Hakutulokset

  1. kahvikirahvi

    The ketju

    Eiks se oo aika oleellista et rekkari näkyy, jos joku törttöilee liikenteessä tai jotain sattuu niin saa napattua rekkarin ylös. Ja pesijä olis kiva, koska kusipäät ei ite niitä putsaa kuitenkaan.
  2. kahvikirahvi

    The ketju

    Kynsiä. Mut eilen oli salaattia, perunoita, höyrytettyjä kasviksia ja kermainen sulatejuusto-lohikastike. Kävi vieraita niin sain kokata :love:
  3. kahvikirahvi

    The ketju

    Voi tuitui miten ihana ;_;
  4. kahvikirahvi

    The ketju

    Pitäkää te lumenne, mä pidän tästä syksyisestä saateesta.
  5. kahvikirahvi

    The ketju

    Oi, oliko Maikilla kylpypäivä? Se on kyllä soma otus.
  6. kahvikirahvi

    The ketju

    Juu :love: Mun viestimissä huutaa nyt kauheen monta kivaa tyyppiä.
  7. kahvikirahvi

    The ketju

    No tässä :love:
  8. kahvikirahvi

    The ketju

    Mul on se mixtapen biisilistaki vielä kesken, oon suunnitellu jo tunnin meneväni parvekkeella käymään, kauhee pissahätä olis ja piti linkata joku ällöhömppä lässytysbiisi tänne :D
  9. kahvikirahvi

    The ketju

    Mul on kaks watsappikeskustelua auki, tsättäilen sähköpostissa tyypin kanssa, face on auki ja koitan syödä ja palstailla. En oo selvästikään tarpeeks harjaantunut multitaskaaja.
  10. kahvikirahvi

    The ketju

    Sais viettää isänsä puolen suvun kanssa joulua ja välttyis vanhempien välisiltä riidoilta siitä, kuka saa lapsen pyhien ajaksi. Ämpäri kävi siitä haastelemaan jo muutama viikko sitten, joten sota on odotettavissa. Koen, että mä ja lapsi päästäis helpommalla, jos mää "luovuttaisin". Vaikka...
  11. kahvikirahvi

    The ketju

    Unelmieni joulu: pakkaisin kissan, villasukkia ja kirjoja auton täyteen, ryntäisin mökille ja laittasin kännykän kiinni. Kuuntelisin musiikkia ja joisin glögiä. Voisin ostaa jumpsuitin tätä varten. Sounds like a plan, mutta harmiko a) ei oo autoa ja b) joulun skippaamisen ehdottaminenkin ääneen...
  12. kahvikirahvi

    The ketju

    Mikset blokkaa?
  13. kahvikirahvi

    The ketju

    Sen kerran ko mä tuun palstalle, niin tääl on emätinhiekkasquirtit käynissä. Morjes. Laittakaa toisenne estolistalle.
  14. kahvikirahvi

    The ketju

    Mä sanoisin Spenceä enemmän jalattomaksi kuin kädettömäksi. Viittaan siis korkeuteen. hänen korkeuteensa.
  15. kahvikirahvi

    The ketju

    Itse tykkään tän tyyppisistä, miellyttää silmää. Toki sillä on vähän eroa, onko kantajana satakiloinen, rasvainen ja likainen peräkammarin poika vai tavallisen näköinen ja kokoinen mies. Haluan kuvitella sut jälkimmäiseen kategoriaan, niin suosittelen tätä. Paitsi noi karvat saa repiä helvettiin...
  16. kahvikirahvi

    The ketju

    Itse suosin ememmän Kakkaa lumella.
  17. kahvikirahvi

    The ketju

    Saisko vielä neuvoa semmoselle mixtapelle, jolla ei haluta karkoitaa ketään? :D
  18. kahvikirahvi

    The ketju

    Panen tämän ajatuksen korvan taakse :love: Siihen päälle viel Apulannan Poistuisitko mun elämästä ja Klamydian biisi, mis laulettiin et "sä oot niin ruma, sä oot niin ruma, sä oot niin ruma". Ja Nomyn Cola light: "you motherfucker son of a bitch why can't you die, i hate your fucking lies you...
  19. kahvikirahvi

    The ketju

    Millaisa biisejä mix-tapelle pitää laittaa? Pitääks niiden olla jotain rakkauslauluja ja "meidän biisejä", vai onks sen pointti vaan jakaa omia mielikappaleitaan toiselle? En tiedä.
  20. kahvikirahvi

    The ketju

    Anoppi oli päättänyt tappaa itsensä ampumalla itseään sydämeen. Vanhana dementikkona anoppi ei kuitenkaan muistanut, missä sydän sijaitsi. Niinpä hän raahusti lääkärille ja kysyi: - Missähän kohtaa ihmisellä olikaan sydän? - Se on suoraan vasemman rinnan alapuolella... selosti innokas lääkäri...

Yhteistyössä