Hakutulokset

  1. enga

    Elämä sappirakon poiston jälkeen

    Mulla poistettiin sappirakko 2010 elokuussa, elämä ennen sitä oli kipukohtauksia aina kun jotain söi. Opiskelin silloin ja yritin pudottaa painoa, jätin pullat ja muut herkut pois. Kaikki paistettu, maustettu ruoka aiheutti kohtauksen, oksensin sappinestettä useamman kerran viikossa. Menin...
  2. enga

    Koulukiusaaminen....

    Tämä aihe on nyt ollut tapetilla, koulukiusaus...minulla on 3 lasta jotka käyvät nyt koulua joka on tehnyt sopimuksen ollalkseen koulukiusaamista vastuvakoulu.... Harvase päivä poikani tulee koulusta itkien kun on taas kiusattu..... Kiusaaminen tapahtu välitunneilla tai koulu...
  3. enga

    Onko miehellänne omaa aikaa?

    Luitkohan sinä tekstin ihan ajatuksella? epäilen...jos minä hoidan miestä 4l apsen lisäksi en mielestäni ole keittiö jyrä tai miksi nyt sitten kuvailit... Mutta jos mies saa vapaa-illan niin mielestäni myös minä olen siihen oikeutettu. Lue teksti kunnolla ja vastaa sitten :)
  4. enga

    kun ei enää tunnista itseään

    Esim: uusi harrastus voisi piristää, kaikilla meillä on joskus alamäkiä mutta niitä seuraa aina ylämäkiä :) ota vaikka joku kaveri mukaan uuteen harrastukseen kyllä se päivä paistaa vielä sinullekkin :)
  5. enga

    Vanhoja muistellen :)

    Hain haulla viestejä, joihin olen itse osallistunut tai aloittanut ketjun. Oi niitä aikoja, oikeasti tältä palstalta olen saannut apua, vertaistukea, kavereita ja apua kiperiin kysymyksiin. Nyt on kulunut aikaa viime käynnistä ainakin 6v ja toivoisin että olisin ainakin jollekkin antanut apua...
  6. enga

    Koulu vaatetus 5 luokkalaiset

    Minusta mielenkiintoinen kysymys... Miten pukeutuu muiden 5lk pojat? Minun 5lk poika tuli eräänä päivänä kotiin ja tuumasi että häntä haukuttiin koska oli samoissa vaatteissa kuin edellisenä päivänä... En tiedä miten on muilla mutta meillä on koulu- ja kotivaatteet erikseen...eli jos yhtä...
  7. enga

    Jääköhän meidän lapset paitsi jostain kun asutaan maalla?

    itse olin 12v kun muutimme maalle, toki olin vihainen koska kaikki kaverit jäi ns.kaupunkiin...mutta nyt kun olen itse 4 lapsen äiti olen oikeastaan tyytyväinen päätökseen jonka vanhempani teki. Se kaupungin osa jossa asuimme... huumeet..alkoholi...yms..., no kun muutin pois kotoa asuin hetken...
  8. enga

    Onko miehellänne omaa aikaa?

    Hmm. miehelle omaa aikaa?... No jos nyt suoraan sanon niin tasa-arvo-laki on meidän perheessä sen verran vahva että jos mies saa vapaata niin minä vaadin samana ajan itselleni..miehellä oli 2 viikkoa selkä jumissa joten minä hoidin saunapuut, ruuat, tiskin, imuroinnin, kaupassa käynnin, ja 4...
  9. enga

    Hermot riekaleina...

    Tämä on pitkä juttu mutta asiaan minulla ja ex miehellä on viikko ja viikko systeemi kahdesta lapsesta 7v ja 4v (kesällä 5v). Tämä on toiminut 2v moitteettomasti, nyt sitten miehen työvuorot ovat olleet sellaisia että lapset ovatkin useammin miehen äidin luona hoidossa koska miehellä on...
  10. enga

    Milloin olette tunteneet vauvan liikkeet?

    Ekasta 19 Toka 17 Kolmas 15+ jotain Nyt on viikkoja 14 ja pientä liikettä tuntuu
  11. enga

    G: Monetko vaunut tai rattaat teillä on ollut?

    Esikoisella: brion yhdistelmät oran kuomurattaat abc matkarattaat (uutena ostettu) Kakkosella: emmaljungan yhdistelmät hartan yhdistelmät scooterit (uutena ostettu) Kolmosella: Abc yhdistelmät emmaljungan duo edge yhdistelmät Eli 8 rattaat ainakin joista 3 hajos kesken...
  12. enga

    G: Miten usein tapaat vanhempiasi ja sisaruksiasi ja miten lähellä toisianne asutte?

    Melkein päivittäin näen äitiä ja pikkuveljeä, asuu viereisellä tontilla :) isää tapaan n. kerran kk
  13. enga

    Missä voi kunnostaa vanhan jopon?

    Minä kunnostin itse "jopo" pyörän, hiekkapuhalsin rungon ja pohjamaalasin ja sitten metallihohto väriä pintaan ja komea tuli. Jopo niin komea että se kerran varastettiin ja löysin tekijän itse teossa ajamassa mun pyörällä. Toisen kerran ei antanut lukko periksi mutta 2 pinnaa meni solmuun etu...
  14. enga

    onko kauris (horoskooppimerkki) pihi/tarkka omaisuudestaan

    No oma 10v poika on kauris, tavarat on hujanhajan mutta niihin ei kukaan muu saisi koskea etenkään 7v ja 5v sisarukset...
  15. enga

    NAINEN, mikä auto sinulla on?

    Crysler voyager -94 ja en vaihtais vaikka maksettais
  16. enga

    Voisitteko asua paikassa, jossa on ulkovessa ja ulkosauna ?

    Me asutaan talossa jossa on ulkohuussi. Sisälle ei tällä hetkellä tule kuin kylmä vesi, sauna on tosin sisätiloissa, puukiuas ja pata jossa lämmitetään vesi.
  17. enga

    Vauvanvaunujen entisöinti, tuunaus? Kokemuksia?

    Minä tuunasin vaunut n.7v sitten niistä oli täällä ketjukin, vaunut ostin 10e kierrätyskeskuksesta ja kankaat maksoi 39e (mustaa samettia) Vaunujen ompeluun meni n. viikko ja kun vaunuja ei enää tarvinnut myin ne eteen päin :)
  18. enga

    Riihimäen lasi, Karhulan lasi help

    Osaisko kukaan kertoa onko noi purnukat minkä arvoisia ? 1l purkki jossa on pohjassa ilves 5l purkki teksti riihimäki ja apilankuva (vihreä) 5l purkki teksti keittiötölkki ja karhunkuva 10l pyöreä tölkki karhunkuva 10l purkki teksti riihimäki ja ilveksen kuva sekä teksti ilvestölkki
  19. enga

    Keitäs täällä on vielä paikalla? :)

    Tulin kattelee mitä täällä tapahtuu, pitkästä aikaa =)
  20. enga

    Mitä jos selviää että homous ON sairaus?

    Voi herranjestas! mitäs sitten jos on homoja??? ihmiset on erilaisia, on pyöreitä, on tikkuja, on siltä väliltä...hellou, miettikääs jos kaikki olis samanlaisia samalla muotilla tehtyjä..olisko sitten maailma mukava paikka elää ja olla...mielipiteitä on yhtä monta kuin ihmisiä mutta loppujen...

Yhteistyössä