Hakutulokset

  1. V

    mutismi

    Minulla oli lapsena valikoiva puhumattomuus. On lohduttavaa lukea nyt näitä kirjoituksia vaikka siitä on jo niin kauan aikaa. Mutismini oli silloin suuri häpeä vanhemmilleni ja arvatkaa vaan enkö hävennyt sitä itsekin, kamalinta oli ehkä joutua lastenpsykiatriselle osastolle. Kukka kirjoitit...
  2. V

    Sopeutuminen vauvan tuloon ja äidiksi

    Kiitos, ihana ketju! Palailen kunhan olisi hetki aikaa koota ajatuksia ja kirjoittaa.
  3. V

    Elovauvat 2007

    Veera: Pullosta juomisesta voin kertoa oman kokemuksen muutaman viikon takaa. Meidän pikku tyttö oli niin tottunut vain rintaan, että ei suostunut/osannut juoda enää pullosta. Itselläni oli iltameno tiedossa ja tyttö oli jäämässä pulloruuan varaan ja voin sanoa, että alkoi olla luovuus...
  4. V

    Elovauvat 2007

    Meillä tyttö on myös päivisin sitterissä tai sylissä. Lelukaaresta ei oikein vielä oikein välitä. Öisin nukkua tuhisee hyvin sängyssään kunhan saa illalla unen päästä kiinni tissillä. Päivisin tyttö ottaa pikku torkkuja sitterissä tai sylissä, kunnon päiväunet sängyssä ei onnistu vaan päikkärit...
  5. V

    Rintapumpuista!

    Minulla myös avent isis ja olen todella tyytyväinen, että sen tulin hankkineeksi (alesta 45 euriboria se paketti). Rahaa on tullut laitettua paljon turhempaan. Ei tosin ole kokemusta muista pumpuista ja tuurilla tuon ostin mutta hyväpä oli tuuri :) Helppo pumpata ja hyvät tuttipullot mukana.
  6. V

    Elovauvat 2007

    Riepu ja pilkettä: täällä myös pikku neitimme ottanut kasvupyrähdyksen. 1kk neuvolassa paino 5290 (3560) ja pituus 56.5 (52). Jokaisella vauvalla on yksilöllinen kasvuvauhtinsa =)
  7. V

    Elovauvat 2007

    Kirvash: otan osaa, tiedän tuon rintatulehduksen riemun. Itse pidin sen myös pari viikkoa sitten. Kaalinlehdet ja ahkera pumppaus + imetys osoittautuivat todella avuksi. En muista milloin olisi ollut niin kipeä kuin silloin ja panadolit eivät juurikaan kuumetta laskeneet. Pikaista paranemista...
  8. V

    Elovauvat 2007

    :wave: minäkin voin siirtyä nyt tälle vauveliosastolle kirjoittelemaan, tosin myönnettäköön, että en ole ollut mikään aktiivinen keskustelija. Ilokseni voin ilmoittaa, että tyttömme syntyi lopultakin 30.8. tasan rvlla 42. Pituus 52 cm ja paino 3650 g. :heart: o-ou, nyt pieni eläjä on...
  9. V

    savosta ketään?

    3-viikkoisen tytön äiti kuopiosta ilmoittautuu :wave:
  10. V

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Täälläkin ollaan vielä yhtenä isona kappaleena. Supisteluja ja kaikenlaisia vihlontoja on päivittäin mutta mitään tulosta ei tule. Yöksi kaikki loppuu aina. No tiistaina olisi toiveissa käynnistys jos mitään ei tapahdu ja synnärillä ei ole ruuhkaa. Päivät kuluvat kuitenkin nopeasti, kaikki...
  11. V

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Täällä nostaa kätensä myös yksi malttamaton odottaja :wave: Eräpäivä meni jo mutta mitään synnytykseen viittavaa ei vaan tapahdu vaikka mitä tekisi. Mutta eipä tässä auta kun odottaa vielä jonkin aikaa, onhan tässä odotettu jo 9 kk. Toisaalta, ihmeitä voi alkaa tapahtua hyvinkin äkkiä...
  12. V

    ELOMASSUJEN Elokuu 2007

    Ensiksikin isot onnittelut kaikille vauvan saaneille :hug: On ollut ihana myös lukea synnytyskertomuksianne, kiitos niistä! Itselläni ei merkkiäkään lähestyvästä synnytyksestä, mitä nyt vihlontaa ja tunne, että joku yrittää porautua alapäästä ulos. Supistuksia en ole tuntenut eikä vauva...
  13. V

    Elokuisten 2007 Heinähöpinät ;)

    Olen tainnut viimeksi näyttäytyä täällä talvella mutta keskustelua olen seuraillut mielenkiinnolla. Tällä hetkellä rv 35, vointi erinomainen ja nautin aurinkoisista päivistä siinä määrin kuin niitä on. Auringonpalvonta nurmikolla/rannalla maaten tosin alkaa olla koomista, kun tämä mamma ei...
  14. V

    Kuopiossa odottavia?

    Heips ja onnea plussanneille! Itse plussasin jo joulukuussa ja vauvaa odotellaan syntyväksi elokuussa (la 16.8.) Hauskaa, että on muitakin kuopiolaisia "raskautettuja". Vaihtelen mielelläni kuulumisia raskausajan tunnelmista silloin kun koneelle kerkeän. Suurin osa ystävistäni on sinkkuja tai...

Yhteistyössä