Hakutulokset

  1. H

    TYKS hoidot 2013!

    Heissan! Ilmoittaudun listalle! Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin? YRITTÄJÄT Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, ?? Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013? grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013...
  2. H

    Kysymys TYKSin jonoista

    Heippa! Mun mielestä olis ihan loistava idea tehdä tästä ihan oikea ketju. En toki oikein ymmärrä miten moisia luodaan, mutta jos Sera2010 olet osaavampi moisessa, niin voisitko luoda sellaisen? =) Saatiin eilen viralliset ja lopulliset spermanäytteen tulokset, joissa onneksi kaikki oli...
  3. H

    Kysymys TYKSin jonoista

    Kiva kuulla, et täällä on muitakin tyksiläisiä maisemissa. Vielä mukavampaa kuulla, että teillä on jo onnistuneitakin "projekteja" takana. Tuota mietin kans mitä 83yrittäjä, et suunnittelukäynti ei tarkoita hoidon aloitusta... Hoitotakuun takia pitää jotain saada nopeasti tehtyä, jolla...
  4. H

    Kysymys TYKSin jonoista

    Heippa! Olen uusi tällä foorumilla ja tähän asti olen lähinnä uskaltautunut lueskelemaan muiden kirjoituksia, ja nyökyttelemään kotikoneella, miten monilla on NIIN samoja tuntemuksia kuin itsellä on. Koitin etsiä tietoa Tyksin nykyisitä jonoista, mutten saanut selkeää vastausta. Miten...

Yhteistyössä