Hakutulokset

  1. P

    Lapsen silmälääkäri. Kallista lystiä :/

    Lasit jouduttu itse maksamaan kyllä, mutta tuohon silmälääkäriin saatiin silloin ensimmäisen kerran lähete ja maksusitoumus lääkäriin, muttei siis laseihin. No on se tosiaan aika kallista sitten joo. Huoh. Osaapahan paremmin varautua ens kertaan.
  2. P

    Lapsen silmälääkäri. Kallista lystiä :/

    Kyseessä tarkastuskäynti silmälääkärillä. Ensimmäinen käynti oli lääkärin lähetteellä ja maksusitoumuksella. Poika sai lasit ja nyt oli puolivuotistarkastus. 80e. Ei erityistoimenpiteitä tarkastuksen yhteydessä. Noh kelakorvauksta saa hakea kyllä. Vakuutusta ei ole. Onkohan tuo ihan...
  3. P

    http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/310468_10150308315124266_642339265_7748985_402549333...

    http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/310468_10150308315124266_642339265_7748985_402549333_a.jpg
  4. P

    Kumpia lapsenne mieluiten käyttää.....

    Farkkuja 5v ja 7v ehottomasti. Varsinki pienempi, ei muita jalkaansa pistäs millään. Isommat käyttää molempia.
  5. P

    Taas biisi hukassa...

    Sunilta
  6. P

    Taas biisi hukassa...

    Tosi saman tyyppinen kuin tuo Lena ja Satellite, mut ei oo kyl toi.. =) ...keksiskö joku samantyyppistä toista biisiä/esittäjää?
  7. P

    Taas biisi hukassa...

    Eli kuulin radiosta ihanan kappaleen.. Ulkolainen naisääni, ehkä latinotyyppinen.. Biisissä laulettiin jotain ouh ja love ja jotakin.. Tärkeimmät lauseet meinasin kirjottaa ylös, mut aattelin et muistan ja nyt en muista :o Ku tietäs vähän et millä nimillä lähtis etsimään ;) Joku...
  8. P

    Monelta heräsit tänään ja miksi?

    Heräsin 06.30 aikoihin, kun koirat herätti :/ Muksut nukku tonne 08.00 asti =)
  9. P

    Aatsipoppaa, pojat keitti soppaa

    :laugh:
  10. P

    Tuberkuloosirokotus vauvalle? Mitä olette mieltä?

    Kaikille lapsilleni on annettu ja nuorin 3v..silloin vielä sai, pyydettäessä ainakin =)
  11. P

    G. Puhelimesi soittoääni?

    Syke-Meidän on täysikuu :D
  12. P

    Ikä vai bmi-galluppi??

    30v ja BMI: 19,2
  13. P

    Ihana tuo biisi, tosi kaunis sävel.

    Ihan loistava bändi :heart: http://www.youtube.com/watch?v=osTXxwi5hKM Kaunis kappale tuo "mansikki" :heart:
  14. P

    Kertokaas mulle suomalaisia mies artisteja iskelmä/pop!

    Juu, läysin jo heti ku sain tietoon ton bändin nimen :D ...mut Kiitos!
  15. P

    Kertokaas mulle suomalaisia mies artisteja iskelmä/pop!

    Sain vastauksen Sun-radiosta :D Hauli Bros-yhtye ja uusi single "Pelle" :wave: Kiitos kaikille, jotka oli mukana pohtimassa mua vaivaamaa biisiä ja esittäjää :flower:
  16. P

    Kertokaas mulle suomalaisia mies artisteja iskelmä/pop!

    Ääni tai laulutyyli ei näin muistikuvan mukaan ihan täsmää, mutta sattas ollakin, poaitsi et noilta kaiketi tullu aika lähiaikoina uus levy ja sillä levyllä tota biisiä ei oo, joten tuskin nillä ny ois joku uus sinkku... tai tiiä sitten... Huomenna jatkuu biisin etsintä ;)
  17. P

    Kertokaas mulle suomalaisia mies artisteja iskelmä/pop!

    Saattas kuulemma olla joku bändi... Ja bändin nimellä.. Onks joku bändin nimi, jossa ois sana musta?

Yhteistyössä