Hakutulokset

  1. M

    Miestä epäilyttää; Voiko hän syödä 2pvää vanhoja hornetteja?

    Me ollaan syöty paljo vanhempiaki ei 2 pvää mitää tee jos kypsentää kunnolla
  2. M

    Lähtisittekö kotihoitoon töihin, jos

    No juu lähtisin.Siellä joskus töissä ollutkin ja palkka ei oo ollu kyllä noin hyvä.
  3. M

    värjäsin sitte pääni..tuli "nätin" sininen!perkele

    Hei näiks mä sut eilen.. :whistle:
  4. M

    Päiväkodissa vain kevyt maitoa???

    Siis mitä hittoo sen on väliä hyvänen aika?! :o
  5. M

    Sokerirasituksesta tietävät

    En tiä mihin vaikuttaa mutta suun saa kerran kostuttaa jos ottaa vaikka lääkkeen tms mutta muuten ei.Näin ainakin mulla oli heinäkuussa.Joten älä ota vettä niin ei tarvi miettiä.Jano kasvaa suuremmaks kun tietää ettei saa juoda.
  6. M

    Raskausarpien ilmestyminen -> millä viikolla?

    vaaleita arpia tuli viikolla 20+ ja punasia tais tulla viikoista 30 eteenpäin
  7. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Millä ihmeellä te nyt pääsette vielä loppuraskaudessakin ultraan ja painoarvioon? taisin tätä jo kysyäkin mutta en muista.Meillä siis rv 11,20 ja 36 mahdollisuus päästä.
  8. M

    Kiusallinen vaiva

    :wave:
  9. M

    Kiusallinen vaiva

    ..voiko olla että tullut vanha peräpukama takaisin ja se kutisee aina välillä? Vähän väliä hinkkaan alapäätä puhtaaks että ei likasuudesta kyllä johdu ja kihomatoja ei oo näkyny.Mulla siis kerran ollu 1 pukama ja siitä jäi semmonen nahkaklöntti muistoks kun ite pukama lähti mutta nyt...
  10. M

    Mikä avuksi rautalääkkeiden aiheuttamiin vatsakipuihin?

    apteekissa sanottiin ainakin mulle että obsidan ois kaikista vatsaystävällisin käytössä olevista rautalääkkeistä. Ja kakkat.Mulla oli niistä maha vuoron perään ripulilla ja ummetuksella ja ilmavaivojakin riitti.Jätin lääkkeen pois ja rupesin vetään rautapitosta ruokaa niin on pysyny...
  11. M

    Onko pimppi posliinina?

    Ei oo kun en näe kunnolla alakertaan,nimimerkki rv 33+2
  12. M

    Painoarvio rakenneultrassa?

    20+4 vai mitä se oli niin painoarvio oli 315g
  13. M

    ¤¤¤LOKAMASSUT -08 Syyskuussa¤¤¤

    Oi kauhee.. :o Ettekä oo ollu sänkypuuhissa tai ei oo tehny mitää raskasta? Oliskohan se h-hetki sulla ny tulollansa? :whistle: :hug:
  14. M

    ei yhtään innosta, seksi..

    Kyllä tietää,kerroin sille asiasta jo aikapäiviä sitten.Sano vaan että ei oo mitää syytä näyttää sitä että hän mua himoittis kun kuitenkaan varsinaista seksiä en halua.. :/ Ei se aina mun haluamisesta sitä paitti oo kiinni jos ei tehdä,sattuu oleen alapääkin aika turvoksissa,närästystä ja...
  15. M

    ei yhtään innosta, seksi..

    Mä en jaksaisi/ei innosta seksi mutta haluaisin että mies haluais mua niin paljon että sanois sen ja vaikka vähän peppua puristelis.. :snotty: Mutta kun sitäkään ei vissiin ihan täysillä aina innosta ja ei jaksa työpäivän jälkeen.Jääny ny olemattomiin raskauden aikana.Nyt rv 32+6.. :whistle:
  16. M

    17päivään asti 150e

    Hyvin pärjää kun tarpeeks yrittää..Siis jos tosta ei tartte maksaa mitään puhelinlaskuja tms.. :whistle:
  17. M

    kyypakkaus ja koira ja ampiaisenpisto

    Luin just jostain että nykykäytännön mukaan koiralle ei saisi antaa kyypakkausta vaan viedä suoraan lääkäriin,saattaa aiheuttaa esim rytmihäiriöö tms
  18. M

    Mihin tuloluokkaan kuulumme?

    Mä en ymmärrä että miten ihmeessä noi on huonot tulot jonkun mielestä.. Keskituloisia te olette.Meillä 2 aikuista+kohta 1 lapsi,minun äit.pväraha nettona 280?/kk,miehen palkka nettona jonkun tuon 1300?/kk ja sit viä lapsilisä enkä näe syytä miksei pärjättäisi.Ja maksetaan esim...
  19. M

    Ultrassa veikattu poikaa rv27+, uskaltaako luottaa???

    Kyllä noilla viikoilla pitäis jo selkeesti näkyä..Meilläpäin ultraan pääsee vaan viikolla 11 ja 20 ja noilla viikoilla on viä epäselvää,mut 27 onki jo eri juttu..
  20. M

    Paljonko painosi on noussut viikolle 20 mennessä?

    Tais olla joku 5kg enempi painoa viikolla 20 kun lähtötilanteessa

Yhteistyössä