Hakutulokset

  1. pisamapeikko

    Hcg ei täsmää, kokemuksia?

    No en olisi huolissani vielä, varsinkin jos et ole varma oviksesta :) Vaikka ei tuo yksi arvo niin kauheasti kerrokaan. Mulla itelläni oli hcg 4+1 426 ja ovulaatio oli normaalia myöhempänä.
  2. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Heips tänne.. Löysin tuossa siivotessa muutaman kaksoishormoni ovistikun, eli niitä cb:n violetteja. Jos joku niitä käyttää ja tarvii niin voisin laittaa tulemaan? Mä en niillä toivottavasti enää mitään tee.
  3. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tässä dpo12 plussa ja kiinnittymisdippi oli luultavasti dpo7
  4. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ja mä taas yllätyin kun mun ovis+ onkii ollu vasta kp18-23! Testeillä selvis.. eli lh-vaihe on voinut jäädä liian lyhyeksi kun kierto 30-33. Nyt tärpissä ovis+ oli kp 18.
  5. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Viimeks laskin kunnon vuodosta kp1 ja kierto pysyi. Olikin joku rv4-5 vasta. Pidemmälle edennyt km oliki se hankalampi.
  6. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Cisu kirjottikin jo sen mitä meinasin. Haalea viiva ovistestissä kun ei kerro mitään. Ja raskautta ajatellen sen pitäisi myös olla lähelle plussaa.. (oma raskautta näyttävä ovistesti jossain 444 sivulla).. Testailemalla oppii miten oma kroppa toimii testejen kanssa.
  7. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ovistestissä kaksi viivaa ei vielä merkkaa mitään, oltava tasavahvat että ois ovis+ :)
  8. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Minäkin suosittelen paria hcg mittausta.. digi ei kerro välttämättä mitään varmuutta vaan hcg saattaa nousta vaikka km olisikin ollut, ennenkuin kaikki materiaali pois ja alkaa laskea. Toki jos pää kestää niin tehdä uuden digin reilun viikon päästä ja kattoo oisko 2-3.
  9. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Mulla ei valitettavasti ole mitään positiivista ajatusta vuodosta ja r-testin plussasta. Täällähän kovasti yritettiin silloin tsempata <3, mutta kyllä se oma mieli tiesi. Mulla siis tuli normaalisti menkat, jonka jälkeen sain o-testiin selvän plussan ja r-testiin myös. Jopa digi nousi 1-2 sinne...
  10. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Ovulaatioplussa voi tulla heikostakin oviksesta ja progekoe kertoo sen. Mulla tuli ovulaatio mutta todella heikot (josta ilmeisesti johtui km:t) eikä proge ikinä ollut yli 18.. tässä tärppikierrossa ei progea ees mitattu eikä folleja ultrattu kun ei ees ollu ns.yritystä.
  11. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tulin kurkkaa :) Onnea plussista ja tsempit täällä oleville tutuille! Haaveilija; meillä taustaa sen verran että yritystä oli 2v ja kaksi km.. kroppa ei toiminut enkä juurikaan kunnolla ovuloinut. Pcos todettu johon sain clomit heti ekan km jälkeen ja toisen km jälkeen metforemit. Ruokavaliona...
  12. pisamapeikko

    menkkakivut ja raskaus?

    Mulla on edelleen menkkajuilintaa välillä vaikka mennään jo rv11 :)
  13. pisamapeikko

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Lääkärissä käyty.. kaikki hyvin ja vilkas pikkukaveri. Ei ihme jos alkaa liikkeet tuntua aikasessa.. 2vkoa saikkua.. joten saa ootella nt-ultraa kotoa käsin. 10+6
  14. pisamapeikko

    Joulukuun muruset 2016 *kesä - heinä*

    Täällä myös 9 yötä nt-ultraan :D Huomenna lääkäriin ja toivottavasti pääsee kurkkaa pientä ;) Terkkari uhkas jo laittavansa mut tiputukseen. 10+5
  15. pisamapeikko

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Nelhm, ihan selvä haamu. Huomasin että toi pc:n puikko on hyvä testi! Ehkä jopa parempi kuin apteekin oma. Odottelen lääkäriuutisia!
  16. pisamapeikko

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Niin lähinnä sitä meinasin, että yleensä täällä kerkee jonkinaikaa kirjoitella jo toisten kanssa ja alkaa tietämään esim taustoja ym.. ja näin on helpompi tulla puskasta kun ympärillä on se tuttu porukka. Tää fb ryhmä on ilmeisesti kuitenkin tehty jo hyvin alussa joulukuun porukkaa niin siellä...
  17. pisamapeikko

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Toisaalta saahan siellä ikäänkuin nimimerkki nimen ja kasvot.. voi yhdistää sen perusteella kuka palstalta on.. Ei taas anna paha olo nukkua..
  18. pisamapeikko

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Minusta taas on aivan eri kirjoittaa tunnistamattomana tänne kuin omalla nimellä fb.. itse en vaan ole vieraammille helposti avautuvaa sorttia. Joten jää harkintaan.. jos tää hiljenee niin sit varmaan jää palstailutkin :(
  19. pisamapeikko

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Mutta eihän meitä tässä ketjussakaan ole 80 niin miten ryhmä sit nii iso. Hermostuttaa kun sydänäänet ei vaa löydy. 10+2
  20. pisamapeikko

    Joulukuun muruset 2016 *toukokuussa*

    Juu silleen et halukkaat täällä voi laittaa yv:n ja lisää kaveriksi ja kun on liittänyt ryhmään poistaa kavereista.

Yhteistyössä