Hakutulokset

  1. D

    kysely: oletko perusnätti, susiruma, TainaTavis vai kuvankaunis?

    Mulla on jo mies niin ihan sama miltä näytän.
  2. D

    Mihin katosi peyote ketju??

    Ootpas sä jonkun suututtanu.
  3. D

    Maistuisiko?

    Oivariinissä paistettua maruloodaaa.....nam nam nam
  4. D

    Vituttaako?

    Avicii - Wake Me Up (Lyric Video) - YouTube
  5. D

    Onko liian paljastavaa?

    Tais kolahtaa pahasti, kun tajusit kuinka naurettavaa täällä on kerjätä huomion osoituksia.
  6. D

    Onko liian paljastavaa?

    Vois varottaa, ihan oikeesti.
  7. D

    mies, joka ei osaa pyytää anteeksi rikkomuksiaan :(

    Miten se on haukkumista jos toiset tekevät lapsellisiä asioita ja siitä huomauttaa?
  8. D

    G: Antaisitko toisen naisen imettää vauvaasi, jos vaihtoehtona olisi, että vauva joutuisi huutamaan nälkäisenä?

    Mua ällöttää ajatus, että joku muu imettäisi lastani. Jostain ihmeen syystä tuntisin samanlaista kuvotusta kuin joku muu harrastaisi mieheni kanssa seksiä. Onko se nyt mustasukkaisuutta vai olisiko minulla petetty olo. En tiedä, mutta tiedän etten tykkäisi yhtään tilanteesta.
  9. D

    mies, joka ei osaa pyytää anteeksi rikkomuksiaan :(

    öööö, Onko noi teidän arkisia tilanteita? Ei noin puhuta kenellekkään, koskaan, missään tilanteessa. Se anteeksi pyytäminen on kyllä sun miehes ongelmista pienin.
  10. D

    Ketkä palstalla on niitä "pidettyjä" rekkautuneita?

    Sulla on niin naivi kuva maailmasta, että olisin hyvin hiljaa jos et tiedä mitä huomiohuora tarkoittaa.
  11. D

    Ketkä palstalla on niitä "pidettyjä" rekkautuneita?

    Miks täällä aikuiset ihmiset kyselevät "kenestä tykkäät eniten"? Missään muualla ei tällä tavalla toimita. Tän pitäisi olla neutraali paikka, mikä järki tänne on rakenella kuppikuntia. Välillä meno on kuin jenkki leffojen lukioissa, on suosittuja ja sitten ei niin suosittuja. Kunpa itse...
  12. D

    Ketkä palstalla on niitä "pidettyjä" rekkautuneita?

    Mun 12v. serkku harrastaa kavereiden kanssa tota. "oot kaunis", "eiku sä oot kaunis", "eiku sä vasta kaunis ootkin", "oot ihana", "eiku sä vasta ihana ootki" jne. jne. Ja sit täällä joku setämies pyytää kuvia perseistä niin ei tarvii palstamammojen sekunttia pidempää miettiä, että laittasko...
  13. D

    Ketkä palstalla on niitä "pidettyjä" rekkautuneita?

    Mitä hyväntuulista näissä ketjuissa on? Ja tää kuva asia: a laittaa kuvan itsestään josta b tykkää, b laittaa vielä kommentiia "oot kaunis", tästä kommentista a tykkää. B laittaa kuvan ittestään josta a tykkää ja laittaa vielä kommentin "no sähän vasta kaunis oletkin", tästä kommentista b...
  14. D

    Ketkä palstalla on niitä "pidettyjä" rekkautuneita?

    Huomiohuoraus on hyvin ärsyttävää käytöstä, ettekö te saa miehiltänne tarpeeksi huomiota vai miksi täällä pitää sitä alkaa haalimaan.
  15. D

    Ketkä palstalla on niitä "pidettyjä" rekkautuneita?

    Mua ärsyttää nää huomiohuorat jotka laittavat ittestää kuvia ja haalii kehuja. Hyvin lapsellista touhua, facebookissa tota tekee teini tytöt, en odottanut samaa käytöstä aikuisilta.
  16. D

    Oletko ostanut alaikäiselle alkoholia tai tupakkaa?

    En kävisi hakemassa.
  17. D

    Oletteko vanhempienne luona kuin kotonanne?

    Varmaan asiaan kyllä vaikuttaa se, että asuvatko vanhemmat "lapsuuden" kodissa vai uudessa kodissa. Musta tuntuu, että äidin koti on sen ja hänen miehensä ja minä olen vieras joka on kylässä.
  18. D

    Oletteko vanhempienne luona kuin kotonanne?

    Minä kysyn aina lupaa jos menen jääkaapille tai haluan syödä jotain.
  19. D

    Rommia pullo

    Mä en ole koskaan juonut rommia.

Yhteistyössä