Hakutulokset

  1. Mspitz

    Isot mamma housut xxl

    Kysyppä alusasujen erikoisliikkeestä, jos paikkakunnallasi on sellainen. Triumph tekee myös isoja alushousuja (mamabel) joten niitä voi löytää tavaratalostakin. Tukevia ne eivät ole, mutta päälle voi tarvittaessa kiskaista äitiystukihousut, joita saa isojakin kokoja erikoisliikkeistä ainakin...
  2. Mspitz

    rv37...painoarvio 3770g..suunniteltu sektio 2vkon päästä..

    Onpa reipas sf-mitta! Mulla oli isoimmillaan 36 molemmista.
  3. Mspitz

    rv37...painoarvio 3770g..suunniteltu sektio 2vkon päästä..

    Mulla oli rv 39 painoarvio 3800g ja kun syntyi rv 41+6 painoa oli 4290g. Ja esikoisesta sanottiin vielä synnyttämään mennessä että on alle 4kg ja oli 4320g.
  4. Mspitz

    Oletteko käyttäneet lapsen sängyssä

    Oikeesti? Jos laitan sänkyyn kaksi fleecepeittoa päällekkäin niin pitää kosteuden? Meillä on jenkkisänky ja poika nukkuu meidän välissä. Kuivaksi oppimisen jälkeen on tullut vain yksi yövahinko mutta en ole uskaltanut jättää muovifroteeta pois kun en keksi miten tuollaisen sängyn ikinä saa...
  5. Mspitz

    G: kauanko olet ollut nykyisen puolisosi kanssa?

    Minä -75 ja mies -72. Tavattiin 2003 elokuussa ja parin viikon päästä muutettiin yhteen. Vajaan 3kk päästä kihloihin ja 2004 syyskuussa naimisiin. :) Eli yhdessä oltu kohta 6 vuotta ja naimissa 5v. Lapset 3v4kk ja pian 10kk. Lisää saa tulla. :)
  6. Mspitz

    Hei taas kahden vuoden jälkeen!

    Moi! En kyllä muista sua mutta tervetuloa takaisin. Itsekin olen pitkähkön tauon jälkeen täällä taas. Meillä nyt siis lapset 3v+risat ja melkein 10kk. :)
  7. Mspitz

    Lyhenevä kuukautiskierto pillereiden lopettamisen jälkeen? Kokemuksia?

    Tervetuloa vaan tänne vanhusten joukkoon. ;) Mulla ei ihan vastaavia kokemuksia ole, mutta näin: alkuperäinen kierto joskus kauan sitten oli 32-34 päivää, sitten vuosien pillerien syönnin jälkeen 28 päivää. Vähän ennen ensimmäistä raskautta kierto lyheni 24-26 päivään. Silloin vaihdoin Diane...
  8. Mspitz

    Tiijättekö onko palstalaisten lapsilla lastenne kaimoja. Nimetkin saa kertoa jos haluaa.

    Meillä on Ville. :) Pikkusisko on Eila, löytyykö muita?
  9. Mspitz

    ekaa kertaa täällä

    Ei täältä saa lähteä tuollaisen pikkuseikan vuoksi. :)
  10. Mspitz

    ekaa kertaa täällä

    Päivää täältäkin. :) No, miten kävi???
  11. Mspitz

    Aitoa vauvakuumetta vai biologinen kello?

    Minä myös 34v ja lapset 3v ja 9kk. Seuraavasta haaveilen. Pysäytti tuo ap:n kommentti että viimeiset hetket käsillä! Ei mulla vaan. =)
  12. Mspitz

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    Päivitän: Poika 3v4kk ja tyttö 9kk =)
  13. Mspitz

    ASUINPAIKKAGALLUB

    Uki :wave:
  14. Mspitz

    Vieläkö täällä on tuttuja?

    Määki tulin käymään tänään toooooosi pitkästä aikaa. Pitäisköhän palata näille palstoille kun täällä näköjään on vielä samoja naamojakin. :) Olen ollut tässä välissä "vieraissa" mutta tipahdin siellä porukasta ja nyt olen vähän eksyksissä.
  15. Mspitz

    apua kaivataan...

    Ja pönttö löysi omistajan. :)
  16. Mspitz

    pidätkö kihla/vihkisormusta AINA, vai otatko pois tietyissä tilanteissa?

    Ai juu... En mäkään töissä voinut aina pitää, hygieniasyistä. Siitä on jo niin paljon aikaa etten tuollaista edes muistanut. =)
  17. Mspitz

    Pitkä etunimi lapselle?

    No sitten pidempi toinen nimi? Tai sulla taitaa olla ne nimet jo mietittynä mutta järjestys puuttuu? Onhan niitä paljon kenellä on kutsumanimenä muu kuin etunimi. Mun kummitytöllä kutsumanimi on kolmas nimistä. Ja hänen veljellään toinen nimi. Ja ne oli tarkoitettu niin jo nimiä annettaessa...
  18. Mspitz

    pidätkö kihla/vihkisormusta AINA, vai otatko pois tietyissä tilanteissa?

    Pidän aina paitsi näköjään nyt kun raskaana 41+4... Turvotusta nääs.
  19. Mspitz

    Pitkä etunimi lapselle?

    Se tasapainottaa jos laitat kolmannen nimen, tyyliin Petteri Mikko Joonatan. Eikö?
  20. Mspitz

    mistä piristystä' tylsyyteen

    Laivareissukin on kiva, vaikka vain päiväristeily jos ei halua olla yötä. Ja jos jaksat vielä istua pallomeren reunalla.

Yhteistyössä