Hakutulokset

  1. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    KoiruuZ: ei mennyt ikävöinniksi. Oli aivan mahtava reissu, hoidettiin tuliaiset ensimmäisenä pois joten sitten päästiin keskittymään ihan meihin kahteen vaan. Ja kukaan lapsista ei ollut itkenyt ikäväänsä. Taisi olla juuri sopiva aika olla pois kun itse kesti ikävän ja lapset herätessään...
  2. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Heipä hei pitkästä aikaa! En ole pitkään aikaan kirjoitellut. Ikävä kuulla noista pieleen menneistä, uusista raskauksista. Itsellä kun noita keskenmenoja on ollut 4kpl:tta, niin tiedän tunteen. Ja hurja tuo Kasenjan jodihoito, huh huh, en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta. Rokotuksista ei...
  3. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Kasenja: vau, mitäs uusi testi näytti? Mulle kävi noin just viimeksi, tosin neljättä ei ollut tarkoitus tulla. Mutta kannattaa tehdä digi niin näet missä mennään. Mulle järkytyksenä tuli meinaa, että rv oli jo 8, viiva ei meinaa kauhean tumma kun hcg oli jo niin korkealla. Meille ei mitään...
  4. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Nyt meillä kävellään <3 5 askelta mentiin jo! KoiruuZ: perusjamit joo. Oltiin lauantaina, oli kivaa, mut kivempaa musta oli olla aloittelemassa kaverilla: syömässä ja ottaa muutama skumppalasi. Jameille kun päästiin, porukka hajosi ja kun itse ei paikkakunnalta niin ei tuttuja niin kauheasti...
  5. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Ninni12345: huh huh, 41krt?! Kyllä siinä on muutaman kerran tultu käytyä. Vatsatauti on kyllä niin syvältä. Me käytiin Robinissa ja isot neidit oli kyllä niin fiiliksissä. Tekisi kyllä mieli antaa palautetta järjestäjälle. Tapahtuman kesto klo 12-15 ja siellä ei ollut mitään muuta ohjelmaa kun...
  6. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Kyllä sitä aurinkorasvaa saa käyttää kunhan käyttää oikeanlaista eli sellaista missä fysikaalinen suoja eikä kemiallinen. KoiruuZ: hurjan pieniä teillä nuo ruokamäärät. Meillä aamupuuro tehdään 3/4dl hiutaleita&1,5dl vettä määrään ja siihen puolikas purkki hedelmäsosetta, iltapuuroon tarvitaan...
  7. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Tuulia84: joo ihan silittelyllä. Siis tähän asti aina iltaunille nukahti tissille. Mut annan iltapuuron, pesut ja pullosta maitoa 150ml. Maidon tuotanto koki inflaation herkkulakko ja yösyöttöjen lopettamisen myötä eli muuten syö tissiä, mutta yöunille saa tuon pullon. Sen jälkeen pimeeseen...
  8. M

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Netissä on raskauslaskureista, jotka määrittelee raskauden hedelmöityksen mukaan. Laitetaan hedelmöittymisajankohdaksi sulle 30.5. niin sen perusteella sulla on tänään rv 4+5 ja LA 20.2.2016
  9. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Marieh: jotenkin ihan uskomatonta! Viime yönäkin 1:n kerran havahtui, silitin päätä muutaman kerran niin nukahti ja heräsi vasta klo 8.20. Ihan uskomatonta kun on itse saanut nukkua koko yön eikä kukaan nuku kainalossa.
  10. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    2. Yö ilman imetystä ja ainoa mitä mietin MIKSI EN TEHNYT tätä aiemmin?! Meidän neidillähän on ollut tapa käyttää tissiä nukahtamiseen eli tuttia, havahtuu AINA tunti sen jälkeen kun mennyt nukkumaan ja syö toisen rinnan ja yleensä klo 0.30 ja klo 4 havahtui ja vaan otti tissin suuhun ja nukahti...
  11. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Tissitön sujui niin hienosti, että neiti nukkuu edelleen ja klo 9.20 :D pari krt yöllä havahtui eikä saanut unesta kiinni, niin sylissä hyssyttin uneen eikä mennyt kun muutama minuutti.
  12. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Ninni12345: hieno juttu! Eilen pitkät pätkät tänne kirjoittelin, mutta ne eivät ole tulleetkaan?! En enää muista mistä kirjoitin, uutta lähinnä että ns puita pitkin kävelty nyt parisen viikkoa ja voi että mikä onni ja autuus jos joku taluttaa käsistä. Myös yösyötöistä vierotus alkoi TÄNÄÄN...
  13. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Ninni12345: on se ihana, että toinen kaikesta huolimatta jaksaa hymyillä! Kuinka paljon uupuu 8kg:sta? Meillä neidillä kauhea kiire kävellä... Eilen tuli 9kk täyteen ja pari viikkoa tätä tehnyt eli kävelee ns puita pitkin ja onnesta soikeana jos joku kävelyttää käsistä ympäri taloa...
  14. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Ninni: ihan kauheeta! Toivottavasti pieni voi jo paremmin.
  15. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Mihin kaikki ovat kadonneet? ).( hurjaa vauhtia nämä vaan kehittyvät. Neidillä on taas monta uutta taitoa. Viime viikolla alettiin taputtamaan pyynnöstä ja seisomaan polvillaan. On aiemmin esim sohvaa pitkin noussut polviseisontaan, mutta nyt jostain syystä tekee sen ilman tukea, niin hassun...
  16. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Meillä on kontattu nyt parin päivän ajan ja mun puolesta voisi hetkeksi unohtaa taidon taas. Koko ajan olen sydän syrjällään, että saa suuhunsa jotain pientä. Vaikka meillä ei ikinä lattioilla mitään ns sälää olekaan, mutta tänään esim 2v. oli löytänyt isosiskojen lompakon ja jäänyt yksi kolikko...
  17. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Bosch: kuulostaa hyvältä! Ihan tuli ikävä salille... Meidän yöreissu sujui loistavasti, ihana oli olla melkein 24h ihan vaan kahdestaan. Ja lapsilla oli sujunut hyvin. Vähän oli mamma (miehen äiti) väsynyt, kun nuorin oli halunnut nukkua kuulemma kyljessä kiinni eli jos yritti laittaa...
  18. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Nämä lähtisivät tänään 1krt aikoihin juhlimaan ja "vauva" 1krt yökylään. Eipä tuo enää mikään vauva ole :-) mutta kyllä ainakin mua jännittää yhtä paljon kun aikoinaan esikoisen eka yöhoitoon laitto. Lähdetään hotelliin yöksi, joten toivottavasti saa nukuttua kun ei ole oma sänky kun kerrankin...
  19. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Ninni12345: superhieno juttu, onneksi olkoon! Meillähän nämä on saman ikäisiä eikä meilläkään ryömitä. Syynä kyllä se, että on niin äärettömän tyytyväinen ettei välitä liikkua minnekään kun kaikki käy. Osaa istua, istualtaan mennä makuulleen, mahallaan pyörii navan ympäri ja pakittaa jonkun...
  20. M

    "Lokakuun lutuset 2014"

    Lullaby89: raskaus voi myös korjata tilannetta hedelmöityksen suhteen. Tietty edellytyksenä ettei vika siittiöissä tmv. Meillä 1. yritettiin todenteolla ja kesti yli vuoden, mutta sen raskauden jälkeen kaikki raskaudet lähteneet 1. yrityksestä ja viimeinen ihan yrittämättäkin :-)

Yhteistyössä