Hakutulokset

  1. M

    3-kymppiset toista odottavat

    Tervetuloa @Napsuli81 ja ihana jälleen kohdata @babygreen :love: Kuulostaa kyllä hurjalta nuo liitoskivut :eek: Mulla ei ekasta juuri ollut. Mitä nyt lonkkaa särki niin ettei oikein pystynyt nukkumaan. Mutta likkumista ei haitannut. Saas kattoo miten nyt käy... Pahoinvointi on kyl kans ollu...
  2. M

    Huhtikuiset 2018

    Halleluja ja kiitos jeesus (sekä Suomen neuvola)!! Hullu pahoinvointi laantui kuin taikaiskusta, kun sain omeprazol närästyslääkettä!! (y):)
  3. M

    Huhtikuiset 2018

    Aivan järkyttävä pahoinvointi :cry: Miri 7+0
  4. M

    3-kymppiset toista odottavat

    Löytyykö muita 3-kymppisiä toisella kierroksella olevia?
  5. M

    3-kymppiset toista odottavat

    Oi ihanaa @Marjee !! Mahtavaa että liityit! Ei oo totta toi sun laskettu aika! Mulla on 8.4. :LOL: Eli ihan samoissa mennään! Mulla kans hetkellisesti katos kaikki oireet juurikin tolkutonta väsymystä lukuunottamatta. Sitten tuli kuvioihin jär-je-tön turvotus!! Ja tänään. Pahoinvointi. Vasta...
  6. M

    3-kymppiset toista odottavat

    Heippa! Ajattelin tämmöisen ketjun aloittaa, kun samanmoinen on kuumeilijoissakin :) Olisi mukava saada tuttuja ja muita samassa elämänvaiheessa olevia tänne... :)
  7. M

    Huhtikuiset 2018

    Kris-tus tätä väsymystä!!:confused: Ei ollu kyllä esikosta tämmöstä. Tuntuu että kaupassa väkisin rojahtaa kärryjä vasten tirsalle:sleep:
  8. M

    Huhtikuiset 2018

    8+ viikolle, eli tohon elokuun vimpalle viikolle. Mulla on siinä aamulla neuvola ja iltapäiväksi varasin varhaisultran :LOL: Mikä sua @Tiituu arastuttaa neuvolan varaamisessa?
  9. M

    Huhtikuiset 2018

    No voi vehnä @Tiituu o_O Onko maanantaina jo auki?
  10. M

    Huhtikuiset 2018

    Huh! Kädet täristen neuvola varattu!
  11. M

    Huhtikuiset 2018

    Tänne alkanut pahoinvointi rantautua... :sick: Mitä te napostelette pitääksenne ällöolon kontrollissa? Kauheesti ei ois varaa painoo kerryttää, niin yritän kovasti pohtia mikä vois olla helposti mukana pidettävää, kevyehköä syötävää (n)
  12. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos, minä olen myös ihan tyytyväinen pelkästä plussalistalle pääsystäkin :love: Pidän ihan hirmusti kaikille peukkuja!!!!
  13. M

    Huhtikuiset 2018

    Mulla aika kovia repäisykipuja ajoittain, paineen tunnetta alavatsalla ja rinnat kipeät. Pahoinvointi astui viimeksi kuvioihin 5+2 joten jos samoilla mennään, niin viikko armonaikaa :D
  14. M

    Huhtikuiset 2018

    Minäkin lähetin sähköpostia @mamina :) Mites kaikilla sujuu? Onko teillä jo oireita?
  15. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Voi ei @Naadis :cry::( Niin epäreilua. Paljon voimia <3
  16. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Oi @Tiituu miten huikeaa!!!! Tuhannestituhannesti onnea ja liimaa ja tarraa ja kaikkea ihanaa!!! :love: Hyvä puhuri nyt selkeesti päällä, niin ehkä @Miljamaaria sunkin jomot kuitenkin paljastuis ihan muuksi!!! @Hyrräpää kuulostaa kyl kurjalta nuo megakierrot :unsure: Ehkä tosiaan gynereissu...
  17. M

    Huhtikuiset 2018

    Tänään plussattu kunnon viivoilla rv 3+5. Ovulaatio oli kumminkin tässä kierrossa niin aikaisin, että dpo jo 14. Siksi uskallan jo liittyä tänne :) Tarrasukkia ja kaikkea muutakin hyvää teille kaikille!
  18. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Lämmin kiitos kaikille onnitteluista!!:love: Sydämestäni toivon onnea kaikille!! Joku kyseli oireista, niin torstaina alkoi repäisykivut ja ne erottuivat niin selkeästi muista kierroista, että pisti silloin miettimään. En vaan uskaltanut toivoa... tissit parin päivän aikana myös kipeytyneet ja...
  19. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Oi apua @Tiituu !!!:love: milloin testaat r-testillä??
  20. M

    3-kymppiset toista lasta yrittävät

    Kiitos @Hyrräpää :love: Tuntuu tosiaan itsestäkin siltä, että tämä ei enää ole kemiallinen! Oi kunpa tästä lähtisi nyt oikein plussien aalto!!!! @Tiituu mikä tilanne?

Yhteistyössä