Hakutulokset

  1. V

    4-vuotis neuvola

    Meillä näkö,kuulo,piirtäminen,saksien käyttö,helmien pujottaminen naruun,eri muotojen tunnistaminen,mallista piirtäminen,viivaa pitkin kävely,pallon heitto,yhdellä jalalla hyppiminen,sanojen tunnistaminen kuvasta.Osa mielestäni liian vaikeita 4-vuotiaalle,meillä meni toista tuntia,ja ei...
  2. V

    4-vuotis neuvola

    Meillä näkö,kuulo,piirtäminen,saksien käyttö,helmien pujottaminen naruun,eri muotojen tunnistaminen,mallista piirtäminen,viivaa pitkin kävely,pallon heitto,yhdellä jalalla hyppiminen,sanojen tunnistaminen kuvasta.Osa mielestäni liian vaikeita 4-vuotiaalle,meillä meni toista tuntia,ja ei...
  3. V

    4-vuotis neuvola

    Meillä näkö,kuulo,piirtäminen,saksien käyttö,helmien pujottaminen naruun,eri muotojen tunnistaminen,mallista piirtäminen,viivaa pitkin kävely,pallon heitto,yhdellä jalalla hyppiminen,sanojen tunnistaminen kuvasta.Osa mielestäni liian vaikeita 4-vuotiaalle,meillä meni toista tuntia,ja ei...
  4. V

    NIMIASIAA... (Taas näitä)

    miltäpä kuulostaisi Tessa Tuulia,ei tulisi etunimi ihan heti vastaan!
  5. V

    voi yläkertalaisia.

    Taidetaan ruveta kohta porailemaan amppeleita kattoon niin eiköhän tuu hiljaista :)
  6. V

    voi yläkertalaisia.

    Yläkerrassa ajetaan jatkuvasti muovimopedilla.Ei oo kivä kuunnellapäivästä toiseen samaa ääntä.Kehtaisinko kävästä ovella huomauttamassa asiasta? :ashamed:
  7. V

    OLIN EILEN SÄNGYSSÄ VARATUN MIEHEN KANSSA

    \ Alapää vie kato
  8. V

    Kun ei halua omaa miestä...

    se saattaa olla ihan omasta mielentilasta,elämäntilanteesta kiinni!! mikä on elämäntilanteesi tällähetkellä? vasta synytyny vauva? tai raskaan? masennusta? väsymystä?? koita jaksaa! toivottavasti tilanne paranee ja seksi maistuis paremmalta.sun pitäs pystyä nä'istä ongelmista puhua miehesi kanssa.
  9. V

    Foolihapon syöminen

    Foolihapon syöminenhän olisi hyvä aloittaa jo ennen raskauden alkua. Ok, mutta miten pitkälle raskauteen sitä olisi hyvä syödä? Ekat 12 viikkoa? Pidemmälle? Sehän vaikuttaa sikiön hermoston kehitykseen. Eli kannattaaako raskausaikana syödä esimerkiksi monivitamiinin lisäksi vielä erikseen...
  10. V

    Sima ollut perjantaista ämpärissä, millon pulloon?

    :attn:
  11. V

    mikä oikeus?

    \ Niin,edellisten vastausten kans samaa mieltä.Pitäskö katsoa peiliin?
  12. V

    Spinaalipuudute ja sen vaikutus?

    :attn: kiinnostaa minuakin
  13. V

    5 v ja neuvola..miten sujunut tehtävät

    meillä oli pojan 4-vuotisneuvola viime kuussa ja se meni täysin pöydän alle!Poika ei suostunut minkäänlaiseen yhteistyöhön neuvolatädin kanssa,eli kieltäytyi kaikista tehtävistä,edes pituutta ja painoa ei saatu otettua.Ja tämä kaikki alkoi siitä,että poika ei saanut leikkiä neuvolan...
  14. V

    Päiväkodin pakkopäiväunet

    meillä poika 4vuotta eikä mitään ongelmaa päiväunien kanssa,hoitoon mennään aamuisin 6.30,joten unet maistuu jo puolilta päivin.Iltaisin laitan nukkumaan viimeistään kahdeksalta,joten yöunta tulee lähes kymmenen tuntia.Viikonloppuisin pakko nukuttaa päikkärit,jos ei,loppupäivä on täyttä...
  15. V

    Kuumelääkkeistä

    meillä pojalla pari vuotta sitten korvakierre,ja sain reseptillä pronaxenia,hyvä lääke sinänsä,mutta tuntuu ettei heti ala kuumetta laskemaan,on kylläkin pitkävaikutteinen.Siihen rinnalle lääkäri kirjoitti panadolia,nestemäisenä,joka taas mielestäni alkaa piankin laskemaan kuumetta,itse olen...
  16. V

    Pino yli 80kg painaville...

    mulla on jäänyt molemmilta lapsilta reilusti liikakiloja,tyttö nyt 11v ja poika täytti 4v viikko sitten.Tän vuoden helmikuussa tuli mitta täyteen,vaaka näytti 82kg ja pituutta 172cm.Oli pakko alkaa tehdä jotain...joten marssin lähimpään tavarataloon ja ostin kävelysauvat,sijoitin niihin 11...
  17. V

    Pino yli 80kg painaville...

    mulla on jäänyt molemmilta lapsilta reilusti liikakiloja,tyttö nyt 11v ja poika täytti 4v viikko sitten.Tän vuoden helmikuussa tuli mitta täyteen,vaaka näytti 82kg ja pituutta 172cm.Oli pakko alkaa tehdä jotain...joten marssin lähimpään tavarataloon ja ostin kävelysauvat,sijoitin niihin 11...
  18. V

    Levolacista

    meillä myös ollut käytössä levolac,mutta olen siirtynyt luumusoseeseen,ja pojan vatsa pysynyt kunnossa.poikakin kakkaa yleensä 3 päivän välein,neljäntenä päivänä annan purkin luumua,sokerin ja maidon kera ja vatsa toiminut.ei muuta kuin muutama luumupurkki kaappiin varalle ja kokeilemaan,kantsii...
  19. V

    Levolacista

    meillä myös ollut käytössä levolac,mutta olen siirtynyt luumusoseeseen,ja pojan vatsa pysynyt kunnossa.poikakin kakkaa yleensä 3 päivän välein,neljäntenä päivänä annan purkin luumua,sokerin ja maidon kera ja vatsa toiminut.ei muuta kuin muutama luumupurkki kaappiin varalle ja kokeilemaan,kantsii...
  20. V

    Kuinka usein pyykkäätte & vaihdatte lapsen vaatteita?

    meillä pesukone pyörii päivittäin,lapset 4ja 11-vuotiaat.Alusvaatteet molemmille vaihdetaan joka ilta,päiväkotivaatteet illalla pyykkiin,ulkoilupuku pestään lähes joka ilta,näiden kelien vuoksi.Itsekin vaihdan alusvaatteet joka päivä sekä puseron.Jotenkin tuntuu mukavammalta aloittaa päivä...

Yhteistyössä