Hakutulokset

  1. K

    ryytimaa?

    Voit laittaa samaan, mutta älä laita liian tiheään. Ks. siemenpussin takana oleva ohje. Ei tavitse peittää eikä noita mainitsemiasi lajeja myöskään kitkeä tai harvennella. Rikkaruohotkaan eivät kasva, jos laitat puhtaaseen multaan. Onnea viljelyksille.
  2. K

    Pelottaa hirveästi kun ei ole pahoinvointia laisinkaan

    Mistähän on muuten lähtenyt alunperin ajatus, et jos ei oo pahoinvointia,kaikki ei oo hyvin? Mulla kolmas raskaus menossa,eikä yhdessäkään ole ollut pahoinvointia eikä mitään muitakaan ns.raskausoireita.Ja olen olllut enemmän kuin tyytyväinen :D
  3. K

    Mitäs jos ei tuu oireita?

    Itse odotan kolmatta lasta, eikä yhdessäkään raskaudessa ole ollut mitään oireita,mitkä tuntuvat tulevan kuitenkin suurelle osalle odottajia. Eli ei pahoinvointia , ei rintojen arkuutta , ei sitten mitään. Ekaan ultraan kun oon aina menny, tuntuu et minkähän takia tännekin on tultu, mut aina...
  4. K

    Mitä voisi pyytää...

    Jos on hyväkuntoinen ja tukevaa niin maksaisin 70-80 ?. Riippuu tietysti sängystä.
  5. K

    G: kuinka kauan meni ennen tärppiä?

    Ekasta 8 kk,toisesta 4 kk ja nyt tästä kolmannesta 2 kk..Kieltämättä olin vähän yllättynyt et näin nopeaan..
  6. K

    -

    Pinnasänky patjoinen (Vantaalta) Voin laittaa kuvan s-postin kautta. jere.olga@luukku.com
  7. K

    mummo kutsuu "vahingossa" äidiksi...

    \ Puhut asiaa. En itsekään tykkäisi jos anoppi tai äiti kutsuisi esikoistani "äidin kullaksi". Kumpikaan heistä EI OLE sen lapsen äiti. Mitähän seuraavaksi anoppi keksi? "Olet äidin kulta ja tässä on sinun täti"?! Mainitse tästä asiasta miehellesi. Luulis hänen ymmärtävän sinua.
  8. K

    hermoilua

    olen rv.18+1 ja nyt mua on taas kovasti ruvennut huolestuttamaan,että onko masukilla kaikki hyvin. kun mun masu ei ole kasvanut vielä oikeestaan yhtään enkä liikkeitäkään ole vielä tuntenut. rv.14+0 luulin tunteneeni liikkeitä,mut sit ne loppu ja neuvolas ainakin epäilivät et ei ollu...
  9. K

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Huomenia! Tuosta rh- verestä vielä.Minä kuulun myös ko.ryhmään.Mulla on nyt kolmas raskaus, ja mun kohdalla käytännössä se on tarkottanut sitä, et kolmesti otetaan vasta-ainenäytteet verestä raskauden aikana, ja synnytyksen jälkeen annetaan takalistoon antiD-piikki.Mulle on heti synnytysten...
  10. K

    Tiedättekö(v.ittuilijat älkää vaivautuko)

    kokeile - Aktia - Sampo takaajan kanssa pitäisi onnistua
  11. K

    siis mitä mä teen???????????????

    Onnea :flower: Ennen kun sain tietää että tulee kaksoset vitsailin miehelleni että kaksoset on tulossa. Ja kun menin ultraan niin siellä ne kaksoset olikin. Soitin miehelleni ultran jälkeen. Meinasi ajaa ojaan kun kuuli että todellakin kaksoset tulee. Meillä oli jo tyttö 1v, ja poika 2 kk...
  12. K

    Osto/myynti (ei huutis)

    Myyn: - Jyskin Pinnasängyn patjoinen - Tyttöjen talvihaalarit 80 cm + kengät - Polkupyörään peräkäryn (kahdelle istuttavalle).
  13. K

    Laitoin huutikseen tämmösen..

    Hinta ihan ok...anna sen olla noin.
  14. K

    *** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

    Minäkin sain vihdoin lasketun ajan, joka on 12.11. menkkojen mukaan ja sama np-ultrassa mitattuna.Kaikki oli muutenkin ultran mukaan ok.Edellisestä raskaudesta vasta pari vuotta, mutta aina se on ihmeellistä nähdä "vauva" ekan kerran.Hymyilyttää vieläkin :) Niin, ja synnärinä KYS, kun joku...
  15. K

    Mistä listat?

    Eli mistä olette ostaneet taloonne listat? kaikki, lattia, katto, ovien ja ikkunoiden pieliin. Paljon teillä meni niihin rahaa? Ja kilpailutitteko?
  16. K

    missä menee raja isovanhempien innolla

    En itsekään veisi kaksiviikoista vauvaa mökille varsinkin tälläisellä säällä. Jos isovanhemmat rupeavat taas vaatimaan vauvaa heille niin sano että SINÄ olet vauvan äiti. Jos mies ei ymmärrä sinua niin teidän kannattaa istua alas ja keskustella kunnolla. Jos nyt annat appivanhemmille valtaa niin...
  17. K

    apua kaivataan yöimetykseen

    Meillä oli sama tilanne reilun vuoden ikäisen tyttären kanssa. Uuvahdin minäkin, ja päätin lopettaa samalla koko imetyksen. Isä alkoi nukuttajaksi (vaikka ei olisi kelvannut), ja ekana iltana huuto oli paniikinomaista, mutta tyttö oli koko ajan kuitenkin sylissä. Kolme iltaa oli pahaa huutoa...
  18. K

    Oudot isovanhemmat

    Sinuna rupeaisin pistämään merkintöjä minä päivänä isovanhemmat kävivät, olitteko kotona kun katsoivat lapsukaisia, mitä vahinkoja on sattunut heidän valvonnassa. Sitten jos/kun tulee ero (toivon kuitenkin että eläisitte yhdessä pitkään) ja mies rupea valittamaan ettet luota hänen vanhempiin...
  19. K

    Tampereen päivätapaamiset?!

    Sovitaanko tapaaminen lasten kanssa joku päivä vaiks siinä 12 aikaan? Ja tietty jos on halukkuutta niin toinen päivä illalla tapaaminen ilman lapsia? :wave:
  20. K

    Tampereen päivätapaamiset?!

    me ollaan linnainmaalta ja tyttö on kohta 8kk

Yhteistyössä