Hakutulokset

  1. 1mintchoc

    Mieheni ei hyväksy raskauttani, naiset kertokaa mielipiteitänne.

    Seuramies tuossa sanookin pointin, jota kannattaa punnita tarkoin, nimittäin "sen lapsen saatte varmaan myöhemminkin". Ensinnäkin, ei todellakaan ole varmaa saada lasta myöhemmin, jos nyt luovut tästä. Toiseksi TÄTÄ kyseistä lasta et voi saada takaisin, vaikka saisit 10 lasta.
  2. 1mintchoc

    Kenen muun mielestä toi BB Teppo on?

    Harva nainen on noin ämmä, kun tuo Teppo. Ällöttävä äijä, näkee jo ensisilmäyksellä... En tajua miten tuollainen mies on muka hunk, ja saa vielä naisia??? Oikeasti....
  3. 1mintchoc

    lapsille ikäeroksi 7 vuotta...tein juuri plussatestin...kääks

    Onnea :) !! Ihan mukava ikäerohan tuo on. Saat nauttia vauvasta ja olla kotona kun pikkukoululaisen työpäivä on ohi! Tuohan on ihana tilanne.
  4. 1mintchoc

    Tapaistko netissä tutustumaasi miestä, jos tälle käy vain ja ainoastaan treffipaikaksi jomman kumman koti?

    Ei halua näyttäytyä sinun kanssa, taikka aikoo tosiaan suoraan sänkyyn. Nää tuli mieleen heti, pitäköön tunkkinsa!
  5. 1mintchoc

    Taitaa olla paljon vammasten lasten bloggarimammoja linjoilla kun

    Samaa mieltä olen, että on törkeää kirjoitella kenekään henkilökohtaisia asioita ja vieläpä kuvien kera. Näistä ihmisistä kasvaa teinejä, ja aikuisia, ja kaikki eivät varmasti arvosta sitä, että oma elämä on ripoteltu nettiin kaikkien töllisteltäväksi ja päiviteltäväksi.
  6. 1mintchoc

    Siis silmiäni särkee. Pukeeko tämä asu mielestäsi pulleaa tai ketään?

    Karmea asu, ei sovi kyllä minkään painoiselle :D
  7. 1mintchoc

    Huomaatko eron tämän blokkaajan pärstässä?

    En huomaa paljoakaan ulkonäössä, mutta atoopikkona voin sanoa, että ihon tunnussa voipi hyvinkin olla eroa. On voiteita, ja Voiteita, jotkut tosiaan on paljon parempia. En tunne kyseistä sarjaa, joten tuohon en kommentoi.
  8. 1mintchoc

    Mulle tehty 3 aborttia mitä mieltä olet minusta?

    Ajattelen, että olet kärsinyt vakavista mielenterveysongelmista kun olet elänyt tuollaisessa suhteessa.
  9. 1mintchoc

    En kestä kun mieheni haluaa seksiä joka päivä

    Täällä on kyllä niin dorkaa porukkaa että huhuuuuu. Seksuaalisuus on toisille todella herkkää aluetta, vaikka näemmä on näitäkin jotka avaavat ilolla jalkansa aina käskystä, eivätkä ymmärrä että on muunkinlaista väkeä. Olen itse pilannut muutaman suhteen sillä, että olen ryhtynyt seksiin...
  10. 1mintchoc

    30vee ja neitsyt

    Hiukan kevennystä, avasin Mitäs nytin, ja otsikossa heti peräkkäin 30v ja neitsyt, Mitä laitatte tortillojen väliin? :D
  11. 1mintchoc

    Minne hävisi graffiti kynsilakka??

    Hävinnyt? Jos näin, niin ihan syystäkin sanoisin...
  12. 1mintchoc

    Listataan ärsyttävimmät sanat/sanonnat.

    Tuo kera on muuten kans inhokki, jos "kera siskon lattella stokkalla xoxo <3<3", mutta "puuroa maidon kera" on ihan ok.
  13. 1mintchoc

    Listataan ärsyttävimmät sanat/sanonnat.

    "Voimaannuttava kokemus", my ass!
  14. 1mintchoc

    Masennuin tas kun kävi kirppiksellä

    Juu itekin masennun ainka kun käyn siellä. Viimeksi vika niitti oli; äitiyspakkauksen loppuunpidetty välihaalari, 3€. Silloin läksin kotiin.
  15. 1mintchoc

    Sukunimiä joita et haluaisi itsellesi?

    Lötjönen, Sikiö, Alkio
  16. 1mintchoc

    Ukkomiehellä 4 viikon ikäinen lapsi ja yritti suudella mua!

    En oo ollut täällä tarpeeksi, että tuntisin huumorintajusi, mutta kai tämä oli vitsi? :D
  17. 1mintchoc

    Olen raskaana, mies haluaisi abortin

    Tämä oli hyvin tiivistetty. Älä menetä tilaisuutta tulla äidiksi, sillä kun se tapahtuu, tiedät 200% varmuudella valinneesi oikein, tapahtuipa miehesi kanssa mitä vain :) onnea!
  18. 1mintchoc

    Kerro robotti-imurista :)

    Pätevä peli, kun haluaa lykätä siivouspäivää. Ei yllä samanlaiseen jälkeen, kun itse imuroidessa. Meillä ei ole kynnyksiä, ja huonekaluja on minimalistisesti. Paksummat matot vedetään rullalle ja nostetaan sohvalle. Tuolit kannattaa nostaa pöydille, sillä "jalkaviidakko" on liikaa jopa...
  19. 1mintchoc

    Rekisteröityneet? Kertokaahan mulle, et mikä järki tänne on mustana kirjoitella?

    ... En oo ees ajatellut että palstasta voi tulla noin vakava paikka, en mustalle kun stalkkaajallekaan :D pohdinta tähän, ja vastaus alkuperäiseen; eikös mustaksi ryhdytä juuri siksi, että viestisi ovat sinuun yhdistettävissä?
  20. 1mintchoc

    Onko Syksy, naisen vai miehen nimi?

    Syksy saa... Pojan? Mutta ei kyllä oo oikein nimeksi sopiva.

Yhteistyössä