Hakutulokset

  1. M

    JÄRKYTTÄVÄÄ (lapset ja autoilu)

    \ sama onko ikkunat kiini vai auki pahaa tekee siltikin..onko niin iso vaiva vetää tupakki pihalla. ja tuo vöiden käyttämättä jättäminen lapsilla on niin ärsyttävää, mikä niiden ihmisten päässä oikein likkuu :headwall:
  2. M

    TIENESTIT

    \ Tuo kertro olevansa töissä yksityisellä... Itse työskentelen pk-seudulla sairaanhoitajana ja peruspalkka on 1985 + vuorolisät (eli2viikonloppua töitä, ja paljon iltavuoroa yms)päälle. Toki pidempi koulutus ja kaupungilla töissä ni ei hirveesti hurrata...
  3. M

    Raskausmyrkytys

    Menin sitten kirjoittaa äsken vähän väärälle osastolle.. Olisiko täällä ketään jolla olisi ollut raskausmyrkytys raskauden lopussa. Tahtoisin tietää miten pian toivuitte siitä ja kuinka kauan meni esim. verenpaineen laskuun. Mulla aloitettiin verenpainelääkitys jo sairaalassa jonka seurauksena...
  4. M

    Oulu!

    Täällä 2-vuotiaan pojan äiti kaipaa kovasti seuraa muista äideistä. Toista myös odotellaan, laskettu toukokuussa. Itse olen pian 30v. Olisi mukavaa tapailla päivällä, mutta myös vaikka joskus ilman lapsia! Kunhan tämän pikkusen pyöräytän, olisin sitten kovasti tanssiseuraa vailla.. =)...
  5. M

    Synnytys ja hengitys?

    kyllä se tulee automaattisesti,ainakin minulla.valmennuksissa en käynyt,kätilö kyllä neuvoo ja opastaa
  6. M

    KAKSOISTEN JA KOLMOISTEN äidit!

    \ :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :D :kieh:
  7. M

    Oksennustauti

    Meillä sama tauti päällä!!! Toissayönä alkoi oksentelu, oksensi n. 5 kertaa yön aikana. Eilen sitte päivällä ei enää oksentanut, mut vesiripulia tuli n. 8 kertaa. Viime yö meni hyvin, mut aamuseittemält oksensi taas sänkyyn. Nyt raukka nukkuu vielä, kun on aika riekaleina taudista. Meillä...
  8. M

    Katetroinnista

    Sattuuko se katetrointi?? Mua pelottaa toiki osuus synnytyksestä (niinku melkeen kaikki muukin siinä) :ashamed:
  9. M

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    5kk tytön äiti Kajaanista ilmoittautuu.
  10. M

    Streptokokki

    Kävin eilen synnytystapa-arviossa, ja siellä huomasivat, että hups heijaa - mulle ei oo huomattu kertoakaan, että kuukausi sitten otetusta emätinnäytteestä on löytynyt streptokokki (++)! Tulokset piti tulla kirjeitse kotiin, jos niissä oli jotain poikkeavaa. Tuo näyte otettiin ennenaikaisten...
  11. M

    pakkanen

    moikka.mikä mahtaa olla 2-vuotiaan pakkas raja ulkona kuin kauan voi olla?kiitos.
  12. M

    Turun treffit

    Siis kuitenkin tällä viikolla, ok :D Yritetään tulla.
  13. M

    Äidit vm 1975

    :wave: Kahden tytön äippä. Tuon 9-kuukautisen kanssa ollaan vielä kotona Turussa. Ja mie oon tullut, sanotaan nyt tuolta itäisestä Suomesta päin. :D
  14. M

    Turun treffit

    Saapiko tällainen harmaakin tulla mukaan? Äiskä 30v ja tyttö 9kk. Keskustan treffeille oltais änkemässä. Siis 14.9. ? Se oliskin neidin nimpparipäivä ;)
  15. M

    Turku 11.8. ulkoiluseuraa

    :wave: Onko huomenna tulijoita?
  16. M

    Turku 11.8. ulkoiluseuraa

    Kuten puhetta jo oli, tapaamme taas torstaina Kupittaan paviljongilla. Oliko 13.30 se hyvä aika? Viime viikolla meni vallan kahvitteluksi, toivotaan tälle kertaa parempaa säätä :) Uudet ja vanhat mukaan!
  17. M

    Turku 4.8.

    Kyllä meille sopii ensi torstainakin :) Hyvin tästä voisi ottaa tavan. Muutamien äitien kanssa on tapailtukin jo, missä milloinkin, mutta nyt tuntuvat kaikki olleen kesätauolla. Jospa syksyn mittaan tapaamiset saisi paremmin taas pyörähtämään käyntiin. Ja lisää uusia äiteja ja vauvoja mukaan...
  18. M

    Ulkoilu ym seuraa Turusta?

    Katsokaapas toi viesti "Turku 4.8." B :) t.miiu
  19. M

    Turku 4.8.

    Heippa! Täällä oli taas monta, jotka kaipailivat ulkoiluseuraa. Kävisikö ensi torstai 4.8. n. klo 13.15 Kupittaan puistossa? Tavataan siinä paviljongin luona ja suunnataan vaikka seikkikseen tai vaunuttelemaan. Ja äiskille maistuisi varmaan jätski tai kahvi. Muukin aika sopii, siksi noin hassu...
  20. M

    poika syntyi!

    :D ONNEA koko perheelle! :flower:

Yhteistyössä