Hakutulokset

  1. R

    Huhtikuiset 2024

    Moikka, mahtuisko vielä fb-ryhmään? ☺️
  2. R

    Huhtikuiset 2023

    Meillä kävikin huonosti :( Tänään tuli aamulla yhtäkkiä pieni määrä verta ja menin heti gynelle kun ajan sain. Vuoto loppui mutta silti saatiin huonot uutiset. Keskeytynyt keskenmeno jo viikolla 9 (tänään piti olla 11+5) ja huomenna päivystykseen hakemaan lääkkeitä avuksi :’( NT ois ollut...
  3. R

    Huhtikuiset 2023

    Olin juuri kirjoittamassa samaa. Noista labroista ei kai voi päätellä oikeastaan mitään yksistään :)
  4. R

    Huhtikuiset 2023

    Ennen mun mielestä noita arvoja ei ole edes päässyt itse näkemään, tosi tyhmää et nyt ne näkyi tuolla omissa labratuloksissa! (Ainakaan en muista kahdesta aiemmasta nähneeni noita tommosia lukuja…) Ehkä vaan uskotaan siihen et kaikki ok ja selviää ens viikolla :) Sen verran Googlesta myös sain...
  5. R

    Huhtikuiset 2023

    Ärsyttää ja kuormittaa olla näin hermona kaikesta, mutta kai se kuuluu asiaan ja ens viikon ultra vaan jännittää. Sain labratuloksissa niitä NT-ultran labratuloksia enkä ymmärtänyt luvuista mitään, ja googlasin hulluna niitä arvoja kun ne vaikutti niin korkeilta. Mutta lopulta kai ihan hyvä että...
  6. R

    Huhtikuiset 2023

    Moi kaikki! Tekipä hyvää lukea ketjua läpi <3 Aivan on samoja mietteitä täällä menossa! Saanko liittyä seuraan? :) Myös FB-kiinnostaa. Mulla menossa nyt 10+3 ja kävin varhaisultrassa 6+2, jossa näkyi syke ja kaikki oli OK. LA siis 5.4. NT-ultraan vielä 1,5 viikkoa aikaa ja nyt on piinaavaa...

Yhteistyössä