Hakutulokset

  1. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    heippa. Pihla ja vauvis, ihanaa että teillä menee hienosti vauvojen kanssa. ajattelin tulla kertomaan meidänkin tilanteesta, todella harvakseltaan olen käynyt lukemassa mutten ole saanut aikaiseksi itse kirjoittaa. ketjun alussa olen ollu mukana. Taustalla km rv 21+0 2012 ja syksyllä 2014...
  2. N

    Raskausdiabeetikoita?

    Heips. Mä oon siis se radi noviisi, joka ei jaksanut loggautua aiemmin omilla tunnuksilla. Insuliiniresistenssiä on kyllä kiistatta, mutta ruokavalio täytyy siihen sopeuttaa jottaka ne sokerit pysyy aisoissa. Eli jos tietää, että maito aamulla nostaa sokeria liiaksi, niin juo sen päivällä. Tai...
  3. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heips Onneksi olkoon Laurelii! Ihanaa, kun on hyviä uutisia monilla! Täällä ollaan vielä kasassa 29+2 tänään. Diabetes jonkinlaisessa kondiksessa, tänään ei aio mitata ollenkaan ja huomenna mittaan ne 8 kertaa että sormet taas mustelmilla jonkun aikaa. Maanantaina oli äpkl kontrolli ja vauva...
  4. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Paljon onnea Pihlalle ja koko perheelle! :) Ja kiva kuulla muidenkin hyviä kuulumisia! Täällä ollaan kasassa ja poksutaan 28+0! Ikävä uutinen on että perjantaisessa sokerirasituksessa paljastui raskausdiabetes, kaikki kolme arvoa koholla, selkeimmin 1 ja 2h, paasto marginaalisesti. Olen...
  5. N

    Letrozol kokemuksia?

    Mulla ei muistaakseni ollut mitään oireita letrozoleista, clomeista tuli ainakin limakalvojen kuivuutta.
  6. N

    Kuparikierukan raskausoireet

    kierukkaraskauksissa on kai suurempi riski kohdunulkoiselle raskaudelle, pitää varmistaa että on oikeassa paikassa. muuten ei kai pitäis olla lieventämässä oireita.
  7. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vauvatoiveinen, onnea ihanista ultrakuulumisista! Pihla, on varmasti henkisesti helpompaa kun yksi epävarmuustekijä poissa. Kiitos taustailijalle, kun kerroit tarinasi ja toivotuksista! Ihanaa kuulla, että olette onnistunut kaikkien kamaluuksien jälkeen ja pitkä vuodelepo on tuonut...
  8. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Onnea hyvistä uutisista Enkeli30 ja Neyda! Vatsantaputteluilta vieraiden toimesta olen säästynyt täällä vuodelevossa ;) Muuten töissä samana päivänä kaksi ihmistä kysyi, että olenko raskaana, oliko silloin ollut 13+3 tms. Ja se on näkynyt jo aikaisemmin, mutta koska työkaverit tietää...
  9. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heips. Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena rv 21+1 eli ainakin päivällä ylitetty edellisen keskenmenon ajankohta, ensimmäinen etappi saavutettu. Seuraavaan eli mahdolliseen elinkelpoisuuteen vielä 3vko makoilua, kontrolli on perjantaina. Eli ehkä se tästä, ainakin vauva potkiskelee reippaasti...
  10. N

    Heinäkuun Hellemasut-15 *Huhtikuussa*

    astrea, paljon voimia tuleviin päiviin ja viikkoihin. En kuulu tähän ketjuun, laskettu aika on 17.8 eli nyt 21+1 ja olen nyt jo 4vko ollut vuodelevossa tukilangan laiton jälkeen, toki kotona enkä sairaalassa mutta yhtä kaikki suuri pelko koko ajan läsnä. Olen rekisteröitynyt Kevyt-yhdistyksen...
  11. N

    Alkoholin käyttö ruuanlaitossa.

    alkoholi haihtuu keitettäessä
  12. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heips Kiitos kaikille tsemppauksesta. Hetkittäin on kohtalaisen rauhallinen olo, välillä taas hirveä ahdistusaalto pyyhkäisee yli. Sängyssä pötköttelen tiukasti wc-reissut pois lukien Pihla, tosi hyvä että on asiantunteva sypekätilö, jonka kanssa synkkaa. Olen/ollaan nyt 3 kertaa käyty...
  13. N

    Sydänäänet ei kuulunut ultrassa

    esim lapsettomuusklinikalla eivät mielellään tee uä ennen rv 7 ja silloin raskaudenkesto tiedetään tarkalleen, joten sinuna en olisi huolissani
  14. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Heips, tervetuloa uusille ja kiva kuulla, että ainankin niillä, jotka tänne nyt ovat kirjoitelleet, asiat ovat mallillaan raskauden jatkumisen suhteen. Täällä ei mene kovin vahvasti, vaikka yhtenä kappaleena olen minäkin. Mulla siis taustalla keskenmeno rv 21+0, syytä ei ole löytynyt...
  15. N

    Elokuun epelit 2015 *helmikuu*

    No höh, harmi homma. En oo facessa itse joten en osaa sanoa. Kyseinen ihminen voi olla toki kiireinen tms., toivotaan että vielä pääset sinne :) koska sun laskettu aika on? Jos suht lähellä heinä/syyskuuta, voi myös jutskata julkisesti niissä ryhmissä, viikko sinne tai tänne ei paljoa merkkaa...
  16. N

    Elokuun epelit 2015 *helmikuu*

    Fb ryhmä näemmä meni kiinni uusilta jäseniltä 23.2. Elokuiset ainoat, jotka ei julkisesti juttele. Muissa ryhmissä täälläkin vilkasta keskustelua.
  17. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Täällä alkaa alavatsa olla kipeä kun kävelee, en oikein osaa sanoa onko supistelua vai jotain muuta kipua. Kun aikoinaan kohtu oli isompi, sitä selkeämmin hahmotti supisteluksi. Seuloista tuli onneksi puhtaat paperit. Maha on jo niin näkyvä että tänään 2! ihmistä töissä kysyi että olenko...
  18. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Vauvatoiveinen, pikaista paranemista. Täällä on oltu kans flunssassa, mut nuhaa vaan, ei edes yskää (vielä ainakaan). To oli nt-ultra 12+3, turvotusta 1,5mm joka kai ihan ok. Kaikki oli hyvin, tyyppi kääntyili ja huitoi koko ajan, saatiin profiilikuvan lisäksi etukuva kasvoista, ihan alien :)...
  19. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    Mimmimiina, paljon onnea!! Sarasofia, ehkä siinä naurujoogassa on aikamoista hytkytystä ja on kuin kunnon vatsalihastreenin jälkeen. Kun kuulin, hetken olin aika myrtsinä, mut sit oli vapaan naurun osuus ja jotkut hekotti niin, ettei voinut olla nauramatta vaikka vähän himmasin :) Kerran...
  20. N

    Keskenmenon jälkeen plussaanneet!

    heips. Ihanaa, jos pystytte olemaan rauhallisella mielellä. Täällä taas ei minkäänlaista luottavaisuutta, päivittäin kuuntelen sykettä dopplerilla ja se riittää nippanappa vuorokaudeksi. Tänään kävin naurujoogassa, josta mulla ei aiemmasta mitään kokemusta. Reilun tunnin päästä (koko sessio...

Yhteistyössä