Hakutulokset

  1. M

    kaksplus tilaaja lahja

    koska tulee kaksplussan tilaaja lahja ? olen tilannut kaksplussan 6numero +kirja lahjan :) koska olisi postissa osaako joku auttaa ?
  2. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    taitaa varmaan olla vaan turvotusta rv 3+6 maha näyttää raskauden alkua ehkä olen jo pidemällä:D
  3. M

    Clearblue digital on perseestä!!

    tuli minulekkin ihan puskan takaa tämä asia :D tein testin clearblue digital raskaana 1-2 ja toisen perään niin ei raskaana sama testi :( vähän perseestä haluan vauvan enkä luota tollaseen
  4. M

    Kiinalainen syntymäkalenteri

    sen mukaan pitääs tullla poika :D
  5. M

    positiivinen tulos :D

    tuli testissä positiivinen tulos :) voiko testi olla sama aamu testissä clearblue digital raskaana 1-2 viikkoa ? oliko liian varhainen testi
  6. M

    te, joilla kuukautiset tulleet, vaikka raskaus alkanutkin

    mulla on todella outo olo että olisin raskaana vaikka menkat alkoi 14.7 ja nytten olisi menossa rv 5+3 menkat on sellasta normaalia mutta vähän haaleaa :)ennen kuukautisia minulla oli pahoinvoinitia,mahakipua,tissit arat,itku herkässä,mahasta vihloi,metallin maku,huono olo ,menkat ei alkanut...
  7. M

    Oireet ennen positiivista testiä

    nytten mulla on menkat myöhässä 5pv ja testi näytti rv 3 negatiivistä mutta kannattaako tehdä uusi testi kohta :D
  8. M

    rv-4 oireet raskaudesta alkanut :)

    elikkä nytten olisi menossa rv-4 ja raskauden oireet ovat alkaneet näkyä mahakipu.menkkamaiset kivut,huonoolo,väsymys,maha turvonnut,haaleaviiva mahassa ,elikkä menkat myöhässä 3pv aina ollut säännölliset :) ÄLKÄÄ VALITTAKO VAAN KERTOKAA ONKO TEILLÄ OLLUT OIREITA VAI MISTÄ TÄMÄ JOHTUU :(HALUAN...
  9. M

    raskaus/menkat

    elikkä olen raskaana mutta menkat pitääs alkaa sunnuntaina 7.7 mutta oireet ovat olleet voimakkaita vaikka kuukautisetkaa ole vielä alkanut esim: mahakipu,huonolo,tissit arat,alavatsa kipu,ei tee mieli ruokaa,kahvi maistuu paremmalta,koira seuraa minua joka paikkaan ,itku herkässä ,menkkamaiset...
  10. M

    Oireet ennen positiivista testiä

    ja vielä pahoinvointi ja nännit arat:)
  11. M

    Oireet ennen positiivista testiä

    mulla on ollut paljon samanlaisia oireita! 1.väsymys nukkunut paljon päivässä 2.kauhea nälkä 3.vatsa pyöristynyt jotenkin 4.menkkamaista kipua 5.ala vatsa kipiä 6. että tässä kuvittelen raskauden oireita ja raskautta :)<3
  12. M

    Vanha My little pony lehti, minkään arvoinen?

    TÄÄLÄ OLISI yksi keräiliä :)xd
  13. M

    lääkärissä testi näytti negatiivistä ja mitkä nämä oireet sitten ovat ?

    mun pitää vielä odottaa 2viikkoa jossei näy mitään silloin luovutan :(
  14. M

    lääkärissä testi näytti negatiivistä ja mitkä nämä oireet sitten ovat ?

    juu sitä vaan kirjoittelin että voiko olla mahdollistä nämä oireet ? eikä menkat ala kun 3viikonpäästä :( eikä oo sukupuolitautikaa eikä pissatulehdu elikkä raskuden oireeta mulla on
  15. M

    lääkärissä testi näytti negatiivistä ja mitkä nämä oireet sitten ovat ?

    elikkä tänään lääkärissä tuli tehtyä testi mutta silti tuli negatiivinen :( vaikka mulla on oireita esim: alavatsakipuja,huonolo,selkäkipu mitkä nämä oireet sitte ovat koska olen 100 % raskaana :) seksiä harrastettiin 5pv sitten ei vielä silloin voi näyttää mitään tulosta :( onko nämä...
  16. M

    Kuvia plussatesteistä

    oli tosi voimakas plus-viiva
  17. M

    Kuvia plussatesteistä

    tein melkeen heti yhdynnän jälkeen tälläsen testin 3pv sitten ja tulos oli tämä elikkä oliskohan joku vale raskaus vai voiko muka heti melkeen näyttää :)
  18. M

    menkkamaiset kivut alavatsalla alkuraskaudessa?

    onko vielä mahdollista :) oltiin sukupuoliyhteydessä 3pv sitten ja nytten on ollut sellasta menkkamaista oloa ja väsymystä elikkä kuinka kauan menee että testi näyttääs positiivistä? :(
  19. M

    mahakipu seksin jälkeen

    mulla tuli seksin jälkeen mahakipu vasenpuolinen ja huonolo :)voinko olla raskaana?

Yhteistyössä