Hakutulokset

  1. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Kyllä ne mun tuntemukset vain paikkansa pitivät :love: lauantaina illalla haalea plussa ja tänään aamulla testattu kunnon plussa. Viikonlopun aikana olen ehtinyt tuntea monenlaisia tunteita, en edes tiennyt että näin paljon tunteita mahtuu yhteen ihmiseen :ROFLMAO: Eikä tämä ole mitään mitä olin...
  2. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Hannaah kyllähän tuo vahvistunut on (y) ootko aikasemmissa raskauksissa käyttänyt eri merkkisiä testejä? Onko noi pc:n liuskoja? Itellä ainakin pc näyttää myöhemmin kunnon vahvaa plussaa esim. apteekin oma näyttää paljon aikasemmin..
  3. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Mulla ei oo tänäänkään mahdollisuutta päästä testiä ostamaan, eikä välttämättä huomennakaan :cautious: Tai siis pääsen mä kauppaan joo, mutta esikoinen olis mukana niin ei siinä paljon raskaustestejä ostella. Mutta kovasti houkuttelis hakea ihan vaan muutama testi :whistle: En oo kotiin...
  4. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 mäkin kyllä tuossa edellisen sivun yhdessä testissä näin viivan. Rfsun testit on kyllä aika susia,itsekin niihin toisinaan olen sortunut,vaikka tiedän niiden olevan huonoja. Viime raskaudessa sain haamun pc testiin ja sit ostin rfsun kun ajattelin että kyllä sekin jotain näyttää...
  5. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Päppyrä i feel you :cry: kyllähän tässä pari viime päivää on mennyt vähän sumussa. Suunnittelin meille viime viikolla jo paljon kaikkea tälle viikolle, jotta ajatukset saisi tästä päivästä toisaalle. Ja tietysti meillä kuopus tuli kipeeksi ja peruttiin osa suunnitelmista.. Joten kotonahan me...
  6. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Täällä taitaa olla yk4 kkm jälkeen. Ei odotettu yksiä kuukautisia, joten lasketaan että tämä on neljäs yk. Nyt on kp 17 tässä kuussa en ole tikuttanut, en mittaillut lämpöjä enkä tehnyt yhtään mitään, koska menkkojen alettua oon vähän aatellu, ettei mun oireet koskaan oo niitä oikeita ovis...
  7. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Onnea @Marlen Ja toivotaan että @Pihlaja36 ja @Ninnu118 teilläkin piinapäivät päättyisi kahteen viivaan testissä :barefoot: @Päppyrä eihän se muu auta, kuin pää pystyssä jatkaa eteenpäin. Itse haluan ajatella, että vielä se omakin aika koittaa.. Mulla olisi ollut kans la. nyt 22.pvä. ja...
  8. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    mullakin tää kierto ollut aika välinpitämätön. Toki hyödynnettiin oletettu ovis. Mutta en jaksanut alkaa tikuttaan ja sattumoisin vaan huomasin yks päivä, että voisi olla ovis oireita. Ja joo olen mä niitä aamulämpöjä mitannu, mutta se menee tossa omalla painollaan ja päivän aikana oon taas...
  9. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Ninnu118 kielen alta oon mitannut ja aamusin aina samaan aikaan. Kai tuo kellojen siirtokin saattaa vaikuttaa ja toki yöt on välillä hulinaa ja välillä saa nukkua koko yön, joten eihän tuo varmaan ihan kovin luotettava oo.. Ja ainakin täytyy jaksaa mittailla muutama kierto.. Nyt on kaksi aamua...
  10. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Pieni haave kyllä ne sieltä tulee, mutta kurjaa niitä on joutua odottamaan. Itsellä meni 7vk ennenkuin alkoi :poop: @Nonsk mulla on aika ajoin kystia, kaikki on aina hävinnyt itsestään. Ja osa ollut aika isojakin, kokoa en enää muista. Ainakaan mulla ei oo koskaan tehty muuta kuin ultrattu...
  11. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Lämpöjen mittaajat huomio!! Aloin tässä kierrossa mittaamaan lämpöjä. Ovulaatioon saakka oli 35.7-35.9 onko teillä joka aamu täysin sama luku vai voiko vaihdella? Oletetun ovulaation jälkeen nousi 36.2-36.3 siellä pysyi aina tähän aamuun. Tänään 37.0 o_O Päivällä ei kuitenkaan kuumetta, kun...
  12. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Hei vaan pitkästä aikaa, tänne on viime kirjoittamisen jälkeen ehtinyt tulla uusia, pahoittelut heille. Ja plussiakin saatu muutamia, onnittelut heille. Ja kaikesta huolimatta koittakaa myös nauttia raskaudesta, vaikka se vaikeaa onkin. Mutta huomiselle me emme mitään mahda, joten uskaltakaa...
  13. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Shalley kirjoitinkin eilen tuossa yllä, että oletin tuntevani toisen lapsemme kiinnittymisen. Siis oli ultrassa todettu hyvännäköinen munis ja pistin irrotus piikin ja ovis tuntemuksia oli sinä iltana /seuraavaan aamuun. Siitä 7pv päästä töissä tuntu hetken just siltä, että joku olis...
  14. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    No niin koitetaan uudestaan tabletilla.. kone huollossa, niin tarvii yrittää näillä.. @Pihlaja36 mä uskon, että selkeät raskaus oireet alkaisi vasta plussan tietämillä, ei heti kiinnittymisestä.. Toki ihmiset on erilaisia. Ja mä oon moneen asiaan vähän skeptinen :rolleyes: toisen lapsen...
  15. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 mulla 4vk kkm hcg oli alle 5 eli nega ja pari pv ennen sitä testi näytti negaa. Aika hailu tuo sinunkaan enää on, että viikon päästä viimeistään uskoisin olevan nega (y) Ja meillä seksiä oli kans joku noin viikko kkm. Ja vuotoahan mulla oli pitkään, mutta sellasta vaihtelevaa...
  16. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 saattoihan tuo olla vain miehesi tapa kauniisti ilmaista tälle kyselijälle "että mitä se sulle kuuluu" :ROFLMAO: vaikka tuttu siis olikin. Meillä ainakin mies töksäytti millon mitäkin kyselijöille :whistle: Ja ihan varmasti nousee tunteet pintaan, kun on noin vähän aikaakin km...
  17. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Shalley juu ja jos niitä tissejä tarpeeksi monta päivää ennen menkkojen alkua puristelee ja painelee, ne jopa alkavat oikeesti aristaa :ROFLMAO::ROFLMAO: @mira.flower mullahan ei ole yhdessäkään kkm vuotoa ole ollut, kun keskenmeno on todettu. Ensimmäisellä kerralla halusin luottaa siihen...
  18. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    Onpas meitä nyt monta samoihin aikoihin piinailevia, mukavaa kun ei tartte yksin jännittää :barefoot: ja voidaan sitten vertailla olotiloja seuraavat kaksi viikkoa :ROFLMAO: Ja voin vannoa, että mä oon just sellanen, mulla on ihan kamalasti jo raskausoireita tyyppi :LOL: vaikka yleensä ne...
  19. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @tylleröinen_21 ei meilläkään kukaan varmaan enää mitään kysele, jos vielä raskaaksi tulen. Odottavat kyllä varmasti siihen saakka, kunnes joskus kerrotaan.. Mutta tiedän, että äitini on ehkä ensimmäisiä joka sitä asiaa joskus alkaa epäilemään. Keskenmeno on iso asia myös läheisille. Ja...
  20. K

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat syksy 2018

    @Shalley mä enen oo ennen käyttänyt ovistikkuja kauheestikkaan. Pcon takia ne näyttää yleensä millon mitäkin. Mutta nyt päätin kokeilla tähän kiertoon. Ja @Noups testi alkoi eilis iltaa kohti selkeästi haalenemaan. Ja nyt aamun on jomotellut taas tuota oikeaa puolta. Eli lasken sen eilis aamusen...

Yhteistyössä