Hakutulokset

  1. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    En oo hetkeen käyny, mutta mut saa poistaa! Lapsenteko onni käåntyikin eroksi.
  2. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Toiveinen Voi ei, oon pahoillani :( Toivotaan että tärppi pian käy ja saatas nyytit syliin asti <3
  3. T

    Clearblue raskaustesti positiivinenko?

    Mä oon tuolla testillä saanu rehellisesti väärän positiivisen, ei ollu edes kemiallinen raskaus sillon! :D Näyttäähän tuo ylempi varsinkin positiiviselta, mutta kannattaa ostaa vaikka marketista pergcheck liuskatesti. Ovat samoja kuin apteekin omat vain ilman koteloa. :) Oon lukenu, että noisa...
  4. T

    Mitä olette pakanneet kassiin kun lähdette synnyttämään

    -Vauvalle kahta kokoa vaatteita, esim 50 ja 56. Jos onkin isompi vauva. -Vaippoja! Kannattaa tottua siihen, että vaippoja pitää olla AINA mukana! kotiinkin lähtiessä ehtii täräyttää sonnat :D Sairaalassa saa tottakai siellä ollessa vaippoja. -Rintakumit, liivinsuojat ja imetysliivit jos on jo...
  5. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Oi ei @Toiveinen :( Toivottavasti kääntyy vielä parhain päin! Itku tulee sun puolesta, mulla itellä on justiin noilla vkoilla menny molemmat kesken ja se on pskaa! Niin iso halirutistus kun vaan mahollista <3 Plussatuulia kaikille kovasti! :) @_jnn_ Jospa se plussa olisi! :) Toivotaan parasta...
  6. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Kiira29 Kyllähän se sen oma käsikin hommia tekee :D :D Tai sitten minun käsi sen hommia :D Meneepä tämä nyt härskiksi :D @Toiveinen On nää kyllä ja vieläkin vaivaa huono olo vaikka hanat on auki..On se kyllä huippu tämmösissä asioissa vaikka muuten osaakin olla yks uuvelo välillä, mutta...
  7. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    No joo, toisaalta niinkin, mutta lähinnä sillä ajatuksella, kun on tutkittu, että siittiötkin on terveempiä ja parempi laatuisia kun seksi on säännöllistä eli ejakuloi useemmin :D Meillä kun seksiä saattaa olla vaan kerran kuussa mun vammasen suolistosairauden takia. Ehkä se @Fritang olisi...
  8. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Toiveinen toivon niin sun puolesta, että jaksaa pieni pitää kiinni! :) Aattelin huomenna aamulla testata herkällä ja tavallisella, eilen alko vuotaan, että varmaan kemiallinen oli kun kävin niin voimakkaat raskausoireet. Toissapäivänä sai ihan miettiä millon tarvii oksentaa ja tissit tuntu...
  9. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Taitaa olla kemiallinen tämä. Oireet on alkanu hiipuu, rinnat tuskin ollenkaan enää arat ja huonovointisuus on kans vähä nii ja näin. Eilen oli palijo voimakkaammat oireet.
  10. T

    sushi raskaana!

    No joo, kyllähän omaa valmistamaa graavattua lohta saa syödä. Pitää olla vain varma, että on tuoretta ja ei mitään tyhjiöpakattuja. Tota loistartuntaa mäki mietin, mutta ihan punnita ajatusta, kun ei kuitenkaan kyse oo mistää kaupan pakatuista tuotteista vaan tuoreesta :)
  11. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Ihan Pregcheckin testejä kaupasta. Noo viimeksikkin sain kunnon plussan vasta kun menkat oli jo myöhässä, noi ei helposti haamuile :D tais tulla sellanen haamujen haamu päivää ennen ku menkkojen piti alkaa. Mutta se meni kesken ja vuosi koko hiton 2 vkoa ja testit vaan vahvistu kunnes vuosi...
  12. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Täällä tehty eka testi, vaikka lupasin etten tee ennen kuin perjantaina!! Puhdas negahan se oli ja vaikka tiedän, että siinä ei vielä välttämättä näy mitään (tänään siis dpo12) niin silti sylettää! Aattelin, että kai siinä nyt joku haamu edes näkyisi..plaaaah Heti tulee, että nonii! Nyt oon...
  13. T

    sushi raskaana!

    No on niitä järkeviä suosituksia ja sitten niitä ei niin järkeviä suosituksia. Missähän maassa olet, koska tämä suositus on vissiin useassakin maassa. Itse jättäisin kuitenkin sushin syömättä :)
  14. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Oih Toiveinen!! <3 ihanaa, kyllä se vahvasti plussalta näyttää!! :)
  15. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Vähän päivitystä! :) Tänne rantautui jonkin sortin pahoinvointi!!!! Vielä kun malttas odottaa to-pe että vois tehdä testin!! :D
  16. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    @Toiveinen Siis mullahan terapiaan meno ei johdu keskenmenoista vaan lapsuuden traumoista..Mutta kyllä niistä km on mukava jutella täällä ja ukollekkin höpötellä, se ymmärtää :) Kyllä ne muiden vauvapuheet aina harmittaa ja itkettää. Itse kerroin äidille ja muutamalle siskolle heti kun tiesin...
  17. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat

    Heippa kaikille! En oo käyny pitkään aikaan, kun raskauspuheet on ollu tauolla. Ihanaa ja huippua kaikille plussanneille <3 Nyt mieskin on väläyttäny vihreää valoa vauvahaaveille, mutta sillä ehdolla, että aloitan terapian. Itsellä on paljon traumoja jne. Mitkä ovat vaikuttaneet esikoisen...
  18. T

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat - kesä 2017

    Täällä menossa kp7 ja mies on kyllä vilautellut nyt viralliselle yritykselle vihreetä valoa :) Hetihän nuo mulla tärppää, mutta kahtotaan kestääkö kuinka pitkälle..Hirveesti on plussia porukalle tullut <3 Toivotaan että plussatuuli jatkuu! :)
  19. T

    Vauvan syömisestä

    Joo, olihan tuo meilläkin aika kellontarkka lapsi ja on vieläkin :D Kyllä se siitä lähtee rullaamaan, luottaa vain äidinvaistoon :)
  20. T

    Koivukylän neuvola, ar ultra?

    Meillä Pohjanmaalla ultrataan lähes joka neuvolakäynti. Sun täytyy kysyä :)

Yhteistyössä