Hakutulokset

  1. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nippetius: en ole keksinyt ratkaisua puremiseen, joka meillä jatkuu vaan.. (n) Aina kun puree niin laitan sormen väliin ja irrotan otteen, kiellän ja otan tissin pois. Sitten tyttö alkaa itkeä... 8 kk neuvolalääkäri Oli meilläkin tällä viikolla. Ei edes katottu mitään istumisia tms, musta...
  2. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kuulumisia vaan nopeaan... aika samanlaista vaihetta tuntuu kaikilla kyllä olevan :) Syömiset Tyttö syö kiinteitä hyvin 5 krt päivässä, Pilteillä mennään pitkälti, ei jaksaminen riitä muuhun. Toki välillä olen antanut esim. banaania tai kurkkua suoraan kouraan, mutta tuo vetää posket täyteen ja...
  3. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Hups, mulla on mennyt ihan ohi että niitä mittoja keräillään etusivulle. Olen kirjoitellut niitä tänne ihan muuten vaan, sori :P
  4. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Bebelle voimia tilanteeseen, nuo allergiat ym voi olla viheliäitä. Toivottavasti aika auttaa, pian! Neiti täytti täälläkin jo 5 kuukautta. Huoh. Koitan nauttia joka hetkestä ja samalla teen surutyötä kun on meidän viimeinen vauva näillä näkymin. Vaikka onhan sitä parhaassa tapauksessa vielä 20...
  5. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Harvoin tosiaan tulee kirjotettua. Niin se tahti harvenee kun lapset kasvaa.. :/ :) Neidillä oli tänään 4 kk neuvola. Kaikki edelleen hyvin, pituus oli jotain 64 cm, paino melkein 7 kg. Pipo 40 cm. Ollaan maisteltu pari päivää soseita. Ostin lastentarvikkeesta sellaisen uuden "tutin", minkä...
  6. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Terveiset täältäkin. Me ollaan myös muutettu isompaan asuntoon. Mukavaa kun on tilaa ympärillä taas. Ja nyt asutaan maan tasalla, niin ei tarvitse hissin kanssa pelleillä tai pelätä että 3 v putoaa ikkunasta (semmonen kiipeilijä). Tyttö täyttää viikon päästä 4 kuukautta. Ei vielä kääntyile...
  7. Ä

    Vauvan nukutusasento?

    Esikoinen kun syntyi 2012 suositeltiin kyljellään, puolta vaihtaen ettei toisesta puolesta kalloa tule littanaa. Nyt 2015 kun kuopus syntyi ei kukaan suositellut enää mitään. Enkä kyllä kysynytkään. Olen edelleen nukuttanut kyljellään ja vuorotellen puolia, mutta välillä myös selällään. En ole...
  8. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Täällä taas miehellä on kesäloma vasta edessä ja jouluna pitää vielä 2 viikkoa isyyslomaa. Ihan kiva että lomailee nyt, kun neiti on asteen "vaativampi". Siis ei nyt mikään vaativa vauva vieläkään oikeasti, mutta unet on lyhentyneet päivisin, nukkuu paljon pätkiä. Ja paljon haluaa olla sylissä...
  9. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Eka hammaslääkäri? :D Me ollaan molemmille otettu rotat ohjelman mukaan. Pari päivää ollut mahavaivaa, mutta mieluummin se kuin sairaalassa letkuissa. Riitti se yksi kerta kun normilenssun yhteydessä tyttö polille vietiin ja häntä tökittiin neuloilla ja otettiin jotain näytteitä syvältä nenästä...
  10. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Toi on kyllä hassua miten automaattisesti sitä toimii. Aamulla ei muista ollenkaan koska on vauvan tissille nostanut. Meillä on sellainen pieni kastikekattila, jossa olen keittänyt vauvan satsin erikseen. Jos esim. teen muulle perheelle kanakastiketta, niin pienen erän kanasta heitän...
  11. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Bebe Paha se tosiaan on pullosta antaa jos pullo ei kelpaa :P Isä vei neidin eilen 3 kk neuvolaan. Sai rotarokotteen ja piikit kumpaankin reiteen raukkapieni. Painoa on nyt 6090 g ja pituutta 61 cm. Tasaisesti kasvaa. Rotasta tuli melkoiset vatsanväännöt ja limakakat ja pieni lämpökin nousi...
  12. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kiitos vielä onnitteluista :) Bebe Onko tyttö siis kuitenkin tyytyväinen syöttöjen välillä, vai huutaako nekin? Onko paino noussut hyvin? Masuvaivaiset vauvat voi joskus koittaa hakea lohtua siitä rinnasta kurjaan oloon, mutta se aiheuttaakin sitten vaan ylensyöntiä ja lisää kurjaa oloa. Ja...
  13. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Juhlat meni meilläkin hyvin. Tyttö sai nimen ja kasteen ja minusta tosiaan tuli rouvasihminen - vihdoinkin :D Vieraat oli iloisesti yllättyneitä! Täälläkin valveillaoloaika päivisin on lisääntynyt. Tyttö ottaa yleensä kolmet päikkärit, mutta en yleensä katsele kellosta kuinka pitkiä ja mihin...
  14. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Huh, helteet tosiaan tuli :) Itse en ole vielä antanut vauvalle vettä, juuri tuossa mietin että vois hälle sitä keitellä mutta ei tyttö suostu juomaan pullosta, ainakaan maitoa. Koitin lypsättyä sekä korviketta moneen kertaan. Joten tänään juoksin taas kaupoille etsimään mekkoa minkä kanssa...
  15. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Bebe.. toivottavasti syy selviää. Voihan se olla myös monien asioiden summa. Miten vauva kasvaa? Jos hyvin niin ehkä ei nälkäänsä itke. Meillä esikoinen kyllä oli samanlainen ja koliikiksi lääkärit totesi. Rintaa halusi ja sit siinä raivosi. Rinnasta haki lohtua mutta toisaalta siitä tuli...
  16. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Tänään kiersi facebookissa tieto että pikkukeskoset turun seudulla kaipaa kipeästi luovutusmaitoa. Eli jos joku kynnelle kykenevä lukee tätä niin menkää ihmeessä luovuttamaan :) Siitä saa paitsi rahallisen korvauksen niin myös hyvän mielen. Hassua kyllä että noin tärkeästä asiasta ei sairaalassa...
  17. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Lastenvaatemerkit todellakin jakaa mielipiteet, "omat merkit" taitaa löytää vaan kokeilemalla. Itse ostan vk-puvuiksi aina reimatecit, minusta niissä on paras hinta-laatusuhde. Tecit siksi että pitää vettä. Sadetakkia ei olla edes tarvittu reiman kanssa, mutta kurahousuiksi ostan aina Jesper...
  18. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mites lakan vauva voi? Meillä taas mies ei ymmärrä mitä stressaan imettämistä julkisilla paikoilla... jos tissi vähän vilahtaa niin so what :D En voi sille kuitenkaan itse mitään, en pysty imettämään jos stressaan että jotain vilkkuu. Siis edes imetyspaidat ei auta, kun nänni voi siinä vilkkua...
  19. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Lakka83 Tervehtymistä pikkuiselle <3 meillä oli sama vaiva, ottivat kokeita ja saatiin lupa lääkitä kotona. Vaikka muut oli kovassa lenssussa, vauva sairasti onneksi pienemmin. Eli kai se imetys edes vähän sitten suojaa... Meillä kans tyttö "protestikiukkuaa" välillä, kun hänet laskee esim...
  20. Ä

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Nyt näkyy lakan kakut, hienot (y) Ja hienosti kasvaa keviksen poika, on kyllä huimaa tahtia kun kolminkertaistaa painonsa :D Minulla oli edellispäivänä jälkitarkastus. Kaikki oli hyvin ja sain minipillerireseptin. En aloittanut vielä, koska täällä ilmeisesti alkoi kuukautiset jo :eek: Onko...

Yhteistyössä