Hakutulokset

  1. P

    Riitaa läheisyydestä ja seksistä

    Meilläkin aihe toistuu aina uudelleen riidan aiheena. No ei nyt ihan jatkuvasti mutta välillä. Eilen sitten juteltiin aiheesta ihan hyvässä hengessä ja kyllä ymmärrän että miestä ärsyttää esim se että minä alan kiukutella jos saan pakit. Kyllähän sitä pitäisi pystyä parisuhteessa seksistä...
  2. P

    Riitaa läheisyydestä ja seksistä

    Se on totta. Ja tiedetään molemmat että mies ei vaan sitä tarvi eikä johdu ainakaan keskustelujen mukaan minusta eikä seksin laadusta. Se on vain miehen ominaisuus ettei tarvitse niin usein. Ja onhan se varmasti ihan tavallista ja ymmärrettävää ettei halut ole samalla tasolla aina pariskunnilla...
  3. P

    Riitaa läheisyydestä ja seksistä

    Surullista. Kait ne on sitten haudattava omat epärealistiset haaveet siitä että parisuhteessa voisi nauttia ja rakastaa vuodesta toiseen toisen lähellä. Muutenkin kuin kaverina. Mies on tosi hyvä kaikin tavoin muuten, joten tiedän kyllä että tämä on pieni asia kaiken hyvän joukossa. Varmasti...
  4. P

    Riitaa läheisyydestä ja seksistä

    Sehän tässä kun en tosiaan haluaisi olla kuukautta ilman läheisyyttä :( ja kuinka paha mieli siitä minulle tulisi jos kuukauden aikana mieskään ei lähestyisi? En uskaltaisi kokeilla. En minä sitä seksiäkään mitenkään maanisesti vaadi. Vaan ehkä 2-3 kertaa viikossa jos on vain tilaisuuksia. On...
  5. P

    Riitaa läheisyydestä ja seksistä

    Olen kyllä mieleni pahoittaja. On vaan niin vaikea ymmärtä kun itselleni se seksi ja läheisyys on sellaista lataavaa voimaa tähän pikkulapsiarkeen ja parisuhteeseen. Eikä päinvastoin. Ja ei ole kyse siitä että seksi ja läheisyys olisi vaatimuksiltaan sellaista että "mies joutuu tyydyttämään...
  6. P

    Riitaa läheisyydestä ja seksistä

    inhottava olo. Minusta tuntuu ettei mies halua ollenkaan järjestää parisuhteen eteen aikaa. Ja sitten itse alan lapsellisesti kiukutella kun en saa läheisyyttä enkä seksiä. Tulee paha mieli. Itse haluaisi edes parina iltana viikossa kun on saatu lapset nukkumaan niin olla lähellä ja kahdestaan...
  7. P

    kuinka usein miehesi angstaa, on pahalla päällä?

    Noin kerran vuodessa.. Itse kyllä saatan turhankin usein ... :sick:
  8. P

    Pinotaan kokemukset raskaustesteistä!!

    Mulla on taas tuosta clearbluen + testistä hyvät kokemukset, on näyttänyt jo hyvissä ajoin haamua 4 päivää ennen menkkojen alkamispäivää ja vahvistunut kunnon plussaksi kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Myös clearbluen digi on hyvä. En oo kyllä ikinä saanu millää testillä haamun haamua...
  9. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Miten muilla sujuu? Täällä rv kohta 15 ja pahoinvoinnit helpottaneet. Olo on oikeastaa niinkuin en raskaana olisikaan :) vatsa alkaa kasvaa mutta liikkeitä ei vielä tunnu. Nautin nyt, kokemuksesta tiedän että se toooodella raskaana oleva -olo on vielä edessä :D Onnea uusille plussanneille ❤️...
  10. P

    Voiko aikuispuolella valmistua tosiaan 1,5 vuodessa terveydenhoitajaksi?

    Joo en minäkään löytäny mistään sitä linkkiä pääsyvaatimuksiin. Kyllä minusta tuo on jo aika hyvä määrä opintoja jos on esimerkiksi sitä terveydenhoitajan työtä tehnyt vuosikaudet.
  11. P

    Voiko aikuispuolella valmistua tosiaan 1,5 vuodessa terveydenhoitajaksi?

    Ymmärrän niin, että tuo koulutus on tarkoitettu opistotason terveydenhoitajille, jotka haluavat päivittää tutkintonsa Amk-tasolle. Ammattikorkeakoulussa sairaanhoitajan tutkinto on 210 op, terveydenhoitajan 240op. Itse teen juuri tällä hetkellä terveydenhoitajan opintoja ja minulla on...
  12. P

    Jos rakennuttaa taloa tietylle alueelle ja talo on valmis kaksi kuukautta koulun aloituksen jälkeen

    Ja meillä asuntokaupat tehtiin vasta heinäkuussa kun elokuussa alkoi jo koulu uudessa paikassa. Joten todella viimetippaan meni, ja kaikki järjestyi. Eipä sitä kaikkea aina tiedä etukäteen. Kotia olimme etsineet jo pari vuotta, kun yhtäkkiä sopiva tuli vastaan.
  13. P

    Jos rakennuttaa taloa tietylle alueelle ja talo on valmis kaksi kuukautta koulun aloituksen jälkeen

    Meillä oli sama tilanne. Pääsimme muuttamaan uuteen taloon lokakuun alussa, ja lapsi aloitti ekaluokan elokuussa. Soitin tulevaan kouluun rehtorille suoraan, ja lapsi sai aloittaa heti elokuussa siellä koulussa mihin olimme pysyvästi muuttamassa. Toki itse piti kuljettaa koulumatkat..
  14. P

    sikiö ei ole kasvanut. kokemusta?

    Jos en ihan väärin muista että alkio alkaisi liikkua vasta yli rv8+? Tämähän kertoisi että pieni on kuitenkin kehittynyt.
  15. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Tämä on kyllä varsinaista odotusta koko raskaus, ei sovi tällaiselle kärsimättömälle ihmiselle !:D Joko tunnet pienen liikkeitä Mandree? Eihän sillä tuossa vaiheessa vielä kiire, jotkut tunteet ajoissa ja jotkut myöhemmin.:) mä tunsin esikoisesta vasta rv 22, toisesta jo rv 17 selvästi...
  16. P

    mitä kaikkia kuluja omakotitalossa? mitä tulee joka kk jne?

    Kyllä vuokratontillakin joutuu maksamaan kiinteistöveroa rakennuksista. Eli jos tontti olisi oma verokin olisi suurempi. Meillä on täällä päin niin edullinen tuo tontin vuokra ettei kannata ostaa omaksi jos hintataso ei nouse.
  17. P

    mitä kaikkia kuluja omakotitalossa? mitä tulee joka kk jne?

    Nämähän vaihtelee hurjasti asuinpaikan, lämmitysmuodon ja kulutuksen mukaan mutta meillä suurinpiirtein: - Sähkö keskimäärin 200€ /kk joka sis lämmityksen - vesilasku joka toinen kk 60€ - jätemaksut 40€ joka kolmas kk - vakuutukset 600€/vuosi - kaapelitv seki oli jonku kympin vuodessa -...
  18. P

    Joulukuun 2016 muruset <3

    Netistä löytyy hyvin nuita dopplereita, aika edullisiakin osa. :) itse tilasin viime raskauteen ja on se ihan kiva tälläselle hermoilijalle ennen ku ne vauvan liikkeet alkaa tuntua. Ja onneksi löysin ne sydänäänet joka kerta niin ei tullu paniikkeja, joskus joutu toki kauemmin hakemaan. Aluksi...
  19. P

    Kuparikierukan poisto - ja raskaus+

    Poistuu välittömästi.
  20. P

    Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet

    Me taidetaan kertoa vanhemmille ja sisaruksille sitten nt ultran jälkeen, jos kaikki on huvin eikä ennen sitä kiinni jäädä :D mies on kyllä vanhemmilleen vauvahaaveista puhunu jo ennen plussaakin auton hankinnan yhteydessä, "että mahtuu sitten".. :D Että varmasti osaavat epäillä ja katsella...

Yhteistyössä