Hakutulokset

  1. V

    varmaan jo kulunut aihe mutta...

    \ Juu itse samaa mieltä monella tavalla... sitten rupesin miettimään, kun tädilläni oli pahin juomiskausi meneillään ja hänen 4 lasta olivat allle kouluikäistä oli helpotus tietää että lapset pääsevät pois kotoa turvalliseen mukavaan paikkaan päivisin. Toiseksi, jos olisin yksinhuoltaja en...
  2. V

    varmaan jo kulunut aihe mutta...

    .. laitan silti linkkiä http://www.adressit.com/nollamaksu HUOMENNA (TO) MIELENOSOITUS EDUSKUNTATALOLLA KLO. 16.05!!
  3. V

    miksi ihmiset himoitsevat

    Nimenomaan se on se tunnelma! Lapsuudenkotini on rintamamiestalo ja nyt asun -91 rakennetussa valmistalossa. Tähän taloon ei tule ikinä sellaista ajan patinaa...vaikka on koneellinen ilmanvaihto ja kaikki muut hienoudet niin jotenkin se lämmin tunnelma puuttuu. Ei narise edes lattia mistään kohtaa.
  4. V

    vauvamahan kovuus =)

    Mulla ainakin on koko ajan alavatsa kovana vaikkei supistustus oiskaan päällä. Mielestäni tämä on ihan normaalia ja terkkarikin sanoi, että on vaan pinkeät vatsalihakset.. Tiedä sitten siitä, kun ei niitä ole moneen vuoteen tullu tehtyä! Mutta siis harjoitussupistuksia on mullakin ollu jo...
  5. V

    Hyvät vaunut lyhyelle?

    Meillä on odottelemassa Hartanit, niissä saa aisan jopa liian alhaalle! Ja mulla pituutta n.157..
  6. V

    Sanokaa nyt miten ihmeessä saa hyvää pullaa aikaan?

    minäkin opin tekemään pullaa, tuskaisen harjottelun jälkeen. Sitä kehutaan jopa mahtavaksi! -Ei liikaa jauhoja (ei ainakaan niin paljon kun ohjeessa sanotaan) -Veteen -Nimenomaan TUOREHIIVAA -En anna kohota kuin HETKEN (ei ala hiiva käymään liiaksi ja tulee ikävä maku pullaan) -En kyllä käytä...
  7. V

    RAUTASORMUS.FI

    Onko joku jo tilannut itselleen ? Mä laitoin just tilauksen menemään ja ajattelin siten olla tukemassa Sotaveteraaneja. =)
  8. V

    Mua todella hämää kun tässä 5 pv aikana joka

    \ :laugh: Onko sulla jotain ongelmia kenties :whistle:
  9. V

    Mua todella hämää kun tässä 5 pv aikana joka

    \ Maistuu, ei oo kipeet
  10. V

    Mua todella hämää kun tässä 5 pv aikana joka

    \ Niin varmaan vois tehä. Menkat on suunnilleen 3 pv myöhässä, mutta välillä ne onkin 3-5 pv myöhässä
  11. V

    Mua todella hämää kun tässä 5 pv aikana joka

    aamu kun vetäsin aamu tupakin, purkan suuhun, niin tulee pahoinvointia, ihan kun ois raskaana että aamu pahoinvointia. Mitä niitä oireita oli että vois olla raskaana? :whistle:
  12. V

    aloe

    Tietääkö joku saako imettävä äiti käyttää aloe veera tuotteita?
  13. V

    Mikä täällä lahdessa paukkuu?

    :wave:
  14. V

    Mikä täällä lahdessa paukkuu?

    :whistle:
  15. V

    EKSOOTTISIN ELÄIN MITÄ OOT SYÖNYT?

    Haita ja valasta..
  16. V

    Spiha

    Minä!
  17. V

    Suku on pahin:(

    Meillä on välit poikki veljeni kanssa, koska sen vaimo on samalainen piru kun sun miehen veljen vaimo. (Näköään) Parempi jos et pidä minkänlaista yhteyttä olenkaan.
  18. V

    Mikäs on MIIKULIn irc-gallerian nikki?

    \ oli sitten näköjään aivan pakko.... \|O \|O :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
  19. V

    ALOE VERA GEL (nectar)

    On sellanen Forever Living products'n tuote jota juodaan nin rukalausikallinen päivässä, aamulla tyhjään mahaan...Onko kukaan käyttänyt ja oletko todennut mitään vaikuttavaa tästä aineesta?
  20. V

    PITÄISIKÖ OLLA HUOLISSAAN?

    Olsin jo lääkärissä jos toistuvia ois!

Yhteistyössä