Hakutulokset

  1. TiinuLiinu

    Liian rajua 3-vuotiaalle?

    no oma ja oma toive =) äiti vähän vinkkasi ja nyt innostui sankari itsekin, en tosin tiedä miten tuttuja merirosvot muuten ovat, ei ainakaan kotona ole mitään niihin liittyväää.. mamma vaan haluaa leipoa hienon kakun =) ja autot on jo niin loppuunkoluttu meillä että ei yhtään salama mcqueeniä...
  2. TiinuLiinu

    Liian rajua 3-vuotiaalle?

    Ihan näinkin tyhmää kysyn ku synttäri teema. olen meinannu pitää pojan kolme vuotis synttärit merirosvo teemalla, ja nyt tuli vaan mieleen et eikait pääkallo ym. jutut ole riian rajuja? siis pääkalloja ei tule muuhun kuin keksien muotit on pääkallon mallisia, kakkuunkin tulee merirosvon kuva ei...
  3. TiinuLiinu

    haku-apua..

    muistasko täällä joku muu...tarttis oikeesti sitä ketjua...tai siis meinaan niitä hyviä ideoita mitä siinä oli :)
  4. TiinuLiinu

    haku-apua..

    täällä oli joskus viime vuoden puolella ketju jossa puhuttiin lasten juhlista.. siinä oli joku (taisi olla ap) tehnyt tosi hienot haamu/aave koristelut koko kotiin ja pihallekkin niitä varten. nyt etsin sitä ketjua..siinä oli ihania idiksiä synttäreihin, jotka nyt olis tarpeen =) etsin...
  5. TiinuLiinu

    Lastenistuin asiaa..

    öö..siis onks vyöistuin se välimalli? siis turvavyösituin? en oikee oo näistä perillä....
  6. TiinuLiinu

    Lastenistuin asiaa..

    Meillä on tollanen vähän alle kolme vuotias lapsi joka istuu autossa sellaisella lasten istuimella jossa selkänoja ja vyöt edessä. Nyt toisessa autossa ollut istuin palasi omistajalleen ja mietittiin miehen kans että joko tollasen noin kolmevuotiaan voi laittaa istumaan pelkälle pallille...
  7. TiinuLiinu

    Oiskos vaihteeksi näin päin: Hauskat sanonnat?

    ei oo kaikki muumit laaksossa läht ku hauki rannasta/ lähti ku telkkä pöntöstä sitäku sattuu, ja sitäku sattuu paljon niin siihen tottuu
  8. TiinuLiinu

    Rohkaistuin...

    vaikkei asia mulle kuulukkaan heitän kommenttini tähän... Eli samaa mieltä.
  9. TiinuLiinu

    Sori, tää aihe on varmaan käyty tuhannesti läpi...

    kaikki oli ihania, mut mikä jäi mieleen erikoisuudellaan oli RAHAPUU. eli siis kasvi rahapuu, joholn laitettu sitten narulla kiinni seteleitä ja kolikoita kakspuoli teipillä lehtiin. Tosi hieno ja hauska idea, jos rahaa ei halua tylsästi kirjekuoreen tahi shekkiin laittaa. :D
  10. TiinuLiinu

    haluaisin mennä naimisiin ja saada häälahjoja, mutten kutsua tyhmiä sukulaisia juhliin

    mie oon tainnu ymmärtää tuon naimisiin menon ihan väärin....mieku oon aiina luullu et naimisiin mennään koska halutaan sinetöidä ja virallistaa liitto. ei suinkaan et saataisiin häälahjoja..mut no, kukin taaplaa tyylillään :laugh: :laugh:
  11. TiinuLiinu

    BB:n voitto meni oikein. Esa ei välitä materiasta ja Kätlin saa rahaa Filippiineiltä.

    Oikea tyyppi voitti :xmas: ihanan yllättynyt oli Aso :D
  12. TiinuLiinu

    Kuinka moni MIELELLÄÄN saa lasten valokuvakortteja

    :wave: ihania on, itekki ku jaksais teettää:)
  13. TiinuLiinu

    Naama- ja kroppakuvapinojen jatkoksi kuvapino kaikelle söpölle

    :heart: :heart: voi ihana!!!! tälläsen miekin haluan :p
  14. TiinuLiinu

    Erilainen ketju ;)

    mulla vähän samanlainen. sana "henri" siis että n + r on sanan keskellä on tosi vaikea sanoa. tulee ihan puurona ulos suusta.. :ashamed: sanonkin aina henreille että henkka B) en myöskään osaa viheltää. onkohan mun kielessä joku vialla :laugh:
  15. TiinuLiinu

    Koirista yksi tyhmä kysymys

    eikös se yleensä oo sen pari vuotta kun on "aikuinen" :)
  16. TiinuLiinu

    KURKATKAA KAAPELI KANAVIA VOI NÄKYÄ KAIKKI KANAVAT SIELLÄ JOPA BB:D!

    meil näkyy B) ooo..sunnuntaihin saakka siis. eilen tuli canalilta sinkkuelämää leffa, piti valvoa puoli kahteen saakka sitä vahdatessa :p
  17. TiinuLiinu

    Jos David Beckham tulisi ja kysyis saanko panna sua, mitä vastaisit?

    No ei varppina sais! ....mut jos wentworth miller tulis.... :whistle: eikä, ei sais sekään,ei kukaan muu ku oma mies :heart:
  18. TiinuLiinu

    SIKAkysymys: voinko mennä lasten kanssa kerhoon, kun mies nyt sairaana?

    En menis. ei se nyt niin paljoa ole ajatella niitä muitakin joskus, vaikka uutisissa nyt on sanottukin et voi mennä.... ite en haluais että tulis joku jonka porukalla mahdollinen sikalenssu on. miks väkisin tartuttaa?

Yhteistyössä