Hakutulokset

  1. T

    -

    Moi, Täällä huilailee 39-vuotias äiti ja melkein ½ vuotias tyttö. Mistä päin Tretta olette? telle@luukku.com
  2. T

    Tampere / Hervanta

    Moi, Olemme just muuttaneet pääkaupungista Tampereen Hervantaan. Olen 39-vuotias ja tyttö on 5 kk. Olemme äiti-lapsi seuraa vailla. telle@luukku.com
  3. T

    Tampere / Hervanta

    Moi, Olemme just pääkaupungista muuttaneet Tampereen Hervantaan. Olen 39-vuotias ja esikoistyttö on 5 kk. Olisi kiva saada kärryttely, kahvittelu, ym.seuraa. sähköposti. telle@luukku.com
  4. T

    Tampere / Hervanta

    Moi! Olemme just muuttaneet Tampereen Hervantaan. Olen 39 vuotias ja esikoistyttö on 5 kk. Meillä ei ole täällä tuttuja, joten seura olisi mukavaa. Olisi kiva kärrytellä, jutella, kahvitella ym. lasten kanssa. Yhteydenottoja odottelen sähköpostiini. telle@luukku.com
  5. T

    Vanhemmat vuosimallia 69

    olen myös vuosimalli 69, ja lapset 91, 93, 97 ja neljättä odotan syntyväksi 08/05
  6. T

    kertokaa "lasten suusta"-juttuja!

    Neiti, 3v6kk, sanoo pytyllä ollessaan kun asiansa tehnyt " Nyt saa pyyhkii". Viikonloppuna ruokapöydässä saatuaa ruokansa ja piimänsä loppuun, kolautti mukin pöydälle ja sanoi kovaan ääneen " Nyt saa pyyhkii" Huomas kyllä itsekin sanoneensa sen kiitoksen sijaan. Nuorempi neiti, 1v6kk, luettelee...
  7. T

    Ja koskas ne pikkujoulut ovat?Menettekö?

    Pikkujoulut oli ja meni ja minä tyttönen ne ihan unohdin. Sain viestiä "missäs oot" ja minä ihmettelin, että missä pitäis. Valkeni se sitten pikkuhiljaa...
  8. T

    Paljonkos on yhteisiä vuosia takana miehesi kanssa?

    Tunnettu ollaan 16v ja naimisissa 15v.
  9. T

    onko meitä täällä paljonkin?

    \ Mullakin oli vielä hengissä(vk18) kun käynnistettiin. Lapsivesi oli mennyt pari päivää ennen ja tuli tulehdus mulle. Eikä lapsi olis kasvanut vedettömässä kohdussa. Mä luulin kokoajan, että kaavinnalla homma hoidetaan kunnes kysyin, niin kätilö sanoi että eikun synnytetään. Voihan olla,että...
  10. T

    Pino

    \ Onnittelut skorpionille, toivoo toinen samanlainen(tällä viikolla 41v)
  11. T

    Minkäs ikäisiä lapsia...

    ... teitillä mahtaa olla. Itse olen myöhäisherännäinen eli lapset vasta 3v5kk ja 1v5kk ja ikää tulee perjantaina mittariin 41.
  12. T

    onko meitä täällä paljonkin?

    Eka keskenmeno ihan alkuviikoilla ja toinen viikolla 18. Toinen olikin vähän raskaampi kun jouduin sen synnyttämään. Mutta nyt kaksi vilkasta neitiä elämää piristämässä.
  13. T

    Pino

    Tottahan toki :wave:
  14. T

    Kauhia tapaus

    Niinhän se on, mutta vanha viisaus pelastaa meidänkin päivän. Kaukaa viisas ja läheltä helvetin hyvännäköinen.
  15. T

    Helppoja uuniruokia?

    pasta-kinkku-juustovuoka Keitä perhospasta kypsäksi sekoita pussillinen kinkkusuikaleita ja pussillinen kruunu tms. vihanneksia joukkoon. Voideltuun vuokaan. Juustokastike maitoa ruokalusikallien jauhoja paketti koskenlaskijasulatejuustoa Kaikki kattilaan ja vispilällä sekoita kunnes juusto...
  16. T

    Puolukka survos

    Minä yleensä keitän hillosokerilla hilloks. Anoppi taas puolestaan vaan survoo ja laittaa sokeria joukkoon.
  17. T

    kalaruokia

    Helppo ja nopea kalakastike Kuullota 1 sipuli ja 1 porkkana suikaleina(kuorimaveitsellä olen suikaloinut) öljyssä. Lisää marinoidut kirjolohiviipaleet, paista hetki. Lisää vettä n 1 dl Lisää 100g sulatejuustoa, anna kiehua kunnes juusto sulannut. Tosi hyvä, eikä tarvitse maustaa mitenkään...
  18. T

    Pottatouhut!!!

    Meillä esikoinen alle 2vuotiaana istunut potalla kun pari sekuntia ja 2v. synttäreiden jälkeen vaan jätettiin vaippa pois, kesällä se oli helppoa kun pisut lirahteli muutaman kerran terassille. Nyt neiti 3v. ja näyttä pikkusiskolleen 1v esimerkkiä ja hän onkin aina yhtäaikaa potalla kun...
  19. T

    Kirjolohisuikaleet..

    Ihana kalakastike, meidän perheen lemppari. Öljyssä kuullota sipuli ja porkkanasuikaleet, olen laittanut yhden ison tai kaks pientä ja kuorimaveitsella suikaloinut. Lisää marinoidut(ei hunajamarinoidut,ei tule yhtä hyvää) kalasuikaleet,paista hetken ajan, lisää n.1 dl vettä ja 100 g...
  20. T

    hampaiden pesusta...

    Iltapesu on tärkeämpi kuin aamupesu ja meilla typy 3v. saa aamulla pestä itse hampaansa ja vain illalla vanhempi pesee. Ja iltapesu siksi, juuri kuten jo aiemmin joku totesi, suun on yöllä lepotilassa ja syljeneritys vähäisempää. Aamupesu pitäisi tehdä ennen aamupalaa tai puoli tuntia ruokailun...

Yhteistyössä