Hakutulokset

  1. M

    pojalle nimi? :)

    Apua kaivataan! Hätä siis ei ole vielä kovin kummoinen, mutta meille on siis poika tulossa ja ahdistus tuli samantien kun saimme tietää tästä, tytölle kun olisi nimi ollut lyöty jo lukkoon :D Kävin kirjastostakin kaksi nimikirjaa hakemassa ja tuloksena nolla nimeä. Tämän tapaiset on kivoja...
  2. M

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? 3.7.15 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10? En oo ajatellut asiaa pahemmin..oisko jotain 5-6? 3. Oletko voinut pahoin? Alussa joo, viikoilla 6-7 eniten ja pikkuhiljaa on vähentyny. 4. Haluatko saada etukäteen selville lapsen sukupuolen...
  3. M

    voi jee...

    Iso probleema.. Ollaan seurusteltu 1,5 vuotta ja yhdessä asuttu melkein koko tämä aika. Noin vuosi sitten ostettiin omakotitalo, molemmilla on työt ym. kaikki on kasassa. Mies on kuitenkin ennen minua aina elänyt sinkkuna, saanut mennä ja tulla miten lystää, ei ole tarvinnut ottaa muita...
  4. M

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Sekaisin kun olen, tein jo nettitestejä sukupuolesta ja kaikki neljä testiä väittivät että poika on tulossa. Kun luin Nannanas kommentin, varmistuin nyt kyllä lisää. Tissit aivan älyttömän kipeät, isot ja piukeat! Mahtavaa, vihdoin miulakin on tissit... :D Muita oireita ei pahemmin ole...
  5. M

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Päivityspyyntö, tai no lisäyspyyntö :D SIIS: LA 4.7.15, Mar Mar, esikoinen tulossa, 25v., EKKS
  6. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    bumpy, plussasin 28.10.14 :)
  7. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Voiko noin aikaisilla viikoilla olla jo noin isoja mahoja? oih voih :D Mulla menossa 5+0 ja mitin että miten sitä töissä peittelen, varsinkin jos tuommosia tulee jo alussa :D Eka lapsi kylläkin tulossa, oon ymmärtäny et ei iha niin nopsaa kasva? Ehkä mäkin alan kuvailemaan pikkuhiljaa, nyt oon...
  8. M

    Heinäkuun Hellemasut 2015

    Miekin varovasti mukaan! Nyt pitäisi olla 5+0. Laskettu aika laskureiden mukaan 4.7.15 :) Ikää 25, ensimmäinen lapsi! ja ööööö EKKS :)
  9. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    bumpy, nimeomaan haluan! kun meillä meni näinkin pitkään, olen seurannut mielenkiinnolla miten toisilla on. Lähipiirissä sama jännitys ja musta ihana täällä seurata :) Joo meillä meni jonkun aikaa. Viime raskaudesta on 7 vuotta, silloin vielä tosi nuorena en ollut yllätykseen valmis ja tein...
  10. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Kiitos :) ja evuska, onnea onnea onnea myös teille! <3 ihanaa <3
  11. M

    Esikoinen vuodelle 2015

    Täältä ilmoittautuu Mar Mar 25v, nyt menossa kp 34/28-29, yk 16 ja tästä raskaaksi:) eli noin rv 4+6 nyt :)
  12. M

    Kuvia plussatesteistä

    IMG 2504 1.testi on 31/28-29, aamupissistä 2.samalta päivältä, mut päiväpissistä 3.testi 32/28-29 päiväpissistä :)
  13. M

    ISÄT! auttakaa!

    Näitä keskusteluja on varmasti ollut paljon, mut mut.. Me ollaan oltu yhdessä 07/13 alkaen, ei siis kovin pitkään, mutta meillä kuitenkin yhteinen oma talo ja lasta ollaan mietitty ja vihdoin päästiin lapsettomuushoitoihin, ensimmäinen aika olisi ollut nyt 11.11.14 mutta kuinkas ollakkaan...
  14. M

    Ihanaaaaa!!!!

    ihanaaaa! onneee myös siule :) meillä ei oo vielä lapsia. Oltiin menossa marraskuun puoles välissä lapsettomuuspolille mut nyt se vaihtukin neuvolaan :)
  15. M

    Oireet ennen positiivista testiä

    Testasin tänään (!!!!!!!) 31/28-29 reippaan plussan aamupissistä ja n.4h päästä päiväpissistä ja viiva vaan vahvempi :) Oireina -perus tissikipu -alavatsa/menkkajuilinnat -mielialanvaihtelut (aloin itkemään kun mun äiti oli tehny mulle vääränlaisen maton...) tästä oikeestaa aloin jo...
  16. M

    Ihanaaaaa!!!!

    Nyt on pakko hehkuttaa että nyt se onnistui, yrityskerta 16 ja vihdoin tänä aamuna aiiiiivan selvä positiivinen raskaustesti!!!!!!
  17. M

    36/28, missä menkat?

    Tiedän että tämän kaltaisia keskusteluja ollut vaikka kuinka paljon, mutta mua alkaa tilanne oikeesti ahdistamaan. Mulla on tällä hetkellä menossa jo 36/28, menkat jo siis tovin myöhässä. Mitään kummoisempia oireita ei ole, väsymys ja oksentelu aamupäivisin, mutta oksentelua ollut muutenkin...
  18. M

    Miten myöhään voi plussata?!

    Täällä nyt sellanen tilanne että menkat tasan viikon myöhässä, VIISI negaa tehty, viimeisin tänä aamuna. Mite helvetin pitkää tässä pitää ootella sitä mahdollista plussaa tai niitä menkkoja? Mua vaan oksettaa, oksettaa, väsyttää, väsyttää! Muuta oiretta ei oo. Lääkärin vastaus tähän että tee...
  19. M

    Miten myöhään voi plussata?!

    Heip! Mitä mä olen tosiaan viime päivät lukenut keskusteluja myöhäisestä plussasta, se tuntuu olevan hyvin yleistä, että plussat tulee viikko-kaksi vasta oletettujen menkkojen alkamispäivästä, sitä ennen tullut negoja. Itse pähkäilen tätä samaa asiaa, mulla menossa 33/28, kierto tosi...

Yhteistyössä