Hakutulokset

  1. Kylmäkkö

    Kirjanpidosta jotain ymmärtävät...

    Aika suuresta summasta on kyse. Olen hiukan pelaillut alvien kanssa, ja tarvitsisin nämä vähennykset. Kiitos vastauksesta :).
  2. Kylmäkkö

    Kirjanpidosta jotain ymmärtävät...

    Jep, näin teinkin :). Kelailin vain, että tuottaa laksuttajalle lisähommia, tämä mun huolimattomuus. Otan opikseni tästä.
  3. Kylmäkkö

    Kirjanpidosta jotain ymmärtävät...

    ... Jos on maksanut toiminimen tililtä laskun, mutta itse lasku on hävinnyt varmaan epähuomiossa roskikseen, niin ilmeisesti jää alvit saamatta? Kuinka toimisit asian suhteen?
  4. Kylmäkkö

    Ajatella, nyt on vasta toukokuu ja ollaan jo ihania pavunruskeita koko perhe!

    Mulla on lähipiirissä yksi ystävä kuollut melanoomaan 32-vuotiaana ja toinen nyt 32-vuotiaana on vielä kontrolleissa muutaman vuoden, ennen kuin toivottavasti saa puhtaan paperit. Näin viimeisen kerran ystäväni viikkoa ennen kuolemaa, ja tulen muistamaan sen aina. Suurin syy melanoomaan on...
  5. Kylmäkkö

    Seurustelisitko armeijaa käymättömän kanssa?

    Kyllähän niiden ns. hullunpapereiden eteen täytyy varmaan tehdä jonkin verran töitä... Ja että jaksaa nähdä vaivan. Kyllä voisin seurustella sivarin kanssa, en hullunpapereiden hankkineen kanssa.
  6. Kylmäkkö

    G: Iltapalasi?

    Kermaista kanapataa :ashamed:
  7. Kylmäkkö

    G: Vilma vai Emilia?

    Emilia.
  8. Kylmäkkö

    Markettimeikkien parhaat?

    Rimmelin eyeliner, sellainen huopakynämäinen.
  9. Kylmäkkö

    Ostaisitko tutulta omakotitalon ilman kuntokartoitusta?

    En osta keneltäkään omakotitaloa ilman kuntotarkastusta ja kosteusmittausta. Kaikki paperille, mitä pystyy :). Ihan varmuuden vuoksi.
  10. Kylmäkkö

    Mies sekosi Pennasta

    Petri on sen verran herkkä mielensäpahoittaja, että puhukoon blogi puolestaan.
  11. Kylmäkkö

    Ketä täällä nykyisin palstailee?

    Pidin pienen (vuoden) tauon palstalta. Onko täällä vielä räyhäkästä vääntöä ja villiä menoa :D ? Taitaa olla samoja nimimerkkejä edelleen areenalla, vai ?
  12. Kylmäkkö

    Mies sekosi Pennasta

    Älä nyt blogistara tänne tule kehumaan ja mainostamaan blogiasi. Hushus :rolleyes:
  13. Kylmäkkö

    HuOmenta !!!

    Hyvää huomenta ja äitienpäivää! Kuopus herätti jo klo 5.30, koska halusi antaa lahjansa :D.
  14. Kylmäkkö

    Starttiraha aloittelevalle yrittäjälle?

    Kuinka moni on saanut starttirahaa aloitellessaan yritystoimintaa? Missä päin Suomea yrität ja mikä ala?
  15. Kylmäkkö

    Mitä jäi päälimmäisenä mieleen vuodelta 2013 palstalta?

    Kelluvat rusinat :rolleyes: .
  16. Kylmäkkö

    Suomen kaunein koti. Mitä ajatuksia?

    Kivitalot ainakin oli persoonattomia, suoraan jostain katalogista. Tuntui, ettei kodeissa uskaltaisi elää täysillä, ettei jäisi jälkiä. Edustusasunnoksi ehkä sopivia, ei tavalliseen elämiseen.
  17. Kylmäkkö

    Onko lucifer lopettanut palstailun?

    Lucifer on varmaankin tähtenä taivaalla, mutta toivottavasti jotkut tunteet pistoksia nahassaan... Lucifer siellä piikittelee woodoo-nukkeaan :p ! Luulen, että Lucifer on kuollut, eikä ollut mielikuvituksen tuote. Napakka mimmi :heart:.
  18. Kylmäkkö

    Onko visa electronit toimineet tänään normaalisti?

    E-Karjalassa ei toiminut maksupäätteet puolen päivän aikaan. Korttitapahtumia ei pystytty varmentamaan. Kai ne jo toimii.

Yhteistyössä