Hakutulokset

  1. J

    Kuinka ruskettuneita ootte tässä vaiheessa kesää? Kuvia!

    Joo todella huonosti,en ole juurikaan oleillut auringossa..ehkä juoksulenkkien verran. Koitan välttää..
  2. J

    Äh päivä pilalla ku koitin uimapukua..

    Ah, i can feel your pain!!! Kävin myös itse kokeilemassa ihan tavan speedo/adidas uimapukuja jota pääsis uimaan pitkästä aikaa.JOOEI,tuntui ettei mikään ollut hyvä.Bikinithän olis helppo hankkia mutta uimapuvun ostaminen on vaikeampaa kun joutuu miettimään ominaisuuksia ja sitä että pysyyko...
  3. J

    Tatuointi koholla

    Jep,(liian) syvälle hakattu tatuointi nousee koholle... Mulla kohta 10v vanha kuva,sormella kokeiltaessa tuntuu olevan koholla muttei kuitenkana niin paljoa että se näkyisi..
  4. J

    Ryanair, online check in ja tositteiden tulostaminen

    mä olen tallentanut ne koneelle ja lähettänyt s-postiin Eli teet sen chek innin ja sitten ruutuun pelmahtaa se "lippu"..paina valikosta "tulosta",silloin se "tulostuu" koneelle tiedostona,tallennat sen siis vaan ihan kun minkä tahansa muun tiedoston ja laitat vaikka s-postiin .. Näin tein kun...
  5. J

    Tapaamisasioista käräjäoikeuteen ja kun eksä valehtelee?

    Voisko sulle laittaa postia johonkin? Tai jos halatt ni laita mulle palstan kautta ykityisviestiä. Antaa isän uhkailla oikeudella ja hakekoon sieltä mitä hakee,tie saattaa olla pitkä eikä tuo varmaan koskaan lopu..tai ainakaan ennenkun mies on päässyt yli..SINUSTA.
  6. J

    Miehen naispuolinen fb-kaveri

    No tiedätkö,kirjota siihen perään "Tietäsitpä :D " Sillon tuot ittes esille kuitenkaan puuttumatta senkummemin kommennttiin
  7. J

    Kyllä yhteiskunta maksaa

    Töihin.."jää rahaa muuhunkin " :D
  8. J

    Nettilukio. Kokemuksia? Mitäs ammatilllisia verkko opiskelu mahdollisuuksia on?

    kertokaa tästä lisää..missä ja miten jne. Mä oon tälhetkellä ulkomailla ja jotain tällästä olis jees päästä tekemään,voi vaikka täydentää tutkintoa tms jos semmonen vaan onnistuu.
  9. J

    Ketkä paikalla?

    Täällä ollaan! Kuuntelen Madonnaa ajalta jollon mua ei ees ollut ja kertailen lukion lyhyttä matematiikkaa :D
  10. J

    Mikä on ollut vaikein/järkyttävin/pahin asia elämässäsi tähän asti?

    Olin erossa biolgisesta isästäni lapsena äitini johdosta muutaman vuoden ja tiemme erkanivat,sain häneen taas yhteyden ollesani 18v (?) ja kaikki oli "niinkuin ennen"..kerroin pari vuotta myöhemmin jouluaattona olevani raskaana ja helmikuussa isällä todettiin haimasyöpä,siinä sitten kuoli käsi...
  11. J

    Onko joku muu täällä kans vielä:)?

    Mmh..no,me asutaan täällä..siksi kommentoin vaan että eipä se tunnu myöhältä kun on tän vyöhykkeen rytmissä..
  12. J

    Laivojen ikäsäännöt siljalla (mikä on risteily/reittimatka)

    jep ja reittimatka on yhdensuuntainen matka esim hki-tall eikä tulla samalla takasin ,oletetaan siis että jatkat siitä muualle ja risteily on se humppailumatka eli mennään sinne laivalle ja tullaan samalla pois.esim 21h matkat on risteilyjä ja pelkkä ylitys on reittimatka.. Tulikohan nyt...
  13. J

    Onko joku muu täällä kans vielä:)?

    Täällä ollaan!! Tääll eteläisessä euroopassa kello on vatsa 1:40 että vielä on aikaa aamuun :D Suomessahan se on jo aamuyötä,miten sun raskaus sujuu Milanna? Mä oon kaikessa hiljasuudessa seuraillut sua kun sun banni loppui (tai tulin justiin sillon palstalle takasin pitkän tauon jälkeen)...
  14. J

    Vartalotyypit (kuva)

    Mä oon kun toi 11 :D Tuo 3 , 6 ja 8 on kyllä ihan unelmia <3 Tähän lisäkysymys,mikä HALUAISIT olla?
  15. J

    siis täh? mieheni oli kaupassa lasten kanssa,pelasi hedelmäpeliä ja vartija tuli

    Mä olen ollut pojan kanssa joskus jumbossa kun on se Ray:n oma pelipaikka chicosin vieressä.Istuttiin siinä ovien vieressä jossa on en sellaset tuolit,sisäpuolella niin tää täti pyysm itä poistumaan kun siellä ei osaa olla alaikäisiä,olin näyttämässä oia papereitani niin ei kun hän tarkoitti...
  16. J

    Floridaan vai ei?

    Keittis,mene Floridaan! :D Ota se seikkailuna,niin mäkin psyykkasin itseäni kun hyppäsin koneeseen ja kohti tuntematonta...tällä tiellä ollaan edelleen :) Mä olen katsonut nyt etelä eurooppalaista liikennettä huuli pyöreenä jonkun aikaa ja välillä ajannut siellä mukana..sekä bussilla että...
  17. J

    Mitäs palstalle?

    Onkos täällä enää vanhoja tuttuja ollenkaan? Kovin näyttää porukka vaihtuneen tai sitten on nickit vaihtunu vaan :) No "savannan" tietysti tunnistin ykspäivä kun tässä pyörähdin mutta "Onks tytsii näkyny??" :popcorn: Kauankohan mä oon ollu poissa?Itekkään enää muista
  18. J

    Onko kellään muulla tapana laittaa tunnelmavalot esille pyhäinpäivän aikaan?

    Siis onko suomessa halloween vasta tänään vai mitähäh? Mä oon tätänykyä ihan pihalla tästä palstasta ja suomijutuista muutenkin :saint:
  19. J

    Siis joku tässä joi 350ml vodkaa, eikä näy/tunnu missään?!

    3,5 dl pullo ...viinipullokin on 7,5dl eli pikkupullon vetelit :) jospa se tulee viiveellä
  20. J

    Kysymys stadin kämpistä...

    Juu jos on kaksi päävuokralaista (sinä ja joku muu) niin sillon ei haittaa vaikka toinen lähtisi..sitten jos tää päävuokralaisuus muuttuu,siirtyisi esim sulle niin sun on täytynyt asia siinä jo "hyvän aikaa" niin eivät katso sitä kikkailuksi.

Yhteistyössä