Hakutulokset

  1. cothis

    Cothis kaipaa tuttuja

    Sinäkin,brutukseni :geek:
  2. cothis

    Cothis kaipaa tuttuja

    Minäki sinun :barefoot:
  3. cothis

    Täytyy olla tyytyväinen kun ei ole tatuointeja

    En jaksa edes lukea,mutta se on hyvä jos on tyytyväinen (y)
  4. cothis

    Cothis kaipaa tuttuja

    :eek::p
  5. cothis

    Cothis kaipaa tuttuja

    Katohan vaan,ei ois nikistä tunnistanu :D
  6. cothis

    Cothis kaipaa tuttuja

    Onko niitä täällä enää?
  7. cothis

    Onko täällä entisiä "mustia", jotka kyllästyivät palstamenoon, ja nykyisin vaan trollaavat harmaina?

    Tätä varten piti ihan kirjautua sisälle.. Tätä nykyä jos tänne eksyy,niin lunttaan relaatioita jos oon pahasti jumissa,siihen ei jaksa kirjautua. Eli en minä ainakaan,muut sen teki.
  8. cothis

    Kuka on palstan pahin huomioh**ra?

    Kaikki harmaat ainakin ennen :laugh:
  9. cothis

    Millainen nainen on pahin mahdollinen turn off??

    Siinähän ne tuli.
  10. cothis

    Kyllä sinkkujoulu olisi varmasti kiva juttu.

    Niinhän mä teen nytkin. Siivoan tasan sen verran ku huvittaa.
  11. cothis

    Puhuttaisko musta?

    No totta helkutassa on! Ota kuiten varalta pussillinen vielä mukaan ku tuut, ne ehtii kyllä kylmetä kun tuhotaan enste noi mitkä mulla odottaa. Meneeks sulla kauan, mietin joudunko tarttumaan hiustenkuivaajaan.. suihkunraikkaana! :kiss:
  12. cothis

    Te, jotka kuuntelette tämän päivän vieraskielistä hittimusiikkia

    Mä oon ihan hurahtanut tähän Caccaveljet-Cacattaa (Tacabro-Tacata) (OFFICIAL) - YouTube
  13. cothis

    Puhuttaisko musta?

    Eikä näyttäny, mikset sä sanonu mitään!? Pyh, omaan arvoonsa tuollaiset. Se on MUN sänky nykyään, eikä ne mun kutomat amppari-säärystimetkään ole muiden ku mun silmille :xmas: Nyt voidaan hegailla kuiten ihan vapaasti, ei kukaan mussuta enää taustalla :hug:
  14. cothis

    Puhuttaisko musta?

    Sanos muuta! Sen mielestä meillä oli muutenkin muka aina liikaa pussikaljaa mukana. Ja sit ku sen mielestä mä vietin liikaa aikaa sun kanssa, ihan niinku se ois mahdollista :O
  15. cothis

    Puhuttaisko musta?

    Björn, mun mielestä me voitais melkein kyl teettää tosta kuvasta ihan lakanat meille! Aivan ihania ollaan!! Se vaan on ex-mies nykyään, mutta eiköhän tuo vastakin kuvaile jos heiluu taustajoukoissa :p Mun mielestä se nyt vaan rajoitti mun omistautumista sulle, niin tuli tällainen ratkaisu tehtyä :D
  16. cothis

    Puhuttaisko musta?

    Mie oon eksynyt elämään :O Eikä sinnekään ihmeitä kuulu, hukassa siellä silti :xmas:
  17. cothis

    Puhuttaisko musta?

    Okei okei, mä kopsin niitä sit täältä kun laitat. Mä muistan muuten ton blondin, sillä oli ihan hyvä perä muttei kyl mitenkään päin mainittava suhun verrattuna :kiss:

Yhteistyössä