Hakutulokset

  1. ~SeaWind~

    Aviopuolisot yhtäaikaa (avo)vankilassa

    Ei ole suhde vahingollinen kummallekaan osapuolelle. Molemmat istuvat eri rikoksista, ja nämä rikokset ovat tapahtuneet ennen ks. avioliittoon solmimista. Joten tuskinpa lienee perusteltua evätä tapaamisia tuollakaan perusteella.
  2. ~SeaWind~

    Aviopuolisot yhtäaikaa (avo)vankilassa

    Mitä itse olen ottanut selvää, niin vankeusrangaistus ei perustu siihen että perhesuhteita yritettäisiin tuhota. Tapaamisillahan niitä nimenomaan pyritään säilyttämään siten että vangilla on edelleen nämä perhesuhteet joihin palata kun vapautuu. Sitä tosin yritän selvittää, päteekö tämä...
  3. ~SeaWind~

    Aviopuolisot yhtäaikaa (avo)vankilassa

    Eli tilanne lyhykäisyydessään: Ystävä pariskunta (naimisissa, ei lapsia) ovat kumpainenkin saaneet ehdottoman vankeusrangaistuksen. Molemmat pääsevät ensikertalaisena, istuttavaa jää 10kk molemmille, ja tämän hetkisen tiedon mukaan kumpikin menisivät suoraan avotaloon. Tällaista tilannetta...
  4. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tämän päiväm hcg 208. Nousee edelleen oikeaa tahtia, mutta oma lääkärini Dextrasta soitti pari tuntia sitten että vaikka hcg nousee oikeaoppisesti niin silti ollaan 5vrk jäljessä. Jos raskaus olisi normaali, niin nuo minun hcg arvot vastaa päivää 4+1. Ja todellisuudessa tänään on 4+6. Eli nyt...
  5. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tulin päivittelemään kuulumisia. Eli siis tämän hetken tilanne tiivistettynä: Ensimmäinen hcg arvo oli toissapäivänä 79, siitä 26h kuluttua arvo oli 121. Tänään, tasan 48h ensimmäisestä mittauksesta arvo oli 160. Eli tällä hetkellä mun hcg tuplaantuu tarkalleen tasan 48h välein. Jos jotsin...
  6. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hcg eilen 79. Tänään 121. Eli nousee sillä tahdilla että tuplaantuu 48h välein. Se on meidän lääkärin mukaan normaali tahti. Arvot ovat auttamatta liian matalat mutta nousevat kyllä ihan käyrien mukaisesti kuten pitääkin. Eli vaihtoehtona on joko se että alkio on kiinnittynyt 2-3vrk myöhemmin...
  7. ~SeaWind~

    Toistuvat kohdunulkoiset raskaudet.

    Täällä kirjoittelee 24 -vuotias nainen, liittyen kohdunulkopuolisiin raskauksiin. Olemme mieheni kanssa yrittäneet saada lasta siitä lähtien, kun täytin 18 -vuotta. Ensimmäisen kerran tulin raskaaksi vuonna 2012, raskaus jouduttiin kuitenkin keskeyttämään jo viikolla 5+5, sillä sikiö löytyi...
  8. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiuski, Siida, ja Janzu Ei ole ultraäänitutkimusta vielä tehty. Tehdään ensiviikon tiistaina. Mulla olisi ollut tänään RV 4+3. Hcg arvon olisi kuulunut olla jossain 200-400 välissä mutta se olikin vain 79. Vaikka kiinnittyminen olisi tapahtunut päivää oletettua myöhemmin, niin sinäkin...
  9. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tonne lokakuussa plussanneisiin saakin sitten mun kohdalle merkitä "(KU)". Taas yksi kohdunulkoinen siis muiden jatkoksi. Hcg arvo aivan liian alhainen, nousee mutta ei tarpeeksi nopeasti. Tiistaina metotreksaattipistos. Ei ole meillä siis vieläkään yhtään normaalia raskautta. Kaikki tähän...
  10. ~SeaWind~

    ~*~ alkionsiirroista plussanneet ~*~

    Hei te kanssa sisaret. Oon tässä jo pari päivää pohdiskellut uskaltautuisiko sitä vielä tänne teidän kanssa kirjoittamaan. Päätin kuitenkin rohkaistua ja ajatella siten että mieluummin elän kuten "normaalit" alkuraskautta elävät kuin lukkiudun oman pääni sisälle pelkään keskenmenoja...
  11. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiuski mullakin on tuota vatsan viiltelyä/vihlontaa ollut nyt muutaman päivän. Tänään onkin sitten vihlonut ihan kunnolla. Lisäksi tänään koko aamun närästi kovasti, iltaa kohden alkoikin sitten tosi voimakas pahoinvointi joka nyt vadta pikkuhiljaa helpottaa. Tiputteluja/tuhruilua ei ole ollut...
  12. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    http://aijaa.com/ySEEtJ Vahvistuu vahvistuu. ❤
  13. ~SeaWind~

    RV 5+1, hcg 189...

    Lueskelin tässä kolmen vuoden jälkeen vanhoja kirjoituksiani. Tosiaan, tämä raskaus josta aloituksessa olen 3 vuotta sitten kertonut, ei ollut normaali raskaus. Kyseinen raskaus sijaitsi vasemmassa munajohtimessa, ja jouduttiin keskeyttämään metotreksaatin avulla. Kyseisen kohdunulkoisen...
  14. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tässä kuvakoostetta eiliseltä ja tältä päivältä. Ylin on eilinen ilta, keskimmäinen tänäaamuna, ja alin nyt 20min sitten. http://aijaa.com/bCPDon Tuhruilu jatkuu edelleen, mutta toistaiseksi pysyy hyvin niukkana, ja kaikki tuntuu siltäosin olevan hyvin kun viivat vain vahvistuu. Huomenna...
  15. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Minkä ikäinen alkio teille siirrettiin? Väkisinkin tulee olo että onko meidän alkio oikeassa paikassa saatikka elossa kun meillä "jo" pp9 ja silti on haaleampi viiva kun mitä teillä on paria päivää aiemmin.. :)
  16. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiuski Mikä pp sulla on tänään? Mulla pp9, ja maanantaina alkais mullakin uusi kierto, jos normitilanne olis. : )
  17. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Enpäs mä lähdekkään täältä vielä minnekkään, jos jonnekkin niin mahdollisesti plussaneisiin! ;) Se mun eilinen "vuoto" on pysynyt tosi niukkana tuhruna. Kunnon veristä vuotoa ei ole vielä alkanut tulla, ja toivottavasti ei tulekkaan; tänään päivällä testi ninittöin näytti vain parin tunnin...
  18. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Niin siinä kävi että tämäkin pieni huuhtoutuu vessasta alas... Kiitän teitä kaikkia tässä kohtaa tuesta. On karua joutua vasta 24 vuotiaana hyväksymään se tosiasia ettei minusta koskaan tule äitiä. Meidän laosettomuushoitotaival päättyy tähän, ja vetäydyn nyt pohtimaan sitä, miten meidän...
  19. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    http://aijaa.com/9ook2p Pp8 siis tänään ja testi tehty aamulla. Samanlainen haamulainen kuin eilen. Vaikka virallinen testipäivä on vasta pp11, niin ei taida olla normaalia että noin haaleita viivoja tulisi enää pp8. Kyseessä siis joko kemiallinen tai sitten kiinnittymis-yritys. Taidan jättää...
  20. ~SeaWind~

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    http://aijaa.com/fKGZkz Tämäniltainen pregchek. Kai joku muukin jo näkee jotain! Ainakin livenä mun mies, ja äitikin näkee!

Yhteistyössä