Hakutulokset

  1. J

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Hirveesti tökkii tämä puhelimella kirjoittaminen täällä. Mulla on ollut nyt huonoa oloa ja alavatsakipuja plussan jälkeen. Myös närästys iskee ajoittain.
  2. J

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Onko muut päässeet jo fb-ryhmään? :)
  3. J

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Mun on tosi vaikee uskoa, että oon raskaana. Esikoista yritettiin melkein vuosi ja tää kakkonen tuli ihan lupaa kysymättä yhtäkkiä
  4. J

    Toukokuun toukat 2018 *syyskuussa*

    Jembbba/24//2 lapsi/7.5.18/KYS. Puuttuuko vielä jotain?
  5. J

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Mua ei ainakaan olla edes hyväksytty sinne vielä :/
  6. J

    Toukokuun tulokkaat 2018

    Moi! Täällä tänään plussannut 24v toista lastaan odottava äiti. Esikoinen on muutamaa päivää vaille 1v6kk. La olisi 7.5.18 :)
  7. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *elokuussa*

    Täällä rv 7+3. Välillä on oireita, välillä ei. Ekaan neuvolaan olis enää vähän päälle 2 viikkoa! :)
  8. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Meillä olisi tarve saada suurempi asunto, mutta kun suunnitelmana on, että appivanhemmat muuttaa meidän paritalon isommalta puolelta pois parin vuoden päästä, niin saatais rempattua koko talo yhdeksi asunnoksi. Tällä hetkellä meidän kämppä on 70neliön kaksio. Tuo paritalomme toinen pääty pitää...
  9. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Sitä onneks kesti ihan vaan hetken. Tai siis verta tuli vaan pyykiessä tosiaan pienen hetken. Nyt taas perusoireet jatkuu; pahoinvointia ja alavatsan kipuilua. Huomenna soitan heti aamusta neuvolaan.
  10. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Mulla vaihtui tänään rv 6. Vieläkin oon täysin oireeton. Mitä nyt välillä alavatsaan sattuu ja saattaa jopa joskus tulla vähän etova olo. Ekaan neuvolaan vielä 27 päivää.. Varhaisultraan ei nyt just ole varaa mennä.. :( Muoks. Näköjään tulee veristä tuhrua pyyhkiessä! Nyt pelottaa...
  11. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Mulla oli vaihteeks täysin oireeton päivä, mutta nyt iltaa kohden menee mielenkiintoseks. Väsymys, kuvotus, rintojen kipuilu, alavatsakipu.. Kaikki kerralla taas yhtäkkiä. Mulla on eka neuvola 19.8. Mitenhän tässä malttais odottaa? Varhaisultraan en nyt menekään. Tänään 5+2 :)
  12. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Siis yksityisellä voi käydä siinä varhaisultrassa??? Millä viikoilla uskaltais mennä?
  13. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Hui! Huono olo ja rintojen arkuus iski rytinällä. Tänään 4+3. Mitään pahoja hajuja ei kestä, pelkkä ajattelu saa melkein oksentamaan :/
  14. J

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Uskokaa pois, se plussa tulee vielä! <3 Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!
  15. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Täällä on pientä päänsärkyä aina välillä. Lisäks on alaselkäkipuja, rinnat vähän kipeinä ja ruokahaluttomuus vaivaa. Väsymys on melko kova ja tää alkuturvotus.. :D Jembbba 4+2
  16. J

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Vielä ei suurempia oireita ole :) Etovaa oloa meinaa olla välillä. Hajuaisti on just nyt aika vahva.. Ei tätä meinaa vieläkään uskoa eikä ymmärtää. Tänään kävin ostamassa raskausajan vitamiinit ja oli outoa sanoa apteekin työntekijälle, että "Voisin ottaa jotain raskausajan vitamiineja" :D
  17. J

    Maaliskuun muruset 2016 <3 *heinäkuussa*

    Mä tulen myös tänne lukemaan ja kirjottelemaan! :) Tärppäs vihdoin yk 8. Digi antoi "raskaana 1-2" -tuloksen eilen illalla. Vähän vielä varovaisin mielin mennään. Elikkäs Jembbba/1.lapsi/KYS/LA 17.3
  18. J

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Http://aijaa.com/sZg8wm Eilen tehty. :)
  19. J

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kiitoksia kaikille! <3 Ihan hurjaa. Yöllä ei meinannut uni tulla millään, vaikka muuten oon ollut tosi väsynyt lähipäivinä. Pistin väsymyksen vaan töiden piikkiin.. Muuten ei oikein huomattavia oireita ole vielä. :) Yk 8 tais olla. MUOKS. Ja tosiaan noin viikko oviksen jälkeen oli omituista...
  20. J

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    En tiiä uskallanko vielä siirtyä odottajiin.. Ehkä oon täällä vielä muutaman päivän. Kiitos onnitteluista, toivon, että pieni pysyy mukana. <3

Yhteistyössä