Hakutulokset

  1. Strösselit ja kaikki!

    Hellou! Pitäisikö käydä lekurilla?

    Mä menisin kyllä ihan vaan mielenrauhan takia.
  2. Strösselit ja kaikki!

    Millä tavalla kerrostaisit alaselkään ulottuvat hiukset?

    Meet vaan kampaajalle ni eiköhän se osaa.
  3. Strösselit ja kaikki!

    Henkinen este (häpeä) aloittaa seksielämä synnytyksen (4 kk sitten) jälkeen. Mikä avuksi?

    Mielenkiintosta. Miks oot menny sellasen miehen kans kimppaan jonka kanssa et pysty saamaan orgasmia?
  4. Strösselit ja kaikki!

    Todella ikävä tilanne liittyen tulevaan jouluun, mikä eteen?

    Onpas taas joulumieltä ihmisillä. Luulis olevan ihan v**** sama ketä teillä on kun kyse päivästä parista.
  5. Strösselit ja kaikki!

    Onko aivan hullu ajatus myydä koko omaisuus ja muuttaa perheen kanssa ulkomaille (Aasiaan)?

    Kyllä mutta Thaikussa ei niin pitkän aikaa kerralla lomaillakaan tosta noin vaan, joitakin kk taisi olla raja jonka jälkeen on ainakin piipahdettava rajojen ulkopuolella. Ja pitempiä oleskelulupia saa lähinnä eläkeläiset.
  6. Strösselit ja kaikki!

    Mitä neutraalia villasukkien kanssa pakettiin 17-vuotiaalle tytölle?

    Lahjakortti Finnkinoon, nuorten liikkeisiin tms.
  7. Strösselit ja kaikki!

    Joulukuussa mun ei kannata mennä töihin.

    Ihan vitusti kiinnostaa.
  8. Strösselit ja kaikki!

    Mitä eroa on kuohu ja vispikermalla?

    Mä oon kerran käyttänyt uuniruokaan ku ei muuta ollu, enkä huomannu mitään ihmeellistä.
  9. Strösselit ja kaikki!

    Onko varastelu oire?

    Mä luulen et toi on normaalia tietyssä vaiheessa aika suurelle osalle lapsista, ei tietenkään kaikki kokeile.
  10. Strösselit ja kaikki!

    On tämäkin kamalaa, kuin olisi teini taas...

    :laugh: Tää oli hauska, sattuuhan sitä..
  11. Strösselit ja kaikki!

    Pidättekö te muka lapsiperhe-elämästä?

    Jännä juttu. Oot vissiin aika nuorena sit saanu lapsia?
  12. Strösselit ja kaikki!

    Mies huutaa ja raivoaa kaikki pienetkin vitutuksen aiheet mulle ja lapsille!!

    Tässä nähdään taas se että jos eroaa kerran ni turha palata takas yhteen. Sinuna lähtisin lätkimään.
  13. Strösselit ja kaikki!

    kokemuksia tästä kenwoodista?

    Mun kokemuksen mukaan kenwood on tosi huono vaikka kallis onkin.
  14. Strösselit ja kaikki!

    Mielipiteitä kiitos ja perusteluja

    Koska pää voipi haljeta jos siihen jäiseen mäkeen osuu.
  15. Strösselit ja kaikki!

    vakoilin tänään ihmisten verotietoja verotoimistossa ja kahdella naapurilla ei ole ollut lähes ollenkaan tuloja.

    Voi huokaus, ap. Ehkä ensi vuonna olet keksinyt itelles jotain kehittävämpää ajankulua. Mee vaikka vapaaehtoiseksi seuralaiseksi jonkun mummon luo, voitte sit yhes kytätä naapureita ikkunasta.
  16. Strösselit ja kaikki!

    Mitä te uskotte katuvanne vanhana?

    Varmasti etten matkustellut tarpeeksi sitten kuitenkaan tai jotain muuta vastaavaa. Että olisi pitänyt tehdä kaikkea hurjaa paljon enemmän...
  17. Strösselit ja kaikki!

    kynttilöitä ikkunalasien väliin

    ÖööÖö... Just. Älä ny jööses tunge ikkunan väliin kynttilöitä. Lasi voi haljeta/tummua tai hitto tiedä räjähtää.. Sit luetaan IS-uutisista miten palstamamma poltti tönön.

Yhteistyössä