Hakutulokset

  1. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei moi kaikille! En tiedä muistaako mua tääl kukaan mut olin syksyn 2018-kevään 2019 tuolla ivf-hoitoihin joutuvien ketjussa. Mehän raskauduttiin toukokuussa 2019 kolmannesta icsistä. Ja saatiin suloiset kaksoset tammikuussa 2020. Elämä ollut aika hulinaa jo raskausaika ylimääräsen seurannan...
  2. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Domi ONNEA ihanasta pojasta. Pitkä tie mutta varmasti pian kaikki hyvin :love: Itse kannatan myös synnytykseen tutustumista ja niiden omien tpiveiden ja halujen miettimistä. Et tutustuu kivunlievitykseen ja synnytysasentoihin. Aina tulee mutkia matkaan mut tieto lisää varmuutta omasta itsestä...
  3. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kirsillevauva mulla ei o mitään ongelmia ajankulumisen suhteen! Eilen kävin aamul uimas, sit lounaalla ja ruokakaupassa. Kotiin. Päikkärit. Ruokaa laittamaan. Lapsi harrastukseen ja itse sohvalle kirjan kanssa. Tänään kävin perhekahvilassa tutustumassa paikallisiin äiteihin ja isiin jotta...
  4. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Domi suosittelen sulle kalevalaista jäsenkorjaajaa. Ainoa joka sa multa ton puutumisen pois. Jotkut ei tee raskaana oleville koska saattaa käynnistää synnytyksen mut sulla ei o siitäkään haittaa vie yt mennessään myös rannekanavanauhtauman, tenniskyynärpään ja kierteiskalvontulehduksen...
  5. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kirsillevauva kannattaa jäädä vain sairaslomalle koska varhennettu äippäloma lyhentää lomaa sielt toisesta päästä mikä on todella typerä lakipykälä, sekin. Parisuhde on koetuksella tässä menossa. Meillä oli aika paha tilanne viime syksynä mutta aika ja puhuminen auttaa. Ja tahto. Tahto ollla...
  6. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @nyuu en tiedä kuinka uskonnollinen olet ja minun puolesta jokainen saa uskoa jumaliin ja ykssarvisiin ja keijuihin tai mihin lie, itse kun en mitään uskontokuntaa edusta niin näen ain niin punasta kun 'kirkolta' tai miltä milloinkin tulee ohjetta ja neuvoa miten meidän tulisi elää. Niin paljon...
  7. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Jos joku päivittää listaa niin mulla on aika äitiyspoliklinikalle 23.9. Nyt alkaa siel ramppaaminen sitten. Saikkua toivoen (y) @hillan_kukka mahtavat onnittelut!
  8. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Rusakkonen aika huimaa tuo sun syke! Mulla verenpaine ollut noin 70/100 ja syke alle 70. Silti tuntuu et hakkaa koht rinnast ulos. Tartuntatautiriski on pelottava ja todellinen. Toivotaan et sulla töissä ymmärtävät tilanteen. @miumiu_82 trevetuloa ja onnea plussasta! Pikku hiljaa ne viikot...
  9. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Aislinn83 onneks olen yrittäjä joten oon jo valmiiks lyhentänyt ja valikoinut töitä. Opetushommia on marraskuulle asti ja ne olis tarkotus tehdä. Helppoa ja kevyttä työtä. Nyt muutama tilauastyö pitäis saada pakettiin. Jos en saikkea saa niin jään sit omalle lomalle. Viimestään marraskuussa sen...
  10. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Mä en jaksa olla enää töissä! Rauta-arvot surkeet, hb oli 116 mut ferritiini vain 15. Pää sumussa ja veto poissa. Maha tiellä. Et voi kyykistyy, et kumartuu. Harjotussupistuksia ja maha kovana kun jotain vähänkin tekee... Neuvola kahden viikon pääst. Yritän päästä sairaslomalle sillon...
  11. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @gemmy onnea pikku emännästä :barefoot: ja hienoa ettei synnytykses enempää dramatiikkaa. Verenvuodot on aina pelottavia. @hillan_kukka mulla esikoinen oli 4090g ja 55cm pitkä. Mut vyvin mahtu tulemaan. Ainoa ongelma oli et oli kääntynyt jossain kohtaan nenä ylöspäin joten jäi siksi jumiin ja...
  12. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kirsillevauva meillä toi hempeily meni toisinpäin. mies oli jo alkuraskaudessa jatkuvasti hellimässä ja kosketteli vatsaa yms. ja mulla meinas palaa kiinni kun oli huono olla, pelko raskauden etenemisestä, turvonnut ja paksu olo. nyt jo ihan eri fiiliksillä itsekin kun liikkeet tuntuu ja maha...
  13. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @nyuu mulla tuola riehuu kaks ja silti ekat kuplat tuli vasta rv15 ja jotain. Nyt jo paljon selkeåmmin. Ja kuitenkin toinen raskauS. Muistan nt ultrassa kun nappulat venytteli ja heilu ja pyöri ruudul ja itte en tuntenu yhtään mitään. Ja muistan jostainkeskustelupalstalta kuinka joku oli...
  14. millionnea

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Pakko kanssa noih7n lisäravinteisiin tms kertoa oma kokemus. Meillä miehen siittiöt eivät liiku oikeastaan lainkaan joten lähdettiin heti icsillä eteenpäin. Viime syksynä kaks hoitokertaa julkisella. Tul8s kummastakin nolla hedelmöittynyttä munasolua. Päätettiin kokeilla vielä kerran...
  15. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Meillä kaikki tutut ja sukulaiset yms varmasti heittäneet toivonsa jo et meille tulis lisää lapsia kun esikoinen täyttää 9v. Mut iloisen yllättyneitä ovat olleet. Ja olen sit kyl kertonut et saivat alkunsa hoidoilla kun moni ihmetellyt kaksosraskautta. Kyl itsekin on muuttanut tapaansa puhua...
  16. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @kirsillevauva ja @Karhurouvanen onnea plussista! Mahtavaa saada tänne lisää väkeä. Pidetään sormet ja varpaat pystys et pysytte tääl viel 36viikkoa (y) @nyuu olipainhottava puhelu. Meillä edellisellä neuvola kerralla sovitaan aina seuraavan kerran aika. Samoin kun terkka varaa nt ultran ru:kin...
  17. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Domi APUA! mitä ne on tehnyt valikoimalleen :cry: mut sama ilmiö esim noshilla josta esikoiselle ostin paljon vaatteita aikoinaan. Nyt vaan yuota samaa rosa harmaata frillaa mitä muutkin. Nyt täytyy alaakin kunnol etsimään et vieläkö joku tekis ihan värillisiä vaatteita. Mä meinasin tuolt...
  18. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Täällä kans ongelma et kysyäkö sukupuolet vai ei. Toisaalta esikoisesta ei kysytty kun tykkään pukea lapsen ihan miten sattuu niin ei ollut mitään väliä. Ja nimi oli valmiina kummallekin. Nyt toisaalta olis ihana ostaa vaik niitä pieniä mekkobodeja, mut toisaalt. Kyl niit ehtii myöhemminkin. Ja...
  19. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Kahvi ja maitotuotteet on pahaks raudalle. Itse sain nostettua raudan aikoinaan kun söin aamulla ruisleipää ja kaurapuuroa appelsiinimehun kanssa ja kahvin vasta 2h myöhemmin. Mua ärsyttää kun meillä ei mitata hb:tä joka neuvolakäynnillä kuten aikasemmin vaan pitää erikseen pyytää sit lähete...
  20. millionnea

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    @Ramiina mulla tulee noita harkkasuppareita jo nyt! Ei ain päivittäin mut lähes joka päivä maha kiristyy ihan kovaks. Kestää muutaman kymmenen sekunttia. Mulla esikoinen oli pääalaspäin ihan alusta asti. Kyl varmasti muljaili ympäri ämpäri välillä mut pääasias oikeeseen suuntaan menossa...

Yhteistyössä