Hakutulokset

  1. P

    Huolestuttaa sukupuolineutraalin avioliittolain vaikutukset kouluopetukseen

    Voisitko valaista lisää et mikä siinä huolettaa?
  2. P

    Kysely:Käyttekö alakoululaisten vanhemmat tarkistamassa nukkuvatko lapsenne todella?

    Käyn katsomassa ennen kuin itse meen nukkuu . Lapset 12v, 9v, 7v. Meillä on sääntö että joka ilta klo 20.30 viimeistään puhelimet sekä tablettimet minulle ja minä laitan ne latauksee. Eli eivät pääse käsiksi niihin enää illasta. Tämä myös estää että vanhin saa unen päästä kiinni. Jos näpertää...
  3. P

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Heh ei muuta kuin ostamaan ja testailemaan mammat ;) Gender Maker testi -Tytt
  4. P

    Toukomurut 2014 ~ Marraskuussa

    Jos nyt pitkäst aikaa kirjoittelis tänne. Pakko tuulettaa nyt koko viime viikon pystyin olee töissä, huonot olot on siis poistunnut vihdoin ja viimein. Kyl tätä on odotettukin. Mitä nyt viel aamulla joskus joutuu yökkäilemään mut ei muuta ja mikä parasta mun ruoka halu on tullut takas jonka...
  5. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Niihän sitä sanotaa että mitä korkeempi syke nii tyttö mut ei välttämättä pidä paikkansa (jollekin joo) Kaikista kolmesta lapsesta ollut syke siin 150-160 ja kaks poikaa sekä yks tyttö tullut :) ainut mikä on itellä noista pitännyt paikkansa on että tyttö tulee jos kärsii aamupahoinvoinnista...
  6. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Nyt alkaa kyl pikku hiljaa väsymään tähän pahaa oloo. Kovasti toitottelen itelle et ei tää kestä kovin pitkää enää kun pitäis helpottaa. Mut ei tehoo enää. Kuukauden tästä ollaa jo kärsittykin tätä oloa :( Nälkä olis koko ajan ja kaikkee tekis mieli mut ne ei maistu samalta kuin ennen ja sit...
  7. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Rasvat ite oon iham normi rasvaa käyttännyt (aqua jne) Hyvin on auttanut ei oo arpeja tullut. Kuhan on hajusteetonta nii ei ala yököttää haju. esikoisen aikana käytin tota body shopin rasvaa ja silti tuli tisseihin js pakaroihin arpeja. Nyt haalistuneita. Kertominen Tänää sit kaikki...
  8. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Tukivyö on hyvä. Ite olen sitä käyttännyt ja ajon nytkin käyttää. Masutuubi on hyvä kans paidan alle. Rasvaillut olen jokaisesta raskauksissa mahaa/pakaroita/rintoi. Edes auttaa ettei arpeja synny (joillekin toimii ja joillekin ei)
  9. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Te joilla on tuo koti dopper oletteko millä viikolla kuulleet äänet sillä? tänää ostin tuon mut itse en niitä löydä :/ tänää ultra oli kuitenkin ja kaikki hyvin siellä (Aamulla kokeilin ja ultra oli iltapäivällä) viikkoja on nyt 8+6
  10. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    omaa napaa Tänää oli neuvolalääkäri ja samalla ultras. Siellä se pikkuinen ihanasti köllötteli ja sydän löi hienosti <3 nyt vast tuli semmonen todellisuuden tunne et siel mahassa on joku vaikka pahoinvointia yms oireita ollut. viikkoja vastas täysin eli nyt viikkoja 8+6 ja kaikki muutenkin...
  11. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Tiuli sulla melkein saman ikäiset lapset kuin mulla :D 8v,6v ja 4v :D Kannattaa kokeilla noita pahoinvointirannekkeita. Itellä autto todella paljon kolmannen kanssa ja nyt tässä raskaudessa kädessä ovat mut ei oikein tehoa nyt vissiin. Toisin oksennan aina aamusta (syön tai en) ja...
  12. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    tähtisilmä voi ei. Voimia/jaksamisia hirmuisesti. maikki miks ei sais? Meillä ollut isä jokaisessa ultrassa mukana oli ite maksettu tai ei. :) ei kukaa oo mitää sanonnut siitä. Kylhän se isäkin haluu pikkusen nähdä Monitorissa <3
  13. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    hiulu Muista juoda vettä se on se tärkein asia. Kuitupitoiset ruuat kans. Täysjyväleipä jne. Syö jugurtteja tms missä olis maitohappobakteeria tai sit ostat niit gefilus tabletteja. Ne edes auttaa suolistoa. Ite syön joka päivä luumuja vaikka ei oo mitää ummetusta ollutkaan nyt. Muissa...
  14. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Mulla on raskauksissa mennyt selkä huonoo kuntoon. Tukivyö on ollut oiva apu ja koittaa tosiaan selkä suorana istua. Lääkäri aina toitotti kun valittelin selkää et pitää liikkua eikä missään nimessä vaan istua kun pahentaa. Helppo sen oli sanoa kun sattu liikkuessaankin silloin. Saa muuten...
  15. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Nyt on pakko hehkuttaa. Nää kaks päivää ollut aivan mahtavia! Ei oo ollut pahoinvointia päivisin ja ruokakin maistinnut oikein hyvin. Olen ottannut käyttöön tuon et kerran tunnissa jotain syön nii ei pääse nälkä yllättää eikä tule nälän tunnetta :) aamut kuitenkin alkaa et heti noustessa...
  16. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Tota mietin just kertoa vaiko ei. Onneks oksut olen saannut oksennettuu ilman et lapset olis nähnyt. Mulle sano neukkutäti et ei tarvii labraa viedä pissanäytettä enää. Mut joka neuvola käynnillä tottakai otetaan pissanäyte.
  17. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Mulle ainakin neuvolassa sanottii et viikolla 10 se verikoe. Täällä ultraa ei tarvii itse varaa vaan postitse tulee kutsu. ja tohon verikokeeseen ei aikaa tarvii varaa et sit kun on rv 10 nii itse menee vaan lähete lapun kans luukulle ja sanoo et tulin verikokeeseen. Hyvin alko tääkin aamu...
  18. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Hyäkkäysvaunu: Mun mielest kans hurjan pitkä aika :/ ei muista raskauksista ollut noin pitkää väliä. Ka8 se on joku uudistus sit :D choco coco: lääkärineuvola mulla on ens viikolla ja ultra sit kun kutsu tulee postissa :) mitä noihin rannekkeisiin en osaa sanoa enää auttaako vai ei...
  19. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    Nyt on eka neuvola takana. Eipä mitää uutta ollut muuttunut vuosien vartrelta oikein. Ainut oli et ekan ultran yhteydessä (suositellaan viikolla 10) käydä ottaa verinäyte joka auttaa ekassa ultrassa huomaan ajoissa kromosonipoikkeavuudet. Ens viikolla lääkärinkäynti ja lähetettä lähti...
  20. P

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    H&M mama on ollut kivoja takkeja. Nyt en tiedä niitten valikoimaa. Ne takit mitä ite sielt ostannut muissa raskauksissa nii on ollut hyvät säätömahdollisuudet mahan kanssa. Toinen kans mist löytyy hyvin on polarn o pyret mut hinnakaita ne kyl on :/

Yhteistyössä