Hakutulokset

  1. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Me käytiin kampin preggossa. Kaikki varmasti hyviä ja about saman hintasia, et mee sijainnin mukaan mihin helpoin päästä 😊
  2. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Voimia @Lunni_ ❤️
  3. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Täällä yks loppukuun, 25.6 tällähetkellä arvio eli tänää 9+6 :)
  4. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Täällä ainaki pahoinvointi niin päällänsä edelleen, et hiljainen joka paikassa.. onko muilla muuten edelleen vatsatuntemuksia ja kipuiluja? Mulla ollut koko raskauden ja jotenkin etenkin nyt tällä viikolla ollut koviakin repäisyjä ja kipuiluja 😮‍💨 (rv9+5 nyt).
  5. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Noniin, täällä oli maanantaina neuvola jossa nyt mennään sen vu:n laskeman la:n mukaan seuloihin, koska poikkes menkoista sen 6pv. Nt-ultra joulukuun puolessa välissä sit missä tietty lopullinen laskettu sitten määritellään. Tänään sit kävin vielä siellä gynekologin ultrauksessa ja tää pieni...
  6. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Oon niin pahoillani.. 🤍😞 Toivottavasti nyt pääsette tutkimuksiin kunhan jaksatte. Kolme on hurjan monta km kestää peräkkäin. Nyt lepoa ja parantelet kehoa ja mieltä rauhassa.
  7. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Paljonko sulla oli viikkoja nyt kun jo liikettäkin näkyi? 😍
  8. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Ultrassa käyty ja matkasta selvitty, tänään olis menkkojen mukaan 7+6 mut siel oli 7+0 papu jolla sydän sykki vimmatusti🤍. Pääsen ensviikolla gynekologin ultraan viel varmistaan, et hän kasvaa siellä oikein ja ovulaatio vaan ollu myöhemmin (niinkuin se mun tuntemuskin itellä oli, et myöhemmin...
  9. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Mulla on tänään ultra🤍jos vaan saan itseni sinne julkisilla raahattua, mies tulee töistä kesken päivän mukaan. Mulla tää pahaolo on 24/7 ja nukun todella huonosti, vaikka väsyttää, mikä varmaan osiltaan voimistaa tätä. Nyt oon muutamat päivät oksennellu kun aiemmin vain etoi kokopäivän...
  10. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    🤍 toivon niin että pysyy matkassa ja vuoto olisi jotain harmitonta. Voin vaan kuvitella miten säikäyttää tollainen.
  11. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Täällä vu viikon päästä. Nyt ollu pari päivää tasasta yökötystä, mut siedettävää kun ei tuu ylös, tänään siis rv 6+6. Ruokia vain vaikea miettiä, kun mikään mitä vaikka eilen söi ei maistu tänään vaa aiheuttaa puistatuksen. Mut väkisin syön sitä mikä vaan tuntuu menevän milläkin hetkellä, saa...
  12. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Soita ihmeessä, ei oo hyvä et joudut kokoajan stressaamaan ja miettimään vuodon syytä. 🤍
  13. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Täällä kans toinen amk:ssa opiskeleva! Aattelin kans sit vauvan synnyttyä tehä jotain kursseja, jos on etänä. En oo selvitelly miten vaikuttaa vanhempain rahaan tai opintotukeen, myöhemmin sit ku asia konkreettisempi. Luulis ainakin et ei kuluis niin paljon vanhempainvapaapäiviä🤨 vaan eipä sitä...
  14. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Olisi tosi kiva jos ei vielä tehtäis vaan et me loppukuun odottajatkin ehdittäis käydä vu, ketä käymässä.. Tai itse en ainakaan halua liittyä kovin aikaisin.
  15. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Täällä viivat vahvistunut tasavahvoiksi ja digikin näytti 1-2vko raskaana. Joten jospa tästä uskaltaisi listoille tulla! Marraskuun alkupuolelle vu varattuna ja en tiedä miten sinne jaksaa oottaa😅 silloin neuvolan mukaan 7+6, joten luulisi sykkeenkin näkyvän, vaikka olisikin myöhemmin saanut...
  16. Kapsukka

    Kesäkuiset 2023

    Täältä tullaan varovaisesti mukaan seurailemaan. Nyt olis 4+0 menkoista laskettuna ja haamu tänään saatu testiin, eilen esihaamu eli on se vähän vahvistunut kun nyt heti silmällä erotti 🫢 Lisätään tähän vielä, et epäilen ite ovulaation olleen kuitenkin myöhemmin ja et nyt ei olis viel ihan rv4...
  17. Kapsukka

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Ei viimeksi antanut kirjoittaa puhelimella tänne jostain syystä. Jälkitarkastuksessa siis kävin heti pari pvää km ton taustani takia (ihme ja kumma ottivat jorvissa kerranki tosissaan) ja kohtu oli tyhjentynyt nyt hyvin cytoteceilla, negan sain testiin viimeviikon lopulla kun vuotokin loppui...
  18. Kapsukka

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat SYKSYLLÄ 2016

    Täällä palataan taas tänne.. Eli kkm oli lokakuussa, todettiin np-ultrassa, lääkkeillä yritettiin, kohtutulehdus, tiputus ja kaavintaan.. Sairaalassa sen 4pv.. Tammikuun alussa plussa, tiistaina nähtiin syke ultrassa, oli pientä rusehtavaa vuotelua jolle ei syytä, vuoto runsastui eilen ja lieviä...
  19. Kapsukka

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Tänään menin sit päivystykseen ja keskenmeno todettiin.. Tiistaina tosiaa ar-ultrassa näkyi syke, enään ei, oli kohtukin jo litistynyt tai jotain ja vuota oli jumissa emättimessä.. Nyt kokeillaan cytoteceilla ja lauantaina katsotaan onnistuiko vai tuleeko taas sairaalareissu. Eli ei tämäkään...
  20. Kapsukka

    Syyskuun suloisuudet 2017 ♡

    Eilen tosiaan oli ar-ultra ja siellä löytyi se sykekin, mutta oon siitä sunnuntaista tuhruillu sitä ruskeaa. Eilen tuli sit töissä ihan kirkasta verta ja tänään myös, liikkeellä enemmänkin, paikoillaan ei, eikä yöllä, ph-suoja riittää eikä näy hyytymiä. Tekee tää vuotelu mut silti hulluksi...

Yhteistyössä