Hakutulokset

  1. M

    G:uusperheille

    siis sinänsä tuli nopsaa mun mielestä meillä, että yleensä olen aina halunnut tutustua ja katella vähän kauemmin ilman että lapsi näkee tätä ihmistä, just siks, että jos ei homma toimisikaan... Se on mahtavaa jos löytyy hyvä ihminen ja osataan puhua eikä tämä uus rakkaus mene lasten edelle...
  2. M

    G:uusperheille

    Kyllä, tuo on totta, ja meillä tuli kans tämä aviomieheni nopsaa ja jäädäkseen vaikka toppuuttelin, se onkin eri asia kun tuntuu että kolahtaa, mutta sitä en ymmärrä, jos joka jannu tutustutetaan, kun paljon on niitä, jotka eivät vaan äkkiä löydä sitä oikeata! Tarkoitan siis sitä, ettei ne...
  3. M

    Lasten huone/huoneet siivous

    Meillä pyritty siihen, että koululainen (2lk) siivoaa kunnolla kerran viikossa, mistä saa sitten pari euroa.. ja muuten saa jankuttaa et joka päiväisiin tekemisiin kuuluu sängyn petaus, roskat roskiin, pyykit pyykkiin jne..!! tämä nukkuu yksin, 2 pienempää on samassa huoneessa keskenään (2.5 ja...
  4. M

    Sormet kutiaa ja raavin ne rikki

    Joo, kyllä, stressiä on ollut paljon pari vuotta... Mutta kävin allerg.testeissä, missä löytyi sitten ainakin kortisoniallergia! Ja kuulemma jo se, että olen atoopikko (ilmeisesti kun lapsena ja murrosiässä ollut ihottuma) voi pelkästään selittää sormien ihottuman! se alkoi jo levitä kyllä...
  5. M

    G:uusperheille

    tarkoitin tällä omalla kohallani siis sitä, että ei ollut esim lapsen vahtia ettäkö vois tapailla jotain jossain, vaan että hän tuli kahvitteleen kun lapsi oli unilla ja läks pois. Ja ite muistan ollesani 14 ja äiti ja isä eronnut ja muutimme pois, miten ärsyttävää oli kun äidin uus mieskin...
  6. M

    G:uusperheille

    En ymmärrä sellasta asiaa, kun jos on pieniä (miksei isompiaki) lapsia ja erotaan ja HETI TULEE jommallekummalle uus kuvioihin, siis että ajatellaanko siinä pätkääkään lapsia!?!?!? Musta pitäis kyllä sen verran epäitsekäs olla, että pitäis tän uuden suhteen sivussa sen aikaa, että lapset tottuu...
  7. M

    Apua selkävaivoihin...?

    Kiitän! Eli tossa magneettitouhussa hyvin samaa systeemiä kuin hermoratahieronnassa (laitetaan kroppa tekeen tehtävänsä ja parantaan itsensä=)) ja kiinasta myös... laitetaan harkintaan tämäkin.. Pilates RENKAASTAkaan en ole kuullut!
  8. M

    Apua selkävaivoihin...?

    magneettiterapia!?!?!?! Mikä tässä on ideana? otan vastaan kaikki neuvot! =)
  9. M

    Apua selkävaivoihin...?

    syviä lihaksia pitäis vahvistaa, siinä olen liikaa laiskotellut, inhoan niitä..... yli painoa ei ole (164cm/53kg)
  10. M

    Apua selkävaivoihin...?

    Liikun. päivittäin, myös kuntolaitteella kotona jos en lenkille ehdi. Salilla käyn kun ehdin (olen aamusta iltapvään lastenkans ja illat teen töitä ja luen tenttiin).. ei ole auttanut, fysiossa kävin 5krt, ei mitään apua... akua en oo koittanut, äitini tekee tätä, täytyypä katsoa voiko laittaa...
  11. M

    Apua selkävaivoihin...?

    Kyseessä madaltuma alaselässä (voi olla myös pullistuma taas, ollut samassa paikassa 10vsitten) ja on ollut kipeä nyt 4v, varmasti pahentunut 2 peräkkäisen raskaudenmyötä. Mutta kauheaa kun kumartamiset sattuu ja lapsienkans niitä on pakko olla paljon.. Siis kysynkin onko JOKU SAANUT AVUN ja...
  12. M

    atooppisesta ihosta

    Me käytiin eilen lääkärissä ja KERRANKIN voin sanoa, että oli hyvä lääkäri. Harvinaista. Yleensä ne ovat vain niitä että kortisonia ja heippa, tämä sentään myönsi kortisonin olevan huono lääke, niinhän se onkin, mitä vähempi, sitä parempi, mutta käytettävähän on jos ei muuta apua löydy=(. Mutta...
  13. M

    Iso ongelma uusperheessä, jaksaisiko joku jutella?

    Voi hitsit kun olikin vanha ketju, aika tuttua.... ei vaan nyt aikaa kirjottaa kovin.. miten teillä on mennyt?? Meillä oli kaikki2v ihanaa kun mies tuli kuvioihin, minun laps oli alle 3v, sitten tuli biologisia 2, ja tuolle esikoiselle uhmaa joka jatkui ja jatkui ja jatkui ja kaikki meni tosi...
  14. M

    atooppisesta ihosta

    hei, haluaisin kuulla, missä atooppinen ihottuma yleensä lapsilla on, siis ihan niiltä kenen lapsilla on, oon toki netistä lueskellut.. Meillä 3v tytöllä on kädessä, ensin oli 1 läntti joka isoni ja nyt tullut muutama lisää ja kaulassa vähän ja silmässä:(. lastenlääkärille ollaan menossa vihdoin...
  15. M

    Sormet kutiaa ja raavin ne rikki

    Niin ja siis nytkin mulla on 2 pientä lasta joita pesen päivittäin ja tietenkin käsittelen perunoita ym, mistä kädet ei varmaan myöskään tykkää...
  16. M

    Sormet kutiaa ja raavin ne rikki

    Onko kellään tällaista!?!? En tiedä oikein mitä on eikä tietenkään lääkäritkään.... Elikkä tosiaan muutama sormi kummassakin kädessä kutiaa älyttömästi etenkin öisin ja PAKKO raapia. Ja ok, kortisonilla sen saa hetkeksi pois mutta eihän se auta kun tulee takaisin enkä kortisonin käyttöä...
  17. M

    apuja kaivataan astma/atoppisen ihon kanssa.. :(

    entäs keliakia? ite pähkäilen tytönkanssa just että mahtaako olla keliakiaa, allergiaa vai atooppista kun kutinaa on jaloissa, pepussa, käsissä, hb huono, syö tosi huonosti, lääkäreissä on jo käyty mutta varailen nyt uusiksi. aina otettu vain allergian suhteen esim verikokeet mitkä antais...
  18. M

    Paha korvatulehduskierre

    älä syötä antib.enää, mene yksityisen kautta. Meillä oli kans keskimmäisenkanssa pitkä kierre 1-2vuotiaana, nyt ollut vuoden putket ja niihin loppui. tosin saa miettiä alkaako uudelleen kun putket lähtee...ja meillä ei vakuutuskaan korvannut kun yhtiö vaihtunut, sukulaistenkans laitettiin rahat...
  19. M

    millanen rytmi teidän 3-vuotiailla on?

    meillä nukkuu noin 20(20-21)-7 tai 8 (pikkuveli herättää usein 7aikaan tai isosiskon kouluunherääminen) ja päivällä lähes aina 1-2h päikkärit...
  20. M

    ei ymmärrä miks ekaluokka menee 8n kouluun!!

    Pysyn kumminki alkuperäses kannassani, ymmärrän tilanteet et on tätä elämän kiire-aikaa ja isä ja äiti lentää töihin aikaisin ja tulee myöhään, ikävää se silti on lapselle.. ja kamala herätä kovin aikaisin jne, onneks ite alan yrittäjäksi ja aloitan päiväni sitten vasta kun laps koulus ja...

Yhteistyössä