauden aikaa ja naimisisa ollaan oltu jo kohta 10 vuotta.
  4. M

    Kerro ihanimmat ja kauheimmat lasten nimet mitä tiedät

    Minun mielestä ihania tytön nimiä on Anna. Paula. Kaarina, Nina Sanni, Hannele, Miia, Suvi, Essi, Minttu, Maiju, Taija, Annika, Eveliina, Aino, Jenni, Kaisa, Susanna, Henna ja Elina. Ihania pojan nimiä on Jani, Veikko, Olavi, Niko Jukka, Sakari, Timo, Sami, Olli, Tommi, Kari, Teemu, Tuomas...
  5. M

    Minkä nimisiä ovat lapsenne ja mikä tulisi nimeksi jos teille tulisi vielä 1tyttö ja 1poika?

    Meidän kullan murut ovat: Anna Paula Kaarina, Nina Sanni Hannele, Jani Veikko Olavi ja Niko Jukka Sakari. Jos lapsia vielä tulisi niin tyttö olisi ehkä Miia, Suvi tai Essi. Poika oisi ehkä Timo, Sami tai Olli. Mitä mieltä olette nimistä?
  6. M

    HEI KAIKKI OULULAISET ÄIDIT LAPSINEEN!

    hei! joudumme valitettavasti perumaan sen äiti-lapsi tapaamisen eli avoimessapäiväkodissa launtaina 29.4 klo 12-16 ei ole äiti-lapsi tapaamista. yritetään joskus toisten uudelleen! terveisin mari halonen
  7. M

    HEI KAIKKI OULULAISET ÄIDIT LAPSINEEN!

    VIELÄ TUOHON EKAAN LISÄYSTÄ. AVOIMENÄIVÄKODINOSOITE ON UUSIKATU 27 OULU. KAIKKI ÄIDIT ROHKEASTI MUKAAN SILLÄ TOIVON ETTÄ SAATAISIIN MONTA ÄITIÄ MUKAAN. NYT ON ILMOITTAUTUNUT VASTA MUUTAMIA TULEMAAN JOTEN LISÄÄ TARVITAAN. JOS ET YKSIN SAA LÄHDETTYÄ NIIN LÄHTEKÄÄ TUTULLA ÄITI-LAPSI PORUKALLA JA...
  8. M

    leivonnaiset ilman kanamunaa

    hei! kertokaa mitä voi leipoa syntymäpäiville kun ei voi käyttä kanamunaa. kertokaa myös mistä löytyy ohjeita. kiitos jo etukäteen! ohjeita voi lähettää myös sähköpostiini joka on mari.halonen@suomi24.fi
  9. M

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    HEI! LAITTAKAA KAIKKI ÄIDIT YHTEISTIETOJA TULEMAAN NIIN SAADAAN KOKOON LISTA MISTÄ PÄIN KUKAKIN ÄITI HAKEE SEURAA ITSELLEEN JA LAPSILLEEN. LAITTAKAA VIESTIIN OMA IKÄ, LASTEN IKÄ, ASUIN PAIKKA MISTÄ HAETTE YSTÄVIÄ JA MAILIOSOITE JOHON VOI VASTATA. MINÄ ALOITAN TÄMÄN NÄIN ALKUUN OULU JA...
  10. M

    KAIKKI ÄIDIT HEI!

    HEI! LAITTAKA KAIKKI ÄIDIT YHTEISTIETOJA TULEMAAN NIIN SAADAAN KOKON LISTA MISTÄPÄIN KUKAKIN ÄITI HAKEE SEURAA ITSELLEEN JA LAPSILLEEN. LAITTAKAA VIESTIIN MM. OMA IKÄ, LASTEN IKÄ, ASUINPAIKKA MISTÄ HAETTE YSTÄVÄÄ JA OMA MAILIOSOITE JOHON VOI VASTATA. MINÄ ALOITAN TÄMÄN NÄIN ALKUUN OULU JA...

Yhteistyössä