Hakutulokset

  1. _Lilja_

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa uudet :love: Mulla ei ole oireita:unsure:. Se huolestuttaa mua sikana. Oireet kertoisi, että olen edes raskaana :cautious: tietenkään en toivo mitään kamalia oireita mutta tässä alussa se on niin vaikeeta kun miettii jatkuvasti onko siellä elämää. Nyt vissiin 5+4. Et eihän niitä...
  2. _Lilja_

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mä lähden mielelläni Facebook ryhmään! Ihan niin pian ku vaan ku perustetaan :) se on niin paljon helpompi.
  3. _Lilja_

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Mä olen menossa kätilölle niin hinta on vaan 70e. Riittää kun syke löytyisi. Perhe Artea voin suositella. Löytyy Lahdesta ja Helsingistä vissiin jos joku niiltä suunnilta. Kävin siellä myös 3d vai 4d mikä lie ultrassa ja se oli hauskaa.
  4. _Lilja_

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Tervetuloa uusille :) oon ihan super onnellinen teidän puolesta, jotka ovat lapsensa saaneet alkuun pitkän ajan yrityksen jälkeen. Itsellä muutama hoito taustalla vaikka molemmat lapset saaneet luomusti alkunsa. Te niin ansaitsette tämän raskaden:love: Mun oireet on aika Mitättömiä. Ei mitään...
  5. _Lilja_

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Jatkan vielä... Onko joku käyttänyt aiemmin gendermakeria? Mä tein esikoisen kanssa ja se piti paikkansa :D vitsillä tein mut nyt miettii et pitäskö taas kokeilla :love:
  6. _Lilja_

    Syyskuun suloisuudet 2017

    Heiii, Olenkin odottanut tätä ketjua malttamattomana. Meille toinen tulossa syyskuussa toivottavasti. Eka on nyt reilun vuoden vanha typykkä. Ei ihan näin tiuhaan tahtiin ollut tarkoitus lisääntyä, mutta jätettiin ehkäisy, koska edellisessä meni semmoset vajaa pari vuotta. Tää tulikin sitten...
  7. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Hirveetä kohtelua. Mä oon ihan kauheen vihanen nyt tosta. Miten helvetissä niillä ei riitä ymmärrystä näihin tilanteisiin. Miksi tekevät työtä johon selvästi eivät sovellu?? Mitä tolla asenteella voittaa. Noista pitäisi vaan jaksaa tehdä kaikkien valituksia. Mä oon kuullu et samanlaista olisi...
  8. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Peppermint inhottavaa kun odotuttavat aina tollain! Toivotaan et kerrankin lupailee semmosia mitä pystyvät pitämään. Jomppe75 pahoittelut negasta taas kerran :/ matka on pitkä ja kuoppainen! Toivotaan että päättyy pian. Täällä ollaan edelleen raskaana. Tai no siis ainakin jotain tuolla...
  9. _Lilja_

    ~ Lokakuun lapsoset -15 ~ *Tammikuu/Helmikuu*

    Laskettu aika 8.10. ja laitoin Niinaj91 sulle yksityisviestin fb ryhmästä :)
  10. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Kosmo varovaiset onnittelut täältä ja toivotaan että viivat vahvistuu kauniisti! Pisamapeikko tsemppiä sulle! Se ei tuu jäämään ainoaksi plussaksi. Ihan varmana teillekin onni suodaan vaikka siltä välillä ei tunnukaan! Täällä ollaan edelleen raskaana. Hämmentävää kyllä! Teen perjantaina...
  11. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Kiitos kaikille haleista ja tsempeistä! Kosmo ainahan voit laittaa meille kuvan :) vai onko sellanen et kamera ei tallenna? Mulla ollut usein niitä :) pidän hurjasti peukkuja sulle :) tsempit myös venailuun, täällä myös yksi joka joutuu vaan odottaa ja odottaa! Eilen vuosin verta parin...
  12. _Lilja_

    Inseminaatio 2015

    Heipä hei. Mun ensimmäinen inssi siirtyyy jonnekin hamaan tulevaisuuteen. Sain torstaina täysin luomuplussan. Nyt odotellaan varmaan et se menee kesken sit yksinkierto ja mennään arvioimaan uudestaan millä hoidoilla jatketaan.. oon vuotanu nyt puol toista viikkoa siis jo ennen kuin sain...
  13. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Mun inssi siirtyy nyt hamaan tulevaisuuteen. Sain eilen digillä raskaana 1-2. Iloita ei voi vielä sillä oonhan mä vuotanut jo puoltoista viikkoa. Kovia kipuja myös vatsalla. pyörryin viime yönä kipujen johdosta joten näyttää aika huonolta. Vuoto on ihan minimaalista. Hyvä et ees näkee. Siis...
  14. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Koitahan pisamapeikko vielä saada hyväksyntä siltä lääkäriltäsi. Juuri kuten kosmo sanoikin et sit sulla oikeasti kierrot venähtää pitkiksi. Mulla kun saatu letroilla aina sopivan kokoinen rakkula ja irroitus voitu tehdä viim. Kp15. Näin kierrot pysyneet sopivina. Ja kannattaa kysyä lugeja koska...
  15. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Sori pisamapeikko mä en nyt ollu ihan mukana näköjään :) mutta joo siis mulla oli yhdessä kierrossa jotain et terolutit aloitin kun ovisplussasta 3-5 päivää. Eli sillon ei oo merkitystä mikä kp on. Eli sen takia joo kannattaa kyllä mennä lääkärin ohjeiden mukaan. Joskus taas sitten kun olin...
  16. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Niin mut keltarauhasvalmiste olisi tarkoitus aloittaa oviksen jälkeen... eikö sulla kuitenkin ultrata ja sit mitä? Sanooko ne vaan koon eikä muuta? Et käytä irrotusta tai tee ovistestejä? Sillonhan sillä ei oo väliä ovulaation aikaansaamikseksi kun se on mennyt jo.
  17. _Lilja_

    Inseminaatio 2015

    Onnea madre-82 :) toivotaan kaikkea hyvää ja ihanaa raskausaikana! Täällä katse kohti ekaa inssiä. Välivuodot alkoivat taas vikkko ennen kuukautisia joten luomuraskaus ei yllätys yllätys taaskaan onnistunut. On tää kyllä nyt niin syvältä kun olla ja voi! Ens viikon torstaina selviää saadaanko...
  18. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Mietin et mikä on syynä ettei teroja clomien kanssa? Voisit tietysti kysyä perustelut niin että tyhmäkin tajuaa. Mulla on ollut terot letrojen kanssa. En nyt tarkalleen muista milloin ne aloitin. Oon syöny puol vuotta teroja ja jopa primoluttia (mitä ei ois saanu syödä, selvisi vasta...
  19. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Kosmo onnettelut mahtavasta tuloksesta. Nyt vaan hommiin. Ja tiedän niin ton tunteen. Mulla oli yhdessä kierrossa 2kpl tollasia, sillon oli kyllä mahti fiilis :) ja oikeasti malttia sen testailun kanssa! Mulla ei sitä ollut kerran ja sainkin positiivisen kun liian aikaisin testailin. Mulla on...
  20. _Lilja_

    Lapsettomuudesta kärsivät kuumeilijat

    Pisamapeikko älä huoli tosta nippailuista. Mulla ihan sama homma ja lääkäri sanoi että toinen puoli voi olla hankalammassa paikassa tai tiiviimmin jollon kivut tuntuu siellä. Ja vaikka joka kierrossa tuntuisi oikealla vaan niin silti ei oikealla välttämättä tapahdu mitään, vaan vasurissa.

Yhteistyössä