Hakutulokset

  1. Akkavalta

    Mul ois huomenna hierojalle aika mut..

    Aa kiitti. taidan kuitenki siirtää sitä aikaa. Mobilatilla pärjää sen aikaa.
  2. Akkavalta

    Mul ois huomenna hierojalle aika mut..

    Tai sit huonompaa ku näkee kuin rupsahtanut mää oon:)
  3. Akkavalta

    Mul ois huomenna hierojalle aika mut..

    No joo joo. Saa kait sitä ny aikansa kuluksi täältä kysellä.
  4. Akkavalta

    Mul ois huomenna hierojalle aika mut..

    En mää niin sairas ole et petipotilaana mut ajattelin vain et onkohan se ihan hyväks kunnon hierontaan mennä jos on vähäkään esim kuumetta, lihasten särkyä. noh soitan hälle huomen ja kysyn. En ole ennen käynyt hierojalla, et kertosko joku miten siel käyttäydytään. Paitaa pois, pyyhettä...
  5. Akkavalta

    Mul ois huomenna hierojalle aika mut..

    Oliks sul kuumetta? Särkikö lihaksia?
  6. Akkavalta

    Mul ois huomenna hierojalle aika mut..

    Ku flunssa pukkaa päälle. Ei kait hierojalle voi sairaana mennä? Silloin tällöin pitää nenä niistää, palelee mukavasti eli taitaa kuumetta olla, heikottaa. ensin olin viikon mahataudissa. Makasin 3 päivää pedissä melkeenpä ja sit meni olkapää jumiin. Nyt pukkaa flunssaa. Että pitääki kaikki...
  7. Akkavalta

    Taikkeris et 2-vuotiaita on vaikea ymmärtää

    Eilinen keskustelu: Äiti kuka tämän on tehnyt? En tiedä se on kaupasta ostettu. Äiti kuka tämän on tehnyt? En minä tiedä. Se on kaupasta ostettu. Joku tehdas on tehnyt sen. Jo hermostuneena, Äiti kuka tämän on tehnyt? En minä sitä ole tehnyt. ne on kissan valjaat, ne on tehtaassa tehty...
  8. Akkavalta

    Miksi ne kuvat ei näy mulla jotka tulevat suoraan tänne sivuille. Aijaa ym näkyy.

    Miksi minulla ei näy noi kuvat. esim noi kakkukuvat. Osissa kuvissa lukee, this photo is corrently unavailably, ja toisissa on neliö jonka keskellä punainen ruksi. >Miksi kuvat ei näy mulla?
  9. Akkavalta

    Voiko sinusta joku lapsi olla liian kaunis??

    Kaikki lapset ovat viattomuudessaan kauniita. Mutta ulkokuorinen kauneushan on katsojan silmissä. Ei mielestäni kukaan ole liian kaunis. Se miten lapsi aikuisena suhtautuu ulkonäköönsä riippuu siitä millaisen kasvatuksen on pienenä saanut. Miten hänen ulkoiseen kauneuteensa on pienenä...
  10. Akkavalta

    Oli sitten 3v yksin pihalla.

    Pahalta tuntuu lasten puolesta. että jotkut vanhemmat osaakin olla älyvapaita. Ja ikkunasta katsoo. Kuka oikeesti koko ajan tuijottaa lapsia ikkunasta. eiköhän ne tee siinä samalla jotain ja välillä käyvät vilkaisemassa.
  11. Akkavalta

    oonko ainoo, jolla imetys EI pilannut tissejä??!

    Minun tissini vain paranivat kahden lapsen 1,5v imetyksen jälkeen. Minulla oli pienet a koon tissit ja nyt on b koon eikä edes roiku pahemmin. hieman kylläkin mut ei häiritsevästi. ihme ettei enemmän roiku vaik käytin loppuun asti rintsikat eli ne oli jo tosi löysät eikä tukenu enää loppuajasta...
  12. Akkavalta

    Mun ihana rakas tyllerö on muuttunut raivopäiseksi hirviöksi

    Esikoisen kanssa kävi vähä samalla lailla. Hän oli todella rauhallinen, tottelevainen, niin mielettömän ihana johonkin ikään asti kunnes pätäm, muuttui uhmittelevaksi ym. Ja se on rankkaa, ymmärrän sinua oikein hyvin. Luulen että tällä hetkellä olisi kaikkein paras jos pystyisit elämään...
  13. Akkavalta

    Se olis sit vielä viikko ilman pesukonetta

    Mulla kans vajaa vuoden vanha pesukone. 2kk päästä jo rupes vinkumaan. korjaaja luuli et johtui siitä et on käytetty väärää pesuainetta. ei sit millään tajunnut et on uus kone. sit ku meteli ei loppunut niin soitti maahantuojalle ja vika löyty. piti laittaa jotain öljyä johonki reikään pohjassa...
  14. Akkavalta

    Käykö teidän 3v ammeessa vielä kylvyssä??

    ei oo kauaakaan kun vielä meidän melkein 5v ja melkein 2v (ikä silloin kun vielä olivat ammeessa) olivat kylvyssä yhtäaikaa yhdessä ammeessa. Amme kävi niin pieneksi että oli pakko viedä se varastoon:) Lotraisivat siinä varmaan vieläkin jos mahtuisivat.
  15. Akkavalta

    Tuntuu että olen ainoa äiti, joka jää lasten kanssa edelleen kotiin...

    Täällä kans kotiäiti. Lapset 5v ja 2v. Ja olen kotiäiti jatkossakin. Kun nuorin täyttää 3v niin yksinhuoltajan on pakko jotain työtä tehdä mut etsin sellaisen työn et voin kuitenkin itse hoitaa lapseni. Juu kun syksy tuli niin kaikki lapset kaikkos pihoilta tarhoihin. Ei ole äidit enää kotona...
  16. Akkavalta

    Ovatko kaikki vierailevat lapset tällaisia

    siis vielä kerran; en jätä lapsia kotiin ilman aikuista henkilöä.
  17. Akkavalta

    Ovatko kaikki vierailevat lapset tällaisia

    ei se ole ihan sama. minä haluan että minun nupukkani avaavat minulle oven.
  18. Akkavalta

    Ovatko kaikki vierailevat lapset tällaisia

    en oikein ymmärrä että miten ystävällinen ja lasten kanssa leikkivä asenteeni karkottaa lasteni kaverit. lapset saavat kyllä juosta pitkin kämppää ja sen tekevätkin. ja leikkivät missä huoneessa haluavat. sanoinkin että kun kuopus oli nukkumassa yhdessä huoneessa ja hän heräsi. silloin en...
  19. Akkavalta

    Ovatko kaikki vierailevat lapset tällaisia

    juu sitä minäkin jo tuossa yhdessä viestissä sanoin et varmaan näen asiat eri tavalla kun lapset kasvaa.

Yhteistyössä