Hakutulokset

  1. purjosipuli

    Mitä 1-vuotiaan "pitäisi" osata?

    Siis ihan tasan 1v eikä vaikka 1.5v tai 1v 8kk?
  2. purjosipuli

    Jumpsuit?

    Pitäis vähän tietää materiaalista ja kuosista. Henkkamaukka noita myy ihan katukäyttöön ens kesäks, haalarit on muotia.
  3. purjosipuli

    Pian konttaavan vauvan kesävaatteet, mitä?

    Voihan niitä shortseja pitää varjossa. Ja sisällä. Meillä kyllä oli konttaavalla shortsit jalassa koko kesän.
  4. purjosipuli

    Miksi teitä joitakin ärsyttää niin kamalasti se, että kaikki ei imetä? Miksi ette tajua ettei asia kuulu teille?

    Mistä te edes löydätte nuo imetysfanaatikot? Ite en ole imettänyt eikä siitä ole tarvinnut käydä ainuttakaan keskustelua kenenkään kanssa O_o
  5. purjosipuli

    No johan (ylppärijuhlista)

    Yleensä yo-juhlat just on myöhään kun on ollut booliakin tarjolla jne O_o
  6. purjosipuli

    Fitnesspäiväkirjat-mitä mieltä?

    Ite tykästyin Eeviin heti ekassa jaksossa, emmä muista niin välitä. Tosin Venlakin on jees. Kiva nähdä et tyypit liikkuu hyvän olon takia.
  7. purjosipuli

    Fitnesspäiväkirjat-mitä mieltä?

    Tykkään <3
  8. purjosipuli

    Minkä epätavallisen nimen antaisit tyttö/poikalapselle, jos sellaisen nyt saisit?

    Tyttö olis Eevi ja poika Jaani. Harmi kun ei tuu enempää lapsia ja nuo keksin näin myöhään ekan lapsen nimeämisen jälkeen.
  9. purjosipuli

    10 kk ja sitruuna..

    Meillä puolitoistavuotias on aivan hulluna sipuliin. Kiitää Salamana keittiöön kähveltämään paloja jos kuulee että ollaan pilkkomassa ruokaan :P Kahelit on lasten mieltymykset.
  10. purjosipuli

    Kuinka pitkään imetit lapsiasi

    Yritin mä alottaa mut pullolla ja korvikkeella me sit hommaa jatkettiin.
  11. purjosipuli

    Käyttääkö joku biotiinivalmistetta kynsien ja hiusten

    Ite käytän iherbista tilattua vähän vahvempaa.
  12. purjosipuli

    Mies pakottaa aborttiin – perheen ja parisuhteen jatko?

    Koko tilanne on ihan sairas noin niinkun kokonaisuudessaan... Helkkarin hienoa miettiä suhdetta vauvan ympärille. Varsinkin näin niinkun molemminpuolista kiristämistä. Ensin on sovittu toista, sitten yhtäkkiä toinen haluaakin toista jne. Hyvää loppuelämän vaan kaikille. Menee varmaan hienosti...
  13. purjosipuli

    Mitä ajatuksia vauvan kapaloinnista?

    Vois kuvitella et kapalossa ois vähän sama olo kun kohdussa. Ei todellakaan mitään kiduttamista. Itelläkin uni tulee välillä paremmin tiukasti vällyjen välissä kun on peitto vähän tiukemmin/painavammin päällä. Kunhan nyt tietenkään ei liikoja kiristele ja katsoo ettei pääse tulemaan liian kuuma.
  14. purjosipuli

    Voiko muuttolaatikoita palauttaa?

    Jos ihan vuokralle otitte niin toki ne hakee kun ainahan siitä voi maksun laskuttaa.
  15. purjosipuli

    Mies pakottaa aborttiin – perheen ja parisuhteen jatko?

    Mä miettisin sitäkin millaiset (tuskin kauhean kaksiset) välit lapselle tulee isänsä kanssa. Lapsi jota isä ei halunnut... Tää on tosissaan aikamoinen solmu, joko äiti "pakottaa" miehen isäksi tai isä "pakottaa" äidin lapsettomaksi. Joku kantaa kaunaa eniveis.
  16. purjosipuli

    Onko sinulla jotain maailmanlaajuisesti harvinaista ominaisuutta?

    Samanlainen varvaspeukku ku Megan Foxilla \o/
  17. purjosipuli

    Voisitko ottaa vanhenevan vanhempasi/isovanhempasi/tätisi luoksenne asumaan

    Hädintuskin suostunut samalle paikkakunnalle...
  18. purjosipuli

    Mies jo aivan innoissaan ja mä en tiedä vielä.. vauva asiaa

    Höhö, meillä mies yrittää vauvakuumeilla ja mä lasken päiviä siihen kun oon 30v ja pääsen sterijonoon.
  19. purjosipuli

    kuinka monta kertaa olet ollut ambulanssissa?

    Lähemmäs 10. Muutama migreeni, yks vatsakipu, yks aivoverenvuoto ja sen kans siirtyy teekoosta sairaalaan ja sairaalasta sairaalaan.

Yhteistyössä