Hakutulokset

  1. K

    Oireet ennen positiivista testiä

    Itse tein raskaustestin kp 28/27 ja näytti negaa. Odotin tämän jälkeen ihan rauhassa, että menkat viikon myöhässä ja tänään sitten plussasin kp 34/27 :heart: Itsellä seuraavia oireita tähän asti: - hormonifinni poskessa - järkyttävää rintakipua silloin, kun menkkojen ns. piti tulla, tämän...
  2. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Kävin tänään gynellä ja maksoin itseni kipeäksi. En ole raskaana ja mulla on joku emätintulehdus eli kolme eri lääkekuuria nyt päällä. Pillerit ilmeisesti nieli mun menkat, koska mitään ei kuulemma ole kohdussa, minkä pitäisi sieltä poistua. Hullua ajatella, että tämä voi tapahtua mulle...
  3. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    luvyah harmaana, tää on todella todella omituista kyllä.. :D Mä vaan haluaisin, että menis jo jompaankumpaan suuntaan, koska en kestä elää enää epätietoisuudessa! Tänään huomasin, että mun lantiolla olevien jo ihonväristen ja vaaleiden raskausarpien seassa on pieniä punaisia sellaisia.. En mä...
  4. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Tsemppiä sulle paniikkinappula! Toivottavasti tosiaan saat selvyyden asiaan ja mieleisesi tuloksen sieltä labrasta :) Itsellä nyt näytti testi taas negaa.. Alkaa tulla uskonpuute universumiin ja omaan itseensä. Pari päivää sitten naamaan tuli finnejä sokerittomasta ruokavaliosta huolimatta...
  5. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Mulla alkoi eilen tulla sellaisia menkkamaisia kouristuksia ja tuntemuksia.. mutta ei menkkoja. Mitäköhän tässä pitäis ajatella. Lisäksi alkoi keskiviikkona ällöttää hajut, erityisesti makea ja etikka ja soija.. Lisäys: Tänään on ollu iiiiiiiihan vähän ruskeaa vuotoa pyyhittäessä ja pari...
  6. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Mietin hei sitäkin, että pitäiskö sun mennä verikokeisiin? Jos virtsan kautta ei plussaa niin verestä saattaa.
  7. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Mulla muuten sama juttu, että ei olis maailmanloppu, vaikkei ihan täydellinen elämäntilanne olekaan tällä hetkellä.. :)
  8. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Kai se on mahdollista, että olisit raskaana.. Varsinkin siis, jos menkat yleensä tulee aina ja runsaina jne.. Menisin sun tapauksessa käymään gynellä, kun sulla on kuitenkin jääny jo parit välistä ja et oo vieläkään varma, että ootko vai etkö oo.. :) Parempi sulle ja mahdolliselle elämänalulle...
  9. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Joo tuun päivittää sit, kun ehkä joskus jotain selviää :D kiitos tsempistä! Joo no mä jotenkin oon ajatellut sen niin, että ymmärrän jos jollain jää pois pillereiden aloituksen alkupuolella.. mut ku oon ollu näillä jo niiiiin kauan.. :D ja niiiiin säännölliset on noi menkat ollu. Se...
  10. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Itsellä on nyt käynyt niin, että ison alkujärkytyksen jälkeen oon alkanut tottua ajatukseen mahdollisesta raskaudesta.. Näin on käyny mulle aikaisemminkin (vaikkei menkat ees jääneet välistä tai olleet myöhässä).. Eli en enää oikein tiedä mitä toivon. Plussaa kai? :D Ainakin silloin tietäisin...
  11. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    ^Osalla naisista voi jäädä kuukautiset kokonaan pois tai tulla tosi niukiksi. Mulla on ollu nää pillerit nyt tän vuoden alusta (ainakin) ja ihan normimenkat ollu tähän asti. Luonnostaan mulla on todella runsaat ja kivuliaat menkat ja näiden pillereiden myötä niistä tuli siedettävät näin kivun...
  12. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Testi näytti taas negaa. Soitin neuvolaan ja siellä neuvottiin, että uusi testi viikon päästä, jos ei menkkoja kuulu. Sanottiin mulle kans, että on ihan mahdollista, että oon raskaana, vaikka testit negaa näyttää, koska olisin niin alussa. Sain myös neuvon jatkaa pillereitä, jottei kropan...
  13. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Mietinpä tässä kans, että pitäiskö vain jättää pillerit nyt ottamatta, vaikka raskaus ei ole varmaa.. Ajattelin tänään ottaa vielä ja huomenna testata, että plussaako.
  14. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    En tosiaan usko, että olis pillereiden takia jääneet menkat pois. Oon kuitenkin samoilla pillereillä ollu 8-9kk jo ja menkat ollu kautta aikojen aina ajallaan ja runsaat/runsahkot. Huomenna teen seuraavan testin, kun menkat 7 päivää myöhässä.. Katsotaan mitä se sanoo. "Raskausoireita" olis...
  15. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Jotenkin vaan vaikea uskoa, että mulle kävis näin.. Mut katsotaan miten käy..
  16. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Niin ja haluisin vielä mainita, että kerrankin oikeasti olen viimeisen kahden kk aikana ottanut kaikki pillerit ajallaan ja kaikkea.. Joskus ollut nimittäin unohduksia tämän 3 vuoden e-pilleritaipaleen aikana ja aina menkat ajoissa..
  17. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Hei! Tilanne on se, että mun menkat on nyt lähes 6 päivää myöhässä ja käytän Zoely e-pillereitä. Näin ei ole mulla koskaan ennen käynyt. Mulla on todella runsaat ja aika kivuliaat menkat, jotka ei ole koskaan olleet myöhässä tai lähteneet pois (vaikka olen ex-anorektikko). Näin ei ole siis...
  18. K

    Menkat myöhässä melkein viikon, testi negatiivinen, e-pillerit käytössä.. apua?!

    Hei! Tilanne on se, että mun menkat on nyt lähes 6 päivää myöhässä ja käytän Zoely e-pillereitä. Näin ei ole mulla koskaan ennen käynyt. Mulla on todella runsaat ja aika kivuliaat menkat, jotka ei ole koskaan olleet myöhässä tai lähteneet pois (vaikka olen ex-anorektikko). Näin ei ole siis...

Yhteistyössä