Hakutulokset

  1. bosch

    Seksielämä pilalla?

    Toinen lapseni syntyi vajaa vuosi sitten. Synnytys oli helppo, ainoastaan istukka aiheutti tullessaan pari nirhaumaa joihin piti ommella tikkejä. Nyt vaan epäilen että tämä ompelutyö on syynä yhdyntäkivulle. Kipu tuntuu aina samassa kohdassa, vasemmassa reunassa, ja koko yhdynnän ajan, tätä...
  2. bosch

    Mitä teette pieneksi jääneille kengille?

    Lapsen pieneksi jääneet kengät, viitsiikö niitä viedä edes vaatekeräyksiin? Meillä ainakin pojan kengät varsin loppuunkuluneita, ja eihän periaatteessa toisen käyttämiä kenkiä kai kannattaisi muiden enää käyttääkään. Voiko hyödyntää jotenkin muuten vai pitäiskö vain heittää roskikseen?
  3. bosch

    Länsi-Vantaa / pk-seutu

    Enpä olisi arvannut joskus tällaista "deitti-ilmoitusta" tekeväni.. Esikoisen äitiysloman aikaan oli useampikin kaveri yhtä aikaa vauvojensa kanssa kotona ja yhteistä tekemistä oli ihan eri tavalla. Nyt tilanne on toinen, kaverit on töissä ja minä tylsistyn kotona kahden lapsen kanssa...
  4. bosch

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Täsmällinen pieni tyttäremme syntyi rv 40+0 :p Kaikki sujui varsin hyvin ja kotiuduttiin vajaan vuorokauden iässä. Uskomatonta mutta totta; minulla on kaksi täydellistä lasta, maailma on siis valmis :love:
  5. bosch

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Laskettuna päivänä tulla tupsahti maailmaan pikkuinen tyttövauvamme :love: Strategiset mitat 3080 / 48. Vedet meni yöllä ja säännölliset supistukset alkoi aamupäivällä, kolmisen tuntia siitä oli tyttö sylissä, ponnistusvaihe 6min. Kotiuduttiin vajaan vuorokauden iässä, väsyneinä mutta...
  6. bosch

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Minua harmittaa kun nyt jo odotus alkaa olla ihan piinaavaa. Mitäs sitten jos oikeasti meneekin vielä vaikka kolme viikkoa :cautious: Ihan oikeasti en halua olla enää raskaana. Tottakai tätä mahaa joskus vielä ikävöi mutta nyt en vaan jaksaisi enää. Kevätkin alkaa olla täällä pk-seudulla jo...
  7. bosch

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mulla poksuu 36+0 ja niinpä sitä vaan löysin itseni sen tosiasian ääreltä että VAUVA SYNTYY IHAN KOHTA :eek::p:love: Kaikki, tai ainakin melkein kaikki on jo toki valmiina, mutta entäs äiti? Kamalan keskittyneesti olen yrittänyt "valmentaa" tuota isoveljeä, kukas minua valmentaisi :whistle...
  8. bosch

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Terkkuja täältäkin! Huomenna onkin jo maaliskuu ja ensimmäiset saa pian jo vauvansa syliin :love: Minä olen jo vapailla, virallinen ä-loma alkaa maanantaina sitten. Ihanan kevyt olo kun ei tarvi töitä ajatella seuraavaan pariin(?) vuoteen. En ole vielä tarkemmin edes miettinyt töihinpaluuta...
  9. bosch

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heippa vaan! Oma palstailuinto on jotenkin lopahtanut, tai käyn kyllä lueskelemassa mutta en jaksa alkaa mitään itse kirjoittamaan. Kivahan teidän kuulumisia on käydä kurkkimassa ja varsinkin tässä pinossa kun on niin eri vaiheissa ihmisten raskaudet. KevätTähti taitaa olla seuraava synnyttäjä...
  10. bosch

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Orvokki, ihan kamala tuo tilanne sinulla mutta pakko oli vähän hihitellä seniorirollaattorille :geek: Koitahan jaksella! Meille ei äitiyspakkausta tällä kertaa tullutkaan, mutta muistan kyllä sen tunteen kun sen aikoinaan postista sai :love: Pelkästään se laatikko on jo ihana. Tärkeimmät ja...
  11. bosch

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Kevätkääryle :love::love::love: Herranjumala, lokakuisille on jo oma ketju!
  12. bosch

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Onpas hurjan kuuloista Orvokilla :eek: Voiton puolella ollaan kuitenkin, jos se nyt yhtään lohduttaa. Alkaako sinulla äitiysloma varhennettuna siis kun kohtahan jo on tuo päivä? Mulla eka virallinen päivä on 6.3. Onkohan joku saanut kelan äitiysrahapaperit jo? Mulle ei ainakaan ole tullut...
  13. bosch

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Voitteko uskoa, minä siis en voi, että viimeinen kolmannes on täällä jo menossa! Ihana, kamala ja niiiin kauan odotettu raskaus on kohta ohi. Edelleen tulee vähintään viikottain mieleen että miten onnekas sitä onkaan kun saa tämän kaiken kokea. Näin suurta kiitollisuuden tunnetta en esikoisen...
  14. bosch

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Huomenta vaan täältä sokerirasituksesta :sick: Tällä kertaa piti jopa tsempata että sai litkun juotua, hyh. Onneksi viimeistä kertaa! Itse aloin sokerittomalle tuossa vuodenvaihteessa, ja aion olla ainakin kevääseen asti. Voin toki pullan syödä jos kylässä tarjotaan mutta kotiin ei herkkuja...
  15. bosch

    Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

    Harmi kun ei keskustelu tunnu pysyvän yllä. No, ehkä maaliskuussa ja huhtikuussa tietty viimeistään alkaa olla ihmisillä juteltavaa, valitettavaa ja vauvaonneakin :love: Ihana ajatus että kahden kuukauden päästä olen jo äitiyslomalla! Tänäänkin oli niin toimelias aamuvuoro töissä että koko...
  16. bosch

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Maha alkaa olla tiellä täälläkin! En millään haluaisi käyttää liikoja rahoja äitiysvaatteisiin vaan yritän mahdollisimman pitkälle pärjätä vanhoilla rytkyillä. Onneksi on monikäyttöisiä ja halpoja esim HMn pitkät trikootopit. Kotonahan nyt on ihan sama missä vaatteissa kulkee, ja kiitellyt olen...
  17. bosch

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Ihania joulu-uutisia ollut monilla niin ultrassa kuin sydänäänten kuuntelussakin! Onnea kaikille, kyllä nyt kelpaa joulun tulla :love:
  18. bosch

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Onpas täällä hiljentynyt, onko kaikki karanneet faceen? Onko siellä aktiivisempaa, pitäiskö minunki tulla :D Aika leppoisat ajat varmaan monilla tällä hetkellä niin ei ole muutenkaan paljon kirjoiteltavaa.. Mulla ei enää kovin leppoisaa, liitokset kipuilee ja närästys on saapunut kuvioihin o_O...
  19. bosch

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea ultraan Hipiti, eiköhän sieltä jouluiloa löydy :love: Muistathan että olet tehnyt kaiken ihan oikein ja todennäköisyys on puolellasi. Yritä antaa vauvan välillä levätäkin, stressaantuu vielä toinen kun mietit sitä liikaa ;) Hyvin se menee. Tulipa hyvä mieli lukea Vauvelin kirjoitus siitä...
  20. bosch

    Huhtikuun hurmurit MARRASKUUSSA

    Ihan hyvä pointti tuokin. Mietin kuitenkin että kannattaako sitä etukäteen edes yrittää suunnitella kun jos sitten käykin jotain yllättävää ja äkillistä niin voi tuntua pahalta että kaikki meni pieleen :cautious: Esimerkiksi sektioon joutuminen olisi minulle jotain ihan kamalaa ja jos niin käy...

Yhteistyössä