Hakutulokset

  1. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Onnea plussanneille ja tsemppia piinaajille:) Kayn valilla lukemassa miten taalla menee ja jannittelen muiden puolesta :) etenkin testeja kiva katsoa. Itse olen mietiskellyt jos aloitettaisiin yritys taman vuoden syksylla. Poika tayttaa heinakuussa 1v niin olisi kiva saada toinen lyhyella...
  2. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jshanti 88 omasta mielesta hyvin epatodennakoista,etta se yksi burana millaan lailla vaikuttanut kun niin alussa raskaus. enka usko,etta myohemminkaan vaikuttaisi ellei ottaisi useampaa. eli yrita rauhoittua :)
  3. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Lumi87 itsekin tykkaan lakritsiteesta,seei on tosi hyvaa! kun olin raskaana,valttelin kofeiinia ja join harvoin kofeiinitonta kahvia tai teeta. kannattaa tarkistaa mitka yrttiteet ok raskausaikana.
  4. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Tammoinen sattui silmaan.. en tieda mitenka paikkaansa pitava mutta valttelysta tuskin haittaa http://www.dailymail.co.uk/news/article-3925690/Trying-baby-Stay-away-liquorice-Root-extract-contains-compound-lowers-oestrogen.html
  5. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    NuttyKitty selva plussa! kaikki tikkutestit ei nayta herkasti. itse luotan clear blue -testeihin. onnea!:)
  6. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Bea.s meilla toimi tuo menetelma etta joka paiva/joka toinen paiva ja siita kierrosta plussasin vuosi sitten :)
  7. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paljon onnea plussanneille ja tsemppia ovisplussan saanneille! :) <3
  8. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Hei kahvittelijat voittehan te juoda kofeiinitonta kahvia :) mina olin kahvihirmu ennen plussaa. Raskausaikana maistui todella harvoin ja nyt imettaessa muutaman kerran viikossa kofeiinitonta juon :) minun mielesta maistuu yhta hyvalle.
  9. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Itsellani sain viime vuonna raskaana ollessa hailuraisen plussan clear bluella kp 26/29. Muilla testeilla ei nayttanyt niin pian.
  10. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Felessa minulla oli yksi alkuraskauden oireista,etta oli hirvee hiki :p vaikka muuten palelin mutta kavellessa kauhee hiki :D
  11. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Siis taustailen
  12. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Minulle voi listaan lisata,etta poika syntyi 19.7.2016. Nyt causation,aloitus varmaan vasta 2018.
  13. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Jannia hetkia monilla, toivon viivan vahvistumisia ja tsemppia uuteen kiertoon kella se on edessa! :) positiivinen ajattelu auttaa vaikkei aina niin itsestaanselvaa olekaan. Ei se helppoa mutta hyva vahan keskittya muuhunkin. Itse olin viime vuonna himotestaaja ja yk4 sai alkunsa meidan...
  14. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Kka ensimmainen kiertopaiva on ensimmainen kuukautisten alkamispaiva. Onnea yritykseen!:)
  15. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Paljon onnea plussanneille:) Meilla luultavammin yrittely alkaa vasta 2018 niin listoille ei minua tartte laittaa mutta kayn kylla lueskelemassa taalla :) eilen kavi vieraita joilla kaksi lasta ja tuli puhetta seuraavasta ja mies sanoi etta odotellaan ainakin kun poika on 2,5-3v. Eli onhan...
  16. P

    Toiveena vauva 2017-2018

    Taalla taas,..lahinna mietteissa viela vauva kun tuo esikoinen on nyt reilu 10vk vanha :D Siis lahinna ehka 2018,ei viela ensi vuodelle. On ollut raskaus/synnytyskuume melkein pojan syntymasta saakka :p Tarkotus nauttia ensimmaisen vauva-ajasta ekana. Pitaakin lueskella muiden krjoituksia :) Eli...
  17. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Onnittelut plussanneille :) On se kylla niin jannittavaa aikaa! Itsestani tuntui alussa etta aika mateli tosi hitaasti ja meni hirveen pitka aika odotella esim seuraavaa ultraa ym. mutta nyt loppuraskaudesta se tuntuu menevan nopeammin! Itsellani on siis nyt menossa 33+5 :) ensi viikolla on...
  18. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Miwwi se on kylla niin jannaa kun se haalea viiva tulee ja odottelee sen vahvistumista.. muistan kun itse testasin pari kertaa paivassa sillon alkuun :D ihan vainoharhainen sita oli. Taalla kaikki hyvin, menossa on siis 28+4. Vauva kylla paljon liikkuu ja talla viikolla ekaa kertaa mittailivat...
  19. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Onnea kaikille odottajille :) Tervetuloa! Hyvaa kuuluu, ei ole onneksi ollut pahempia vaivoja. Ainut, mika vaivannut uudesta vuodesta lahtien on yoherailyt ja nyt tuntuu, etta valilla heraa tosi virkeena keskella yota ja monesti oon aatellu pitasko nousta ylos. Tietty vauva vaistoaa, etta oon...
  20. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Tervetuloa uusille :) Merenaalto itse himotestailin ennen raskautta ja alkuraskaudestakin ja ensimmainen haalee viiva tuli clear bluella (se perustesti). Tosin se oli sen verran haalee ettei mies sita nahnyt mutta himotestaaja kylla viivan tietaa kun ei semmoista ennen ole nahnyt...

Yhteistyössä